3.19.2012

Zarif Ayakkabı Ve Şapka Toka Tasarımım

Bunlar daha önce hazırladığım ayakkabı ve saç aksesuarı şapka toka  ilk çıkış zamanı bundan 3 sene önce perlinanın bir defilesi için hazırlamıştım benzerlerini şimdi ise tekrar yaptım facebooktan takip edenler bilir yaklaşık bir ay kadar önce yapıp orada paylaşmıştım çok güzel tepkiler alınca sizinlede paylaşmak istedim :) nasıl beğendiniz mi? Önümüz yaz ve bu babetlerle şapkanın çok zarif duracağını düşünüyorum farklı renk kombinasyonları yapılacağı gibi farklı tasarımlarda yapılabilir. Dilerseniz kendinizinde yapabileceğiniz bir tasarım yok ben uğraşamam derseniz ben sizin için yaparım. 





bilgi için tubakutlucacan@gmail.com dan ulaşılabilir.

16 yorum:

  1. çok şık ve zarif olmuşlar güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim nursen ;)

      Sil
  2. ÇOK ÇOK ÇOK TATLİİ OLMİŞ ELLENİNE KOLLARINA BEDENİNE ZİHNİNE SAĞLIK :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))çok teşekkür ederim seninde yüreğine sağlık ;)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel, kokoş görünüyorlar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bunlar tam bana göre ;) Tatlım ellerine sağlık.. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekeer gel bartır yapalım kaftanlarla ;)

      Sil
  5. Ellerine saglik canim, cok guzel olmuslar..
    Iyi gunlerde giy Insallah :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim şeker ;)

      Sil
  6. resimleri görünce hemen kafamda kombini canlandrdım uçuş uçuş lila bir etek ,minik çiçek desenli lila bir bluz,ve üzerine krem dantel bir hırka nasıl hayal gücü :) çok güzel olmuşlar güzel günlerde giy...

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle aynı kombini düşünmüşüz uçuş uçuş lila bi etek,bluz,hırka ;) yaparken kafamdaki kombin ;)

    YanıtlaSil
  8. bu babetler çook şeker bayıldım...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık bi uçan bi kaçan kurtulur elinden dicem ama cııxx oda kurtulmaz :D maşallahın var ;))

    YanıtlaSil
  10. bahar tadında bir tasarım, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil