3.16.2012

sevgili esranın siparişleri

Esra bena blogum vasıtasıyla ulaşmış ve biz sonra canciğer kuzu sarması olduk çok seviyorum kendisini hertürlü denemelerimden tam not alıp gerçek dost listemin başlarına oturmuştur. Ben öyle herkesi kolay kolay hayatıma almam alsamda uzunca bir süre denerim ve esra gerçekten benim kaybetmemek için üzerine titrediklerimden oldu ;) canım benim onun için çalışmalarımızda genelde fikir alışverişi şeklinde oluyor tuuba şu modeli biraz değiştirelim tuuba kumaş buldum tuuuba model buldum :)) valla çok keyifli onunla çalışması heyan duyarak çalışmak ona yaptığım herşeyden kendimede yapmak istiyorum :)ve yapıyorum da velhasıl kelam durumlar böyle diktiklerimi burada paylaşmam için gelen talebe kayıtsız kalamadım takipte kalın akşamada bi pijama postu var :))

belindeki korsajı ve ucundaki parçasını kot kullandım hem kumaşımızı yetirdik hemde daha havalı oldu sanki 

 yine beli korsajlı saten etek buna çok güzel keçe bi kemer yapıciiz öyle karar verdik dimi esra :)
 bu eteğin kumaşı ithal hem kendime hem esrama diktim üzerinde duruşu şahane :)pek belli olmasada bu modelide korsajlı çalıştım üzerinede nefis bi triko bluz diktim ve önüne bu rayolardan aplike ettim kolunun birinin ucunada mikrofon oda yakında (fotoğrafını çekmeyi unuttum şimdide üşendim bi sonraki post olsun ) 
 dantel tunik içine krem likralı kumaştan astarladık ki kullanımı rahat olsun ve tabiiki saten bebe yaka inci düğmelerini henüz dikemedik :)esra bunu kotlarla kombinlemek niyetinde  
ve buda kalpli triko tunik ama o farklı olarak bebe yaka istedi ve tüm  kış ve hala neredeyse üzerinden çıkarmadı o kadar sıcacık tutyorki bu yün kumaş ben kendime bir de tayt yaptım :P

evet diktirmek istedikleriniz için tubakutlucacan@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz 

25 yorum:

  1. Hiiiih o radyolu etek amanın :) Ellerine emeğine sağlıık ama hepiciği çok güzel de radyolu madyolu olan tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nimo bluzunuda görmelisin baby ;)

      Sil
  2. Tubaaaa bunlar süper ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. ilk etek favorim oldu:Pve o gömlek:)hele o tunik:)Aman Allahim hepside süper:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zelişim yaparım gönderirim sanada :) çok teşekkür ederim babym :))

      Sil
  4. Canım Tubaacımm ellerine sağlık tekrar tekrarr hepsi o kadar ciic ve özel ki benim içinn tabi ki en başta sennnnnnnn :o) kolcaman öpğyorumm seni tatlı yanaklarından ve bir konuda çok üzgünüm kalpli tuniğimle vedalaşmak zorunda kaliiciiim gerçi Ankara'da bu mümkün olur mu:P mecburenn olucakk inş :o)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esram bebeğim çok teşekkür ederim varlığım gerçekten çok özel ;) bütün kış sıcacık durduk ama dimi şeker

      Sil
  5. ayy harikalarr!! Elklerine sağlık ablacımm :) dikiş makinesini kanaırsam ben de böyle güzel şeyler dikicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sed çok teşekkürler bebeğim :)umarım kazanırsın bu akşam 22:00 çekilişi yapıcem :))

      Sil
  6. bebe yaka kalpli tuniğe alkış

    süper valla ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok tişüükkürler alkışlayan elleriniz dert görmesin :))

      Sil
  7. benimde favorim oldu bu korsajlı etekler,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde elinden geliyor dikiverirsin şeker ;)

      Sil
  8. ellerine sağlık tubacığım valla çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  9. Radyolu eteğe öldüm bittim, şahane bir şey o, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım pazartesii ilk iş bluzuyla birlikte fotoğraflamak olCk ;)

      Sil
    2. Heyecanla bekliyorum o zaman :)

      Sil
  10. Ayy ben de radyolu siyah eteğe bayıldım,çok hoş gerçi hepsi de :) Ellerine sağlııık ;)

    YanıtlaSil
  11. defile gibi olmuş:) ellerine sağlıkhepsi harika.

    YanıtlaSil
  12. Herkes gibi radyolu eteğe bayıldım ben de. Öyle kumaşları nereden buluyorsunuz? :)

    Sevgiler

    http://elliefashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil