2.22.2012

ohhh sefam olsun :)))

bitti..en sonunda bitti..en son gün benim için çok güzel ve özeldi..sergi sonu ganimetlerinden faydalanmak isterseniz facebook adresimi eklemenizi öneririm
ee onun dışında neler yaptım.. uzun ve yorucu bi sürecin ardından ilk işim kitap alışverişi yapmak oldu ali efenin okul işini hallettim ama henüz başlamadı uzun bir tatil yapmış oldu
çook çalıştım onu biliyorum facebookta sabahlara kadar aktif oldum :)) dır dır çene çaldık, battaniyemi örüyorum, ortalık topluyorum, siparişlerimi hazırlıyorum, çoook tatlı yiyorum, sinemaya gitmek istiyorum ama kurtlu olduğumdan dolayı (hiperaktifimde birazcık) yarım saat oturunca dizlerim uyuşuyor gidemiyorum, merak ettiğim filmlerin dvd lerini bekliyorum, eski dostlarımla görüşüyorum, yenilerden değer verdiklerimin yerlerini sağlamlaştırıyorum, gülüyorum eğleniyorum,uyukluyorum :) vee bugün istanbula doğru yola çıkıyorum beni orada çok kişinin beklediğini biliyorum programlar yapıldı sözler verildi bakalım ne kadarına yetişebileceğim en az bir hafta kalmayı planlıyorum ama zaman ne gösterir bilinmez ordan ankarayada dönmeyeceğim çoook gezmem gereken yerler var çook :))) e o kadar yoruldum dinlenmek hakkım değil mi :) izleyin gözleyin mail kutumu doldurmaya devam edin ben hala buralardayım cicişlerim :)))

4 yorum:

  1. bu tempoya iyi dayanıyorsun.eşini bir kez daha tebrik etmek gerekir sana destek olduğu için.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun diyelim..Oohh sefan olsun gez toz ye iç :)) enerji toplayıpta gel emiiii ;))

    YanıtlaSil
  3. hadi geçmiş olsun atllatınız yoğunluğu dinlen ama özletme kendini.

    YanıtlaSil
  4. oh oh gerçekten sefan olsun .Allah da yardımcın olsun .Her şey de gönlünce olsun .)

    YanıtlaSil