3.01.2012

moda nisayla moda sohbetleri

geçtiğimiz pazar gün modanisa bloggerları topladı ve bizi çok mutlu eden bi toplantı gerçekleştirdi ben kadıköyde kardeşimde kalıyorum ve buradan ortaköye gitmek hayli zor helede ankaranın kara ikliminden gelmiş kapkalın kaşe kabanlı biriyseniz ve istanbulda yazdan kalma bi güneş ve sıcak varsa o yol bir büyüyor bir büyüyor anlatamam ben o kalın kaşe kabanın içinde hamamda gibi terledim ağırlaştıkça ağırlaştı :))neyse kadıköyden vapurla beşiktaşa geçtim ordanda taksiyle ortaköye taksinin camları sonuna kadar açık tabii neyse can hıraş vardım ortaköye toplantıdan önce sevgili hilalle buluşup tanışacaktık girdim gloria jeanse dedimki moda nisanın toplantısı hangi katta görevli yine benim karşıma çıkması olası tiplerden bön yani dediki toplantı felan yok aradım sevgili sedayı sen bekle ben geliyorum dedi ve geldi neyse hilalde geldi tanıştık pek sevdim mini mini bir anne adayı ve teker teker gelmeye başladı herkes kata sığmakta zorlandık ama çok güzeldi gerçekten ben en çok feyzayı tanıdığıma memnun oldum ne kadar tatlı bir kız zerafet akıyor üzerinden yani benim gibi birinden bile herşeyiyle tam not aldı duruşu, konuşması, görüntüsü, alçakgöünüllü ve tam bir hanımefendi oluşuyla çok sevdim onu :)) rümeysaya sürekli sümeyye diyip durdum ne alaka bilemiyorum ama birini görüp beynim o anda hangi ismi ona yakıştırıyorsa garip bir şekilde hep bu ismi söylüyorum ama inanın özellikle yapmıyorum :S sağolsun o kadar tatlı ve anlayışlıydı ki hep gülümsedi :)

sevgili şuşuyla tanıştık mini mini birler çalışkan ikiler :)) bu tam onu anlatan bi tekerleme minnacik sevgi dolu ama işindede o kadar başarılı biri çok sevdim seni şuşu:) sevgili cadı kızın dırdırı ordaydı ama nedense hiç denk gelemedik tanışamadık bir dahaki sefere dikkat edicem ama ben herkesle tanıştım sanıyordum o kadar kalabalıktı ki arada böyle tanışamadıklarım olmuş aybikestil, nurjanla moda,serra, oyuncak sepetim, sonay,cadıname, tuğba, ismini unuttuğum arkadaşlar kendinizi lütfen hatırlatın ve benim linki bulamadığım arkadaşlarım özür dilerim ve yorum olarak atarsanız hemen eklerim

 günün yıldızı sevgili sedaydı ben makyajına bayıldım ama onun doğal gülümsemesi en güzeli :) iyi bir ev sahibesiydi ve arminenin baş tasarımcısı güler hanımda katıldı sohbetimize ve sürprizide zaman gazetesinden sevinç hanımmış tatlı bir sohbet gerçekleştirdik cumartesi ekinde bulabilirsiniz
veee günün en komik olayı sevgili çatı katı ilkay beni tanımadı :)))))))))daha önce geldiğimde buluşup görüşmüştük ama siz kimsiniz dedi ben koptum :)))))))))sonra kızcağız utandı sıkıldı ama bence çok komik bi andı ikimiz içinde :))))))))))) 

14 yorum:

  1. Tubacım o Rümeysa değil rukiye ::)yine yanlış yazmışın o gün olduğu gibi:)Ellerine sağlık güzel yazı olmuşşşş :):):)öperim çok...

    YanıtlaSil
  2. anaaa İlkay ablamm:))komik ablamm benimm:))güzel bir gün olmuşş:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. keyifli günlerin daim olsun canım benim

    YanıtlaSil
  4. yüzleri resimle kapatarak fotoğraf koymayı bi türlü anlamıyorum. belki siz arkadaşlarınızın tepkisinden çekindiniz ama bi de bunu bugün ne giydim tarzı bloglarda kendi fotolarına yapanlar var ki o baya bi ilginç. hani fotoğrafım olsun ama görünmeyeyim gibi bi ikilem.

    YanıtlaSil
  5. Hola lindas fotos, felicidades, Saludos desde Palenque Chiapas, México

    YanıtlaSil
  6. kızlar tek tek teşekkür ederim sonay işte bak tescilli leylayım ben :))))

    YanıtlaSil
  7. evet istanbullove bayaa güldürdü benide :)

    YanıtlaSil
  8. hatice ablam çok tişükkürler özlemişim seni ya hoşgeldin tekrar ;)

    YanıtlaSil
  9. lumos arkadaşlarım özellikle böyle olmasını istediler ondan bu şeklide yayınladım zaten ben orda yokuuum :))))

    YanıtlaSil
  10. rosi Saludos a México türkiyedende bienvenida :) gracias tanto amor

    YanıtlaSil
  11. Bloger toplantıları gerçekten çok keyifli oluyor.Belliki sizde çok keyifli bir gün geçirmişsiniz.
    Daim olsun İnşallah.

    YanıtlaSil
  12. kızlar çok şıksınız gerçekten harika bir toplantı olmuş düzenleyen arkadaşı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  13. hepiniz çok güzel gözüküyosunu zaman gazetesi röportajınızı da çok beğendim, inş bi dahakine katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  14. emelden: gerçekten çok keyifliydi :) teşekkür ederim

    çilekli süt : çok teşekkürler ;) sevgili seda tbrikleri hakediyor doğrusu :)

    şantiyenin gülü : muhakkak gelmelisin tanımak isterim seni :)

    YanıtlaSil