4.20.2012

bu seferde tunikler


















artık iyiden iyiye terzi oldum o kadar yoğun ki anlatamam bu arada soranlar için söyleyeyim dikimlerini bi atölyede yaptırıyorum kalıp çıkartıp kesiyorum sonra profesyonel olması ve sağlam olması için overloktur reçmedir (bu makinalar evimde yok) temiz iş çıkması için atölyede dikiyorum diktiriyorum (arkadaşlarımın atölyesi ) 
neyse bu siparişler sevgili burcunun, hilalin ve tabii esranın ama çizgili ve gazete baskılı tunikler özel çalışılmıştır satılıktır. hepsi birer adet ve devamı yoktur yukarıdaki diğer tunikler için sipariş alabilirim 
bu arada üçüncü resimdeki yeşilli,morlu olan tunik bir hamile tuniği ;) az kaldı hilalin doğumuna heyecanla cicilerini hazırlıyoruz birlikte :))çok tatlı çok sevimli biri hilal blogum vasıtasıyla bana ulaşmış istanbula gittiğimizde de tanıştık ve çok sevdik birbirimizi :))
tuniklerle ilgili bilgi ve sipariş için tubakutlucacan@gmail.com (biliyorsunuz artık
herkese hayırlı cumalar, mutlu ve bool güneşli hafta sonları ve tabii kocaman sevgiler :)

8 yorum:

  1. 3. ve 4. ye aşık oldum!!! :) çok güzel dikmişsin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sed ;) elbiseside güzel olur o kumaşın :)

      Sil
  2. kalpli elbise ve t-shirt üzerine yapılmış çiçekler çok güzel olmuşş
    bende yakın zamanda dikiş makinesi alıcam inş
    takipçinim :)
    fikirleri bol bol alırım artık senden
    paylaşımın için tşkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep şimdiden kolaylıklar diliyorum ;)

      Sil
  3. ellerine sağlık anım bol siparişlerin olsun.

    Canım hediyemi aldım ailecek bayıldık ömrüm yettiğince saklıyacağım çok güzel. sana ve nadide aksesuara çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablacığım çok teşekkür ederim çok sevindim hediyelerin böyle değerini bilen insanlara gitmesi ne güzel çok mutlu oldum inan :))

      Sil
    2. canımsın teşekkürler (yayınlayacağım ama logo yazdığım picnik kapanmış şimdi onun yerine gelen yeri öğrenme çabasındayım ilk fırsatta paylaşacağım.

      Sil
  4. Mor eteğe BA-YIL-DIM!

    biraz daha detay gösterseniz de biz de diksek ;)

    www.kendindik.com

    YanıtlaSil