3.08.2012

yeni hediyelerim ;)

 
bol fotoğraflı bir post uyarmadı demeyin ;)
taaa izmirlerden geldi bu güzellikler 
sevgili hobi mutfağım gülsüm o kadar güzel işler çıkartıyor ki hayran kalmamak imkansız ben ağzımın suyu akarak bakarken bir gün ( bugün :))kapı çaldı insanı çıldırtadacak kadar çok puantiye etrafa saçıldı :))) (metin yazarı olcem ben ya ) şaka bir tarafa bayıldım ben bunlara ya gerçkten neşe kaynağı bence herkes almalı bundan alıp sabah sohbetleri yapmalı (çalışanlar istifa etmeli) kadınlar günü işte ya kadın olmak demek sabah kahvesi demek, şımarıklık demek, puantiye demek, kırmızı demek ...bu uzar gider en iyisi iletişmek için gülsümün bloguna tık tık
ve en iyisi sizi resimlerle baş başa bırakayım bakın gözünüz gönlünüz açılsın 






 e şimdi buraya şipşirine ahşap objeler lazım değilmi e onunda kraliçesi var öğrencileri var birde onlara uğrarız (sevgili lolipu) nefis şeyler yapıyor gerçektenn hakkını veriyor hemde çok zevkli en yakın zamanda onun zevkine bırakıcam devamını ;)
hediye demişken istanbul kaçamağında buluşup tanıştığım rengarenk dantel blogunun sahibesi nazlıda eli boş gelmemiş sağolsun bana bu zarif örtü ve havluyu getirmiş salonumu temizledikten sonra sericem bunu ama temiz değilken kıyamadım (pis blogger) :P çok tatlı biri nazlı blogum bana ne çok dost kazandırdı çok seviyorum canım blogum muck muck ( anaç blogger :))
veeee hepinizi öpüyorum sarıyorum canım arkadaşlarım :) yeni postlar glecek( güncel blogger )

29 yorum:

  1. Allahım sana iyilikler ihsan etsin tubişim öldürdün beni gülmekten :))))) bu ne kadar güzel bir post. mutfağına çooook ama çok yakışmış canım benim güle güle kullan Ankaraya geldimmi bu masada bi kahve içeriz inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Puantiye delisi biri icin isabetli urunler. Dogrusu canim cekti. Benim hediyelerde elemeginin cok otesinde ;( mahcube nazli...ben o gun acelem oldugundan kendimi tam veremedim kacamagimiza. İnsallah bu tatli arkadasimla daha rahat serbes bir zamanda bulusmayi tekrardan istiyoeum.

    YanıtlaSil
  3. bu kırmızılar ne ciciler:))

    YanıtlaSil
  4. ÇOKK GÜZELLERRR =)Rabbim mutlulukla keyfle kullanmayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  5. harika harika harika.güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan tubacım, Çok CiCi olmuşlar gerçekten.. "hobi mutfağım"ın eline koluna sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım ya bayıldım. Harikalar hepsi öyle güzelki. Arkadaşın ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. gülsümüm bebeğim ben sana ne diyeyim valla ne kahveler içeriz hemde ;)sen gel yeter ki :)

    rengarenk : valla küsücem bak ayol incelik etmişsin düşünmüşsün daha içine sinmiyor bebeğim senin dostluğun yeter :))


    içimdeki ekip: birde yakından görsen kesin yersin :))

    ayşenur la monde : çok teşekkür ederim ayşegül amiin diyorum :)))

    smilena: gerçekten harikalar :) çok teşekkür ederim :)

    tatlı cadı : çok teşekkür ederim ya çok saol :)))

    aslı:ay evet bebeğim ya gerçekten yakından dahada şirineler çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. çoook güzeller yaa yapanın ellerine zevkine sağlık ... Benim mutfağım açık mutfak olmasaydı kesin düşünürdüm bu cicilerden...

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan iyi günlerde sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  11. Hobi mutfağım bayıldım ellerine saglık tubiiiicim iyi günlerde kullan hepinizi öperim;)

    YanıtlaSil
  12. övdüğün kadar var gerçekten, kırmızı ve puantiye ve keçe bu kadar uyumlu olur :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyorlar iyi günlerde kullanın,bende çok seviyorum puantiyeyi....

    YanıtlaSil
  14. nilerk: gerçektende gördüğünden daha güzel çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar..Ne güzel şeyler bunlar..Mutfağınıza çok yakışmış..Cıvıl cıvıl baktıkça insanın içi açılıyor..Hobi Mutfağım'ında eline sağlık:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. tombul tarifler : çok teşekükrler bendende selamlar ;)

    YanıtlaSil
  17. coco jelly : tişükkürler şeker :) bizde seni öperiz :))dimi kızlar :)

    YanıtlaSil
  18. merve : zaten aşık oldum sende iyice bağlıyorsun beni :) nefis valla :)

    hülya : çok teşekkür ederim o halde hobi mutfağımın bloguna bi göz at heryer puantiye ;)

    YanıtlaSil
  19. kardeşler nikahşekeri : çok teşekkür ederim çok naziksin ;)

    YanıtlaSil
  20. güle güle kullan şekerim.. ancak örtünün renkli kısmına sandalyelerinin ne kadar uyduğunu farkettinmi! bu nasıl bir uyumdurrr süperrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dikkatlisin valla haklısın tam nokta atışı yapmış gülsüm ;)

      Sil
  21. merhaba puantiyeli bir şey gördüğümde akan sular duruyor bende ne kadar güzeller bayıldım güle güle kullanın.
    http://gizemleyenibaslangiclar.blogspot.com/ bende beklerim bloguma sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :) bardaklarada bende bayıldım :) o etkinliğede bendemi katılsam ki ?? :))

      Sil
  22. Hediyeleriniz mükemmel.Ben birde masaya takıldım tam istediğim model.Nasıl temin ettiniz.Nerden aldınız bilgi verirseniz mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim masayı ikeadan aldım ;)

      Sil
  23. güle güle kullanılsın canım harikalar

    YanıtlaSil
  24. tubacım çok ince bir düşünce olmuş
    gülrek iyi günlerde kullan
    :))

    YanıtlaSil
  25. Bayıldım vallaaaaa..Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun :)) bende çok seviyorum kırmızıyı..
    kendi evim olduğunda galiba mutfak kırmızılı felan olacak :D
    Güle güle kullan canım..
    Hobi mutfağımın ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  26. çok güzeller güle güle kullan :))))

    YanıtlaSil