3.16.2012

son siparişlerimden picama takımları :))


günün 3.postu rekora gidiyorum dimi şekerler ;) buda geçen hafta hülya hanımın sipariş ettiği pijama takımları iki kızı için diktim biri küçük kızı için üçlü takım biri diğeri büyük kızı için facebokkta paylaşınca çok ilgi gördü bu takım kumaşıda sınırlı bende sizlerlede paylaşmak istedim nasıl beğendiniz mi 
bu arada en alttaki geceliğide kendim için yaptım sıra ona birde sabahlık yapmakta ama sanırım onu düz turkuaz renkte yapıciim bu kumaşı kenarlarına biye olarak kullanmak niyetindeyim birde ceplerde tabii 
gelelim kumaş özelliklerine ithal kumaş çok güzel bir penyesi var mevsimlik her mevsim giyilir yani o kadar beğendim ki ben e desen zaten şirine böyle olunca ortaya çıkanlar beni ve sahibelerini mutlu etti :)
isteyenler bana tubakutlucacan@gmail.com dan ulaşabilirler 
pek tabii ilk yetişenler ;) azıcik kaldı inanın 
bu arada hemen 2 güne size özel modelde ve ölçülerle diker gönderirim bilginiz ola ;)








5 yorum:

  1. Kumaş çok güzelmiş. İşçilikte öyle. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, ben de kızlarıma buna benzer pijama almıtım. böyle çok renkliydi. Çocuklara yakışıyor

    YanıtlaSil
  4. ne harika bir desen bu böyle!!!

    YanıtlaSil