3.19.2012

eveet dikiş makinası talihlisi belli oldu

evet arkadaşlar harala gürele bir çekilişin sonuna geldik :)darısı diğerinin başına ve tam da dilediğim gibi bir blogcu arkadaşıma gidiyor makina sevgili Sekerkiz 35 numaralı yorumun sahibi sevgili şekerkızı tebrik ediyorum ve güzel günlerde kullanmasını diliyorum
bugünde dahil niye yorumum yayınlanmadı gibi mesajlar gelmeye devam ediyor arkadaşlar yorumunuz yayınlanmıyorsa sebepleri
ya izleyici olmamışsınızdır
ya linki yayınlamamışsınızdır
ya kampanya duyuruları yapan blog,face,twetter adreslerine sahipsinizdir
üzgünüm en başından beri yazıyorum hala soruyorsunuz perlina çekilişinde bu kadar açıklama yapmayacağım :) şekerkız adres bilgilerini beklemekteyim
bu arada bu makinadan almak istiyorsanız 0312 310 85 41 nolu telefondan vahit beyle görüşmeniz yeterli
fiyat soran arkadaşlar için fiyatı sadece 20tl ;) hadi herkese iyi geceler kıslar

10 yorum:

  1. Tebrikler, güle güle kullansın kazanan arkadaş, ama ben bu şirin makinaya göz koydum, en kısa sürede alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla kullansın çok mutlu olmuştur mutlaka:)

    YanıtlaSil
  3. Şekerkız'a hayırlı olsun. Bu hediyeyi de kaçırdım önümüzdeki hediyelere bakalım:))

    YanıtlaSil
  4. tüh gitti....şekerkız güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. canım yaa tühh :( mail adresleri var mı sende?? ;)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  7. Ay cok heyecanlandim :)
    Cok tesekur ederim. Gercekten makbule gecti :)
    Adres bilgilerimi gonderiyorum..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. tebrikler şekerkız.. Tuba can ben sipariş verdim makinam bugün yarın gelir. kullandıktan sonra yorum yazarım :))

    YanıtlaSil
  9. ben de aradım ablacım gönderecekler bugün merakla bekliyorumm :)

    YanıtlaSil