3.20.2012

spiderman doğumgünü tacı

sevgili Ahmet'in annesi Hatice hanım bana ulaşıp bu tarzda bi doğum günü tacı istediğini söyledi ve uzun zamandır varolan taç yapma isteğim bu şekilde şekil bulmuş oldu. Aslında daha değişik tasarım denilebilecek fikirler sundum ama oğlunun spiderman sevgisi ikimizinde hevesini kursağımızda bıraktı ve sevgili Ahmet için böyle bir taç ortaya çıktı arkasında dikiş olduğu için temizlemem gerekti bende arkasınıda kırmızı ince keçeyle astarladım tertemiz oldu arkasına cırt koydum ve sonuç benim içime sindi bakalım Ahmet ve annesi beğenecekmi ?




eğer sizde böyle yada buradaki gibi yada aklınızda başka bir tasarım varsa benimle tubakutlucacan@gmail.com dan iletişime geçebilirsiniz 
sağlıkla kalın 
^_^

21 yorum:

  1. sen var ya acayip bişeysin :) eline sağlııkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın yaaa utandım valla :))kıpkırmızıyım şu an sen güzel baktığın için öyle görüyorsun inan bana :)çok tişükkürler :))

      Sil
  2. Berkem görmesin.harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smilena görsün ayol yapıveririz noolcak ;)

      Sil
  3. vaoooww çok güzel olmuş, benim de takasım geldi :D bana da yapsana iş yerinde takar gezerim :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıcem kız ama sende takıcen tmm mı?

      Sil
  4. Süper olmuş,muntazam çalışmışsın tebrik ederim:) Ahmetinde doğum günü kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuray çok teşekkür ederim ahmette çok beğenmiş valla :)

      Sil
  5. Gerçekten Allah vergisi bir kabiliyetiniz var, maşallah... harika olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nnn ah çok teşekkür ederim ne kadar naziksin :))

      Sil
  6. tubacım ellerine ,fikrine sağlık canım benim final resmi muhteşem görünüyor Ahmeti bırak benim bile takasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablacığım sizin prensedemi yapsam bi tane crayz cat yazalım üstünede :))taksa yaramaz :))

      Sil
  7. Bloger annelerinden geldim.Örümcek adam tacın çok güzel olmuş Oğlum görse hemenyapmamı ister.Bende oğluma batmen kostümü dikmiştim. bloğumda yayınladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneyaras hoşgeldin valla yap bence bizde ali efeye batmanin kemerini yapıces bakalım ;)

      Sil
  8. Gua que orignal es tu trabajo, muchas felicidades.

    Saludos.

    YanıtlaSil
  9. Çocuk olasım geldi ellerinize sağlık:)


    Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. antigone çok teşekkür ederim valla bayılmış hiç çıkarmıyormuş zaten ;)

      Sil
  11. Tuba hanımcım çok güzel oldu biliyomusunuz, çok beğenmiştim gerçekten ben de çocuk olasım geldi hatta taktım şapkayı elinize sağlık Ahmet'in annesi

    YanıtlaSil