1.13.2012

dişciye şirin görünme hediyesi :))


adındanda anlaşılacağı gibi tam anlamıyla dişciye şirin görünme hediyesi :))) geçen ay solüst ön dişimin (kendisi porselen kaplamadır) aşşağı doğru sarkması sonucu hekimime gittim film çekti ve apikal rezeksiyon teşhisi koydu yani diş kökümde kemikleşmeye yakın bir apse sebebi ise kendisi kabul etmesedebir sene önce hatalı olduğu konusunda ısrar etmem sonucu değiştirdiği kaplamamdır. kaplamamda sızıntı vardı, hissediyordum, gidip söylüyordum ama sen çok hassassın tuba bişii yok diyordu. kendisi 15 yıllık diş hekimimdir. Cemil abi tüm hassasiyetlerimi bilir bende düzenli kontrollere giderim 3 ayda bir ağız bakımım tam ve düzenlidir (sırf iğne korkusundan) ama işte kökteki sorun sadece ameliyatla çözülebilirmiş. küçük bir sinir krizi eşliğinde çıktım muayenehanesinden düşünücem dedim çok vaktin yok dedi, amacım Ali Efeyi götürdüğüm hekime danışmak hemen gittim Şener beye filime baktı ve hayır ameliyata gerek yok yeni trend tedavi y  öntemi bu dişe özel bir kanal tedavisi uygulayarak 3 ay beklemek dedi çok sevindim tabi tmm dedim hemen randevu alacaktım ki diş hekimimin isminin canan olacağını öğrendim benim bayan doktor fobim pörtledi. neyse annemin diş hekimine gideyim dedim kendisi bi devlet hastanesinde hekim neyse tlf ettik bide oraya gidelim diye...
gittik randevusuz felan girdik filime baktı oraya gönder buraya gönder başım döndü resmen en son aldı filimi eline bu diş apikal rezeksiyonlu değil çekilecek demezmi! nasıl yani dedim porseleni tutması için implantmı yapıcaksınız? onu siz bilrisiniz devlet ödemiyor dedi. doktor bey çözüm olarak bumu dedim evet dedi. kapının önüne çıktım ağlamaya başladım ama ne ağlama devletin hastanesindende diş hekimindende...diye uzayan bi liste sonunda cemil abiye geldi sonra başım döndü dizlerim çözüldü bayılmışım annemin çığlıklarıyla uyandım özgürü aramış hemen geldiler döndük eve. tabii ilk devlet hastanesi tecrubemde böylelikle gitmeme kararıyla rafa kalktı.
bu arada randevu günü geldi gittim canan hanıma bi baktım çıtı pıtı şirin tatlıcık bi kız bu arada ali efeyle ilgilenmesi için özgürde gelecekti yok gelmedi doktoru bi kastım ben kadın doktor olmasa, tek sizmi varsınız tüm gıcıklığımı yaptım yani sakindi sonra porselenleri sökmeye sıra geldi ali efe yanımda ya gık diyemiyorum korkmasın annesini ağlarken görmesin diye doktorun elini ısırmışım hart diye neyse gayet sakince elimi bırakırsan işim bitecek dedi :) utandım bana istediğin bi müziği açayım dedi cem adriyan istedim herkes gidermi ne alaka bilemedim neyse ağlamadan bitti ama elini ısırdığım için çok utandım ve ikinci randevuya bu taçla gittim çok sevindi resmen zıpladı :)şener bey e bana hani deyince onada limited to the dentist yazılı bi broş hazırladım ( azıcik suratsızda kendisi mizaç gereği) diğer randevudada onu götürdüm hemen taktı ara ara uğruyorum hep yakasında :))) neyse genel filimde 3 kanal tedavimin daha kötü durumda olduğu çıktı meydana birisi taa 9 yaşımda yapılmıştı geçen randevudada o halledildi tam 3 köklüydü :( şimdi sırada bir çürük var ve diğer kanallar :S bu bakımlı bi ağız bakmasam ne olacakmış bilemedim ama 3 ay sonra şu apikal rezeksiyon ameliyatı olmam geçer umarım. Ne olur 2012 bana sağlık getirsin :)

14 yorum:

  1. :)) hem güldüm hem üzüldüm.. umarım herşey istediğin gibi yolunda gider.. şifa'n bol olsun

    YanıtlaSil
  2. Cemil abi deyince bir an adamcağıza taç yaptın sandım,panikledim,yani öyle taçlı falan hayal ettim dişçi Cemili:))))))))))güzel olmuşlar,eline sağlık, geçmiş olsun bu arada:))

    YanıtlaSil
  3. Allah herkese böyle diş hekimi nasip etsin.Ben de 2 haftadır dişten yakınıyorum.Bir doktora gittim.Ben hiç dişçiden korkmam,ses çıkarmam,derdimi de güzelce anlatırım.Bir tane doktora rastladım bana bağırıyor, ağızımı temizlerken nefes alamadığımı söylüyorum beni tınlamıyor.Çok şükür başka hekime gittim de hallettim.Ama o hekimi şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  4. okurken benim olaylı dişçi maceralarım geldi gözümün önüne:) ben de birazcık!!!:))) korkarım da... hatta aynı şekilde kadın dişçiye hiç gitmem:)
    daha geçenlerde 20'lik dişimi çektirdim ve çekiyorum bitti sayılırı duyduğum anda konuşmaya çalışınca dişi ağzımın içine düşürttüm:))) çekildikten sonra da kalktım dişçimin elini öpmeye kalktım:) o derece sevindim yani:)))
    çok geçmiş olsun... inşallah sorunsuz, sıkıntısız tedavin biter.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bu arada çok şirin bir hediye yapmışsın... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. :)) eline sağlık canım. inş tüm müdahaleleri sıkıntızca atlatırsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım benim öncelikle geçmiş olsun :(

    Tubacım yahu bu ne şirin bir taç ellerine sğalık her zamanki gibi kesimin ve tasarımın harika öpüldün sessiz arkadaşım :D...

    YanıtlaSil
  8. Çok saol dileklerin için bayan okuyan :)

    YanıtlaSil
  9. harikasın hünerli insanlara imreniyorum.
    bana da beklerim.
    :))))))))

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun dişçi dendimi akan sular duruyor :( inşallah hiç bir sorun çıkmaz...

    YanıtlaSil
  11. Saol Aslı ,iyileşti dişim çok şükür :)

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsn bn de diş hekimiym bnm hastalar da getirse böyle şeyler:)) blogunu izlemeye aldm bnmkne de beklermm:)

    YanıtlaSil
  13. çok tişükkür ederim hepinize :))

    YanıtlaSil