3.16.2012

sahibine kavuşanlar 15


bu boggi seti teslim edileli baya oluyor renkleri yine annemiz seçti bu sefer benden kaynaklanan bi gecikme oldu annemiz çok anlayışlıydı sağolsun bende yanına bu bogginin tonlarında yaptığım papyonu koydum  annemiz çok beğenmiş :) en mutlu tarafı bu işte yaptığım işin alıcıyla birebir muhatap olmak pek keyif verici birşey bir çok anını paylaşmak gidişata beraber yön vermek bazen..bazende bana bırakılması hep memnun olunması..bunlar gerçekten çok özel ve güzel şeyler..Elimde yeni siparişlerim varken ve hala bana zaman yetmezken, yorgunken ama mutluyken ..gidip işlerimi yapayım yeni önzilemeler eski yapılan ama henüz yayınlanmamış birikmiş işler, mutluluklar, heyecanlar..sizi çok seviyorum :) orda kalın olurmu :))

eğer sizde boggi alt değiştirme setinden isterseniz tubakutlucaca@gmail.com adresine bi mail atmanız yeterli ;)

10 yorum:

  1. harika olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim özlemciğim ;)

      Sil
  2. çok ciciler ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. yaaa bunlar çok güzel ben de böle dikmek istiyom ama dikiş makinam yokk :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişe katıl şeker belki sana çıkar ;)

      Sil
  4. ay bu boggi yüzyılın buluşu bence :) o kadar bebek mağazası gezdim daha güzelini görmedim. ellerine sağlık tubacım :)

    YanıtlaSil
  5. yerim ben o şaşkın baykuşları!

    YanıtlaSil
  6. çok güzellerrr elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık çok beğendim ayrıntıları için mailinizi bekliyorum...

    YanıtlaSil