1.09.2012

güncelleme

canım arkadaşlarım, okuyucularım sanmayın ki burayı ihmal ediyorum yada boşluyorum inanın yazacak yorumlarınızı cevaplayacak vaktim yok bir süre böyle devam edecek maalesef ta ki 14 şubata kadar gece gündüz çalışmam gerek yeni projelerim yeni adımlarım yeni bir sürü şeyler var hayatımda sevgili siboşumla beraber sürprizlerimiz olacak ankaradaki tüm dostlarımızı bekliycez yüz yüze görüşüp tanışacağız ve daha neler olcak bilmiyoruz ama biz emeklemekten yürümeye terfi ettik galiba ^_^ ve yine yakında bir iki istanbul ziyaretim olacak  herkese haber vericem :) ama bence beni bu ara faceden takip edin oraya kısa kısa güncellemeler giriyorum detaylar yakında
yepisyeni neler neler yaptım yine ama bir süre paylaşmama kararı aldım sebebi malum taklit diicem ama değil internete düşen herşey çoğalmaya mahkumdur zaten taklitlerde aslını yaşatır ama bari link verin be kardeşim taklit  edilmeye kızmıyorum inanın ve görüyorum ki taklit eden kişilerin işciliği berbat ( çok üzgünüm ama bu konuda hiç alçak gönüllü olamayacağım işciliğim birinci sınıf her detayla tek tek ilgileniyorum kendi  kullanmayacağım bir şeyi asla müşterilerime arkadaşlarıma göndermiyorum) onun için rahatım yani tabiki çok iyi keçe çalışması yapan arkadaşlarım var ama kabul edelim herkes değil
neyse bu kadar ukalalık yeter :) özleyin beni olurmu ve faceden izlemede kalın :) burayıda ara ara güncelliycem nefes alma boşluklarında :) çok seviyorum sizi hepinizi şşt kıvırcık saçlı senide ;)

1 yorum: