2.04.2012

neler yaparım neler ederim

eveet millet nasılsınız bakalım. hepiniz iyisinizdir diye tahmin ediyorum iyi olmayanlara iylikler diliyor hayatın iyi taraflarını görmeye çalışmalarını salık veriyorum haddim olmayarak
bu aralar bolca misafir ağırlıyor ve hala can hıraş çalışıyorum malum 10 gün kaldı sergiye ve benim mükemmeliyetçiliğim başıma dert açmadan artık sergi sabahına uyanmak istiyorum ama daha öncesinde şu harumiki tasarım yarışmasının 2. ve son bölümünden bahsetmek istiyorum biraz. ilk tasarımlarımız biliyorsunuz oskar gecesi kıyafeti tasarımıydı, ikinci tasarımımız tamamen serbest konulu tasarım bu sefer herkes çok güzel hazırlanmış çok beğendim hepsini, benimki gündelik bir tasarım oldu daha doğrusu hafif fantastik olsun istedim kelebek kanadı yaptım fuşya benim en sevdiğim renklerdendir ve siyahla, saksla birlikteliğini çok severim (ruhumdaki şımarık çocuğun bi yansıması bence) ve en sevdiğim renkle katılmak istedim bu yarışmaya ve hatta bir tanede sevgili esra için diktim aynısını en kısa zamanda fotoğrafları burada olacak ama ne şımarık ne tatlı bişii oldu anlatamam esra için yaptığım tüm tasarımlar yakında burada olacak ama öncesinde şu sergiyi bi atlatalım endişelerim var alnımın akıyla çıkmak istiyorum ve tabii biliyorsunuz ali efe hala okula başlamadı ve onuda zamanını kaliteli geçirmesi adına kendimi tam anlamıyla işlere veremiyorum bu sebepten genelde geceleri çalışıyorum zombi gibi oldum gündüzde pek pc yanaşmıyorum malum oturunca başından kalkmak çok zor onun için böyle rolantide devam ediyoruz bir süre daha
tasarımıma oy vermek isterseniz sizi buraya alayım
aa yok ben şu sizin facebooktaki çok eğlenceli shbet ortamınıza girmek istiyorum derseniz burdan buyrun lütfen
neyse işte şimdilik durumlar bu hepinizi öpüyore sarıyore kaçıyoreee :)))))

6 yorum:

  1. merhabalar kolay gelsin
    hayat iyi taraflarini bende gormek icin bloglar arasi dolasiyorum...
    bahceme beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. şekerim yarışmadaki sonuçtan memnun kalmadım ben iki aşamalı olduğu hiçbiryerde yazmıyordu.. neyse senide üzmek istemem ama birinci olmuştun ve öylede kalacaksın bizim gönlümüzde.. daha da başka bişi demem!!! sergi için kolaylıklar dilerim... muckk

    YanıtlaSil
  3. örgü çantam : çok teşekkürler :)

    cihan : teşekkürler uğruycam muhakkak

    nilgün : nilgüncüğüm fazla söylenecek bir şey yok görünen o ki ben zaten birinci olmuşum gerisi formalite ;)

    YanıtlaSil
  4. Tuba ben bunda begen butonunu göremedim, öncekine yaptıgımmı sayılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  5. güzel seçim canım, umarım kazanırsın. yakipteyim

    YanıtlaSil