1.23.2012

harumiki tasarımım huzurlarınızda :))

 konumuz oskar gecesiydi  ve bende o ihtişama uygun bir tasarım yapmak istedim 
bekledim bekledim bir türlü ilham gelmedi en son katılım tarihine bir gün kala gece 3te uyandım ve saat sabah 5 buldu bitirmem bu çıktı ortaya
 önü kısa arkası uzun kuyruklu bir model gotik bir dantel tül kullandım ve ensede kraliçe gibi görünen arka fonu sevdiğim için (ve aslan burcu olduğum için):)) oradada tütü tülü kullandım ve çok simsiyah olmasın diye ek olarak beline pembe ipek sardım ve bi kaç ton koyusu fuşya fiyonk ördüm kum boncukla içime sindi bu hali
  tasarımıma oy vermek isterseniz lütfen burdan hepinizin desteklerini bekliyorum






 hepinizin desteklerini bekliyorum canlarım :))

25 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş, face de de begendim. Başarılar

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, rahatsızlıklarımdan dolayı epeydir gelemdim sizlere.
    Bu arada sayfamda 14 şubat için çeklişim var, senide beklerm, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Benim face yok ama şimdi ablamınkinden girip hemen begeniyorum. Ayrıca çok güzel olmuş ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık tatlım oylandı ve beğenildi:))) öptüm. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Hobibox : sağolasın :)

    Aslıcığım canım taa oralara kadar zahmet etmişsin teşekkür ederim :)

    uğurböceği teşekkürler canım arkadaşım :)

    ÖRGÜÇANTAM hatice ablam çok teşekkür ederim sağol :)

    YanıtlaSil
  7. destek olsun diye sözde değilde tasarım tam benlik deli bir şey olduğu için gerçekten de arkandayım:))

    YanıtlaSil
  8. ahu : mersi ;)

    nabrut : bebeğim ben dikmeye başladım neler neler dikiyorum bunuda dikerim sana tütüde dikerim ama sen oyunu ver ;) sonrada istediğin bişey olursa alo de oki?

    YanıtlaSil
  9. Selam,

    Çok şirin olmuş. Güle güle kkullan...

    YanıtlaSil
  10. nefis olmuş tubacım, süper, oyumu kullanmaya gidiyorum:)))

    YanıtlaSil
  11. tubacım oy vermek için üye olmak gerekiyor mu?benim facebook'um yok.

    YanıtlaSil
  12. oyumu sen bu postu yapmadan önce vermiştim bile :)

    YanıtlaSil
  13. suhuba teşekkürler


    Noblesse canım ya facebook kullanıcısı olman gerekli

    isterenklihayat.blogspot.com : gerçek arkadaşlar kendini belli eder zaten ;)

    YanıtlaSil
  14. aman tuğbacım sen miydin ?,bende beğendim seni şahsi facebooktan,başarılarrr,sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Baktım da en çok senikini beğendim. Özgün ve şık.

    YanıtlaSil
  16. otuzundan sonra bendim bendim şeker teşekkür ederim :)

    proje çantası : çoook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. yaa benim face yok nasıl oy atacağım yavvv:(((
    demek dikişe başladın evde mi dikiyordun ne yapıyorsun ben tütü istiyorum hemen geleyim diktireyim

    YanıtlaSil
  18. tubacım yekta paylaşınca gördüm önce ve çok beğendim hatta facedede beğendim:) başarılar diliyorum canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. nabrut : atamayacaksın canım ya..yada facebook kullanan arkadaşlarından rica edeceksin ;) evimde dikiyorum şekerciğim ya.beklerim

    alanay: çok teşekkür ederim şekerciğim

    YanıtlaSil
  20. o zaman şu kar engeli kalksın geliyorummm:)

    YanıtlaSil
  21. oki;) şeker beklerim ama 14 şubatta bi sürprizim olacak belki erken görüşebiliriz

    YanıtlaSil
  22. tatlım orda da beğendim ama bir kez daha tebrik edeyim dedim, kubilay ile senin tasarımın harika, hakeden kazansın...
    eline sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. darkolivee: çok teşekkür ederim aynı fikirdeyim ;) hakeden kazansın :)

    YanıtlaSil