3.26.2012

fiyonklu şifon etek


Bu eteği sevgili çatı katı ilkay için hazırladım kumaşı görür görmez aklıma o geldi zaten ;)ve face sayfamda yayınlar yayınlamazda bayaa talep gören bi model oldu üzerindeki fiyonklar kumaşın şifon olması yazı özlediğimiz şu günlerde püfür püfür esen yaz akşamlarını hatırlattı bana eteğin kemeri yan dikişlerle dikildi böylece ister önden istersenizde arkadan bağlayabilirsiniz 
birde kısa ve balon modelini dikmeyi planlıyorum üzerine minicik krem rengi bir hırkayla neris durur :)


bu eteğe sizde kendi ölçülerinize özel sahip olmak isterseniz tubakutlucacan@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz 

20 yorum:

  1. Merhaba eline sağlık harika olmuş ilkayğmda güle güle giysin inş tam onluk fiyonklu fiyonklu :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler muko ;) inşallah üzerindede görürüz ;)

      Sil
  2. Çok şeker olmuş, eline sağlık. Radyolu eteği hala bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler aa evet ponti unuttuydum du hemen yarın ki postuda onu yapayım :) saol hatırlattığın için :)

      Sil
  3. evet bizde isteyebiliriz, çok isteyebiliriz hatta gerçekten isteyebilirz :))) ellerinize sağlık bayıldım .. maliyeti ne kadar çok merak ettim.. öğrenci indirimi de varsa düşünücem yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merveciğim öğrenci indirimine lüzum yok zaten çok hesaplı ;) sen mail at fiyatı bildireyim sana :)

      Sil
  4. sağlıkla giyilsin çok şık canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hatice ablacığım

      Sil
  5. ellerine sağlık etek çok güzel olmuş, benim bi sorum var hediye etiiğiniz küçük makine fonksiyonel bir ürünmü neler yapabiliriz onunla, ben dikiş dikmek çok istiyorum fakat büyük bi makine alıp sonra kullanamam diye cesaret edemiyorum bu ürün çok hoşuma gitti(görüntü olarak) ama işlevleri hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eftal teşekkür ederim :) makinayı ben kullanmadım ama incelediğim kadarıyla işgörecek cinsten yanlış yada yanıltıcı bilgi vermek istemem ama benim makinam olmasaydı alırdım

      Sil
  6. tuba hanım bu etek harika olmuş..benim olsun istedim resmen (:
    bende sizi yeni blogumu izlemeye davet ediyorum..desteklerseniz çok mutlu olurum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sanada yapalım :)uğradım bile sayfana :)

      Sil
  7. tuba hanım eteği kaça dikersiniz mailimi veriyim size olurmu bestagirl41@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili minaa mail attım sana :)

      Sil
  8. Tuba hanım eteğin fiyatını öğrenmem mümkün mü acaba?gizemmid@gmail.com Sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim, rica etsem fiyatını ve varsa renklerini yazabilir misiniz? nameless_589@hotmail.com

    YanıtlaSil