1.12.2012

yılan hikayesine dönen sepet setleri



bu sepetleri yaklaşık 1,5 ay önce sipariş aldım hemen aldığım günün akşamı başladım yapmaya ve ertesi günde devam ettim neyse ne oldu bilmiyorum sonrasında bir türlü elim gitmedi her yapmam gerek dediğimde başka bir iş çıkardım kendime bir kaç güne teslim ederim dediğim siparişin kaporasınıda almıştım vazgeçemedim de, elimde gitmedi bir türlü derken aradan tam 1,5 ay geçtiğini farkettim geçen perşembe günü aradım sevgili yektamı hafta sonu yardıma gel şunları bitirelim dedim pazartesi akşamı geldi yaptık o gitti gece 2:30 da bitti  bir tek kurdelaları kaldı sabah yaparım dedim yattım kalktım ali efeyi okula götürdüm geldim makaslar yok kurdelaları kesip yapıştırıcam biticek ama nerdeee yok aradım taradım yok okula gittim çantasına baktık yok,evde deterjan kutuları,çöp, çamaşır, bulaşık makinasına bakıyorum yok çocuk gibi düşünmeye çalışıyorum en yaramaz akla gelmeyecek yerlere baktım yok..deli olacaktım nerdeyse akşam oldu sepetler gözümün önünde bir an önce gitsinler istiyorum ama makaslar yok..eşim geldi cırlıyorum makaslarımı bulun diye kimse iplemiyor beni ali efede anneciğim unuttum diyor artık deli olmaya ramak kala geçtim sakince bi kahve alıp oturdum dedim ki eşime "özgürcüğüm ne yapalım artık yenilerini alırız diğerleri neysede tupperware 90tl vardır heralde dememle fırlaması bir oldu 15 dk sonra makasımla geri geldi perde kanadının altına saklamış minnoş :) neyse yaptım dün gece 1:30 da bittiler şükürler olsun sabah hazırlandım koleje gitmek için takıntılı benim sadece bir taksi şöförüm var başka taksiye hiç binmem nerde olursam olayım ararım osman abiyi gelir alır beni neyse aradım osman abiyi attık bağaja sepetleri gittik koleje osman abi sen git dedim işim bitince ararım ben seni tamam dedi gitti...tam 2 saat sonra bitti görüşmemiz aradım osman abiyi "abla aştideyim arabam bozuldu naapcaz" ne bileyim napcaz şaştım kaldım tmm o zaman ben eve dönerim sen yarın sabah gel beni al sepetler sende kalsın bu gece :)))))))))))daha hala sahibine ulaşamadı lanetli sepetler ayol yılan hikayesine döndü..yarın teslim edeceğiz galiba :))))
bu arada o kadar yordu ki bu sepetler beni dahada yapmam son bir tane siparişim var o da teeeaa mart ayında teslim edilecek sonuncusu o başkada yapmam dileyen kopyalayabilir ama rica ediyorum link vererek

18 yorum:

  1. benim böcük kızın hikayesine dönmüş senin setler :D bitince çok hafiflemiş hissettin kendini değil mi :))

    YanıtlaSil
  2. hatice ya evet bi kurtulsaydım temelli teslim edeyim daha iyi olucam inşallah

    YanıtlaSil
  3. Ama cok güzeller...ellerine saglik..bayildimm:)

    YanıtlaSil
  4. Tuba oluyor bazen aksilikler valla çokta can sıkıyor. Allaha şükür tamamlanmış bari, gözün aydın. Yekta'mı yardım etti? ah canım ya :)

    YanıtlaSil
  5. canım sen en başta soğumuşun başladığın işi bir kenara bırakıyorsan bilki sürünecek demektir. neyse sağ salim bitirdin. ellerine sağlık çok da şekerler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorlar, hiç öyle yaparken zorlanmışsın gibi değil. Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  7. ahaha kopyalayı, çalın naparsanız yapın bu sepetleri

    YanıtlaSil
  8. makasların kayboluşu ve bulunuşu çok ilginç gerçekten :) neyse teslim edince baya rahatlayacaksın umarım

    YanıtlaSil
  9. Çok da şirinlermiş. Neyse bitmiş ya, dilerim bir daha böyle sıkıntılı işler olmaz.

    YanıtlaSil
  10. canım benim çok geçmiş olsun :) bence sen hemen bir ara çıkar tek olan siparişide postala gitsin ve unut bitsin bu sepet işini :) madem seni üzdüler hemen konuyu kapatman için sonuncusunuda yolla derim ben

    YanıtlaSil
  11. tuğba hanım acele etmeyim sipariş için nasıl olsa doğuma çok var diye düşünüyordum ama iyi ki elimi çabuk tutup sözümü almışım :) çünkü sizin yaptığınız bebek seti gördüğüm en güzel ve içime sinen tek bebek seti :) sıkıntı olmasını istemem size rahat rahat yaparsınız canınız tekrar sepet yapmak istediğinde :) nazar oluyor nazar ondan bu terslikler :((

    YanıtlaSil
  12. zelis : çok teşekkür ederim saol ;)

    Aslı : öyle valla aslı ama neyseki bitti yekta yardım etti bakma sen onun öyle durduğuna çok marifetlidir oo ;)


    hatice abla : valla aynen öyle kesin üstüne ağır biri geldi :)

    ehlikeyf : mükemmeliyetçiyim biraz çatlasamda doğru düzgün olmalı mantığından aslında iyi oldular :)))


    Dürr-i Yekta : benden istemesinlerde... ne isterlerse yapsınlar :)))

    nilerk küçük çapta bi krizdi aslında ama neyseki atlattık :)))))


    Begonvilli Ev :yoook almam bi daha beni sıkacak iş zaten yapı itibariyle hiç sıkıntıya gelemem valla ucuz atlattım



    Nilgün Komar : canım ya kumaşlarını istanbuldan alacağım ondan bekliyorum yoksa yaparım o sanki sıkmayacak beni öyle hissediyorum :))bu arada 22 sinde yine orda olacağım ;)



    hilal hanım piyasadaki tüllü dantelli şeyleri pek sevmiyorum ben ondan yapmıştım bunlarda bi bebek mağazasına yapıldı ve gerçekten korkunç fiyata satılıyorlar ben sizinkinden keyif alacağımı düşünüyorum tek düşündüğüm konu rengi iyi dururmu aynı etkiyi verirmi bilemedim hem flu soft renklerle çalıştığım için galiba ondan :))

    YanıtlaSil
  13. tuba seni çok yormuş ama çok cici olmuşlar, emeğine değmiş yani :)

    YanıtlaSil
  14. tubacığım lanetli deme onlara ya bence güzel iş çıkarmışsın biraz telaşlı olsa da olur bazen böyle değil mi? ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  15. valla benim sizin elinizden çıkacak birşeyden şüphem yok asla :)) ne renk olursa olsun..

    YanıtlaSil
  16. Kumaş seçimleri, renkleri harika. Eline sağlık. Zorla da yapsan baştan savma yapmamışsın. Çok özenli çalışmışsın. Bravo. Çelenklerin güllerine bayıldım, çok yakışmış. Senden çıksın da, sahip olacaklar güle güle kullansınlar artık:)

    YanıtlaSil
  17. evet evet kesinlikle lanetli olmalı :) benimde böyle bir iki dikişim oldu.. Alacakaranlık kuşağı diye bir dizi vardı ya eskiden, insanlar çıkılmaz kısırdöngülerde döner dururdu, ona benzemiş :)) artık kopyalanmayı kaderin olarak kabul etmişsin ya gülümsetti beni :))

    YanıtlaSil
  18. Geç olsun güç olmasın demişler :)

    YanıtlaSil