4.12.2012

arkadaşım için hazırladığımız tunik-elbise



benim çok fazla vaktim olamadığı için nota çizgilerini annesi işledi üzerine keçe notaları yapıştırdık.Keçeden notaları dikmek mümkün olmayacağı için , kumaş yapıştırıcısıyla yapıtırdım (kumaş yapıştırıcısı her türlü yıkamaya dayanıklıdır ). Ortaya çıkan sonuç bizi çok mutlu etti üzerinde nefis duruyor. İsteyen arkadaşlar olursa onlara özel bir tasarımda yapabilirim. Bana nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz artık, 
tuba can facebook sayfasından
tubakutlucacan@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz ;)
Bahar alaerjilerimde başladı ardık evde bile maskeyle geziyorum keçelere çok yaklaşamıyorum ama yinede ayrılamıyorum elimdeki siparişleri tamamlayıp bir süre daha yaptıktan sonra biraz rolantiye alıcam kendimi kimbilir belki kısa bir tatil bile yapabilirim (tatile doymayan blog kişisi ):))
hepinize çok mutlu bir gün diliyor kaçıyorum.

4 yorum:

  1. Tubacım çok şirin olmuş elbise ellerine sağlık..arkadaşında güzel günlerde giysin inşaallah.. alerjin içinde geçmiş olsun desem..alerji bu zaten geçeceği zamanı bilir :))
    onun için çabuk çabuk gitsin inşallah diyelim ;)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım eteği müzikli bir tunik:) sağlıkla giyilsin. hastalık koşuşturma derken dinlenirsin hakettin tatili:)

    YanıtlaSil
  3. Çek güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık bayıldım

    bloğunu yeni keşfettim...

    ben de seni bloğuma davet etmek isterim
    görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil