1.16.2012

harumika moda tasarım kiti





evet kızlar blogger harumika yapıyor etkinliğinde bende varım yakın zaman sonra hepinizin oylarını bekliyor olacağım :)
oskar gecesi tasarımını yapmaya başladık bile 
kitimiz elimize ulaştı ve biz ne tasarımlar yaptık çook zevkli olan bu setle sizde eğlenebilirsiniz keşke kızım olsaydı dedim valla :) ama ali efede çok güzel tasarımlar yaptı bu setle 
eğer sizde bu sete sahip olmak isterseniz adore oyuncak farkıyla hemen edinmenizi tavsiye ederim zira ben diğer setlerede göz atmak istiyorum 

6 yorum:

  1. Baaak kıskandım şimdiiii..bende merak etmiştim bu seti ilk tv de gördüğümde..iç geçirerek senin tasarımlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. vay be bloguyla olay olmuş japon kız harika birşey.umarım bizlerde blog sahipleri olarak çok güzeelll şeyler yaparız.

    YanıtlaSil
  3. güzel şeyler çıkacak ortaya sanırım oylama başlayınca haber ver tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. bizim zamanımızda böyle şeyler yokdu ah ahh şimdiki çocuklar ne şanslı :) oskar gecesine gotik bir kıyafet çıkıcak sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok degisik olmus. Hadi bakalim.. :-)

    YanıtlaSil
  6. Hello all, here every ρerson is ѕharіng these knowlеdge, thereforе it's good to read this website, and I used to pay a quick visit this weblog everyday.

    Also visit my webpage; where to buy raspberry ketones

    YanıtlaSil