4.26.2012

amerikan servisleri ve runnerlar

tekrar nerhaba sevgili arkadaşlarım aslında bugün paylaştığım şeyler sahibini bulalı çok oluyor ama yinede sizinle paylaşmak fikirlerinizi almak istedim :) bu amerikan servislerini 2li paketler halinde yapmıştım çok beğenildi yine siparişlerim var ama malum yoğunluktan biraz bekleticem sahiplerini :)




 runnerların kırışıklığı için çok özür diliyorum ama o kadar aceleyle çekildi ki bu resimler maalesef ütülemek için zamanım yoktu. Kumaşlarını sevgili hobi mutfağım gülsüm göndermişti ;) çiçeklerini ben yaptım nasıl beğendinmi gülsümcüğüm 

 çiçeklerin ortalarına taş diktim sanki daha bi canlandı 
 yapraklar sevgili sesiberden sizde almak isterseniz blogunda dükkan linkleri var 

 buda sanki sonbahar gibi oldu hazan renkleri

 ve bu çiçeklerde sevgili sesiden 
nasıl buldunuz beğendinizmi daha neler neler var yavaş yavaş yayınlamam lazım ama ancak fırsat bulabildikçe buralardayım canım arkadaşlarım heinizi öpüp sarıp kaçıyorum :)

22 yorum:

  1. çok şekerler, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. vay anam vay tubişim bu runnerlar harika olmuş fıstığım, yine döktürmüşsün. çiçekleri çok beğendim renklerini çok güzel uydurmuşsun ellerin dert görmesin çooook güzel olmuşlar.Amerikan servislerde çok şirin olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler ;)sayende :)))

      Sil
  3. ellerine sağlık canım paylaşman çok önemli
    :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim bir kase lezzet siz beğendikce burada olacağım ;)

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel olmuş :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. çok şıklar ellerine emeklerine sağlık. Sibelin çiçeklerde ayrı bi güzel valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mine çok teşekkür ederim. sibelin çiçekleri hem güzel hem işimizi kolaylaştırıyor :)

      Sil
    2. kesinlikle, hem pratikler hemde oldukca şık aksesuarlar yapıyor.

      Sil
  7. züperr züperrr:P hele o yuakrdaki pudra tonlarinda olana bittim diyebilirim:)ellerne saglik:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeliş bebişim çok tişekkür ederim (şımarık tuba ) :P

      Sil
  8. walla süperler bayıldım..ellerine sağlık.sahibeleri güle güle kullansınlar ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böcüğüm teşekkür ederim umarım sağlıkla mutlulukla kullanırlar ;)

      Sil
  9. harika olmuşlar
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden şık ve güzeller çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. runnerlar çok hoş olmuş. ben de bu tip runnerlar çalışıyorum bu ara. çok zevkli renk renk cıvıl cıvıl çiçekler hazırlamak. eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok zevkli resmen renklerle dans etmek gibi :))seninkileride bekliyoruz ;)

      Sil
  12. Şahane olmuş, çok güzel değerlendirmişsin. Bahar gelmiş, yaz gelmiş. (Bloguna uzun zamandır giremiyorum, sayfa donuyor, aşağı inilemiyor, mozilla kullanıyorum, bu yorumu İE dan girip yazabildim)

    YanıtlaSil