3.13.2012

keçe telefon kılıfları

bir çoğu bir arkadaşıma gitti sevgili Semra akrabalarına hediye etmek için aldı keçeden doğaçlama hazırladığım bu kılıflardan yenilerini hazırlamaktayım sevgili kociko kesti ben diktim süslüycem :) Özgür elinden bu tarz işler gelen bi adam değildir aslında ama sohbet o kadar tatlı geldiki gece saat 3e kadar hem sohbet edip hemde yaklaşık 30 adet bunlardan sevgilim kesti ben diktim e sevgimiz alanlarada bulaşsın inşallah diyeyim 
^_^











isteyenler bana tubakutlucacan@gmail.com dan ulaşabilirler ;)

9 yorum:

  1. Hepsini çok beğendim.
    Ellerinize sağlık:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablam çok teşekkür edrim

      Sil
  3. oooo bunlar çok güzeller,şirinler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çoook şirinler kesinliklee!! ben de deniycem şekeriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dene hatta eline alınca daha şirinelerde çıkacaktır eminim

      Sil
  5. bunlar çooook datluuuuu :))) bayıldım renkler çok hoş dizayn çok hoş ellerine sağlık

    YanıtlaSil