12.20.2012

amerikan servisleri ve bardak altlıkları

Yeni yeni yepyeni :)) daha ne fotoğraflar birikti ama artık tek tek isim yazmak gerektiği için daha bir zor gelir oldu post hazırlamak. Güzel şeyler olmakta yine hayatımda patent işlemleri, maliye gibi işlemlerle uğraşıyorum artık "by tuba can"ı patentli bir marka yapmak adına adımlarımı attım. Ve tabii yeni kolleksiyonlar.. Güzel şeyler oluyor ve olmayada devam edecek....

12.12.2012

kırmızı yeşil bir yıl

 Yeni yılın renklerini çok seviyorum bundan dolayı sanki daha eğlenceli ürünler çıkıyor ortaya az laf çok fotoğraf diyerek sizleri fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum. Bu arada yeni aldığım bir karar dolayısıyla artık resimlerimin çalınması ve ürünlerimin kopyalanması durumunda sadece bir kez uyarıp savcılığa suç duyurusunda bulunucam! İnternet küçük bi yer valla bıktım hergün yeni bi yerde resimlerimi görmekten!! Ayıp ne kadar çok saygısız insan var. HAzır çekilmiş foto üzerinden sipariş alıyor. Neymiş efendim aynısı yapılırmış. Peh yapılırsa bi yapta görelim berbat bi işcilikle ne yapabileceğini herkes görsün :(((Birde şu seda tuhafiyedeki dersler var bıraktım bırakacam. Nekadar sömürmeye müsait bi milletiz rahatsızım diyorum hala modelimi yapmaya çalışanlarmı ararsınız sürekli netten şunu yapalım diye model gönderenlermi yok kardeşim kendi tasarımlarımız olacak diyorum ama nato mermer nato kafa.  Neyse daha çok konu var saracağım biraz gerginim ben gidip siparişlerimle gevşeyeyim. Sevgili ve emeğe saygılı tüm takipcilerimi çok seviyorum ama sayfamdan bir resim, tasarım alanın bile ne bu dünyada ne öte dünyada yakasını bırakmam! Herkes kendi tasarımını yapsın kardeşim!!!

ÇOK GÜZEL KIŞ ÇEKİLİŞİ


Fotoğrafta görmüş olduğunuz bu şipşirin ve bir o kadar da kullanışlı ürünlerin sizin olmasını istiyorsanız hemen Dürr-i Yekta  bu linke tıklayarak şansınızı denemelisiniz.

12.10.2012

veli toplantımız ve telefon kılıfları

 Ve tekrar merhaba herkese ilk veli toplantımızı da alnımızın akıyla hallettik. korkarak gittim gururlanarak döndüm ;) Seçtiğim okulla ilgili şüphelerim artık tamamen yerle bir oldu iyiki seçmişim diyebiliyorum artık. Ve öğretmenimiz beni eskiden beri takip edenler çok iyi bilirler öğretmen fobimi ve bu korkuyla nasıl tecrübeler edindiğimi..Melike öğretmeni ilk gördüğümde ilk defa hissettiğim bir duyguyu hissettim 'içim ısındı' hatta sevdim ama dedim ki bekle acele karar verme.. ama geçen bir aylık süreç beni yanıltmadı şükürler olsun ki. Mutluyuz çünkü korkularımı yavaş yavaş atlatıyorum. Ama çok zor bir süreç ödev yapma alışkanlığı kazandırma çabalarım, hafta içi tv seyretmesini engelleme hafta sonu klubüne göndermedim çünkü okulumuz tam gün ve sabahtan akşama kadar yoruluyor birde hafta sonu etüt yapsın istemedim gerçi sosyal etkinliklerde var ama artık hafta sonları onu biz telafi edeceğiz. Bir üst sınıfta dil eğitimi hafta sonu daha yoğun olacağı için değerlendireceğiz ama bu sene biz mini mini birleriz ^_^
Bu telefon kılıflarını yapalı o kadar zaman oldu ki boş zamanımda yapmıştım sonra kolileyip kaldırmışım geçen gün elime geçti bir kaçı gitti ama çoğu elimde almak isteyenler bana ulaşabilirler adresi biliyorsunuz 
tubakutlucacan@gmail.com

12.04.2012

ücretsiz keçe dersleri

Arkadaşlar Pazartesi, Perşembe, Cuma günleri kalabalık çarşının içerisindeki Seda da keçe derlerimiz başladı . Her hafta yeni bir projemiz var güle eğlene yapıyoruz sabah 10:00da başlayıp akşam üstü 15:30 a kadar devam etmekte cuma günleri 15:00 te bitiriyoruz. Sizide bekleriz. Görsellerde yaptığımız çalışmalardan örnekler var. Bu hafta yılbaşı temamız devam ediyor. Perşembe ve cuma bize katılmaya ne dersiniz :)



11.27.2012

Ankara keçe seminerinden kareler

Merhaba nasılsınız hepiniz? Benim keyfim yerinde çalıştıkça mutlu olanlardanım pazar günü saat 14:30 da başlayan seminerimiz akşam saat 18:00de bitti bol kahkahalı, yemekli, eğlenmekli bir gün geçirdik. daha ordayken 2.için planlar yaptık. Tanıştık, kaynattık. Aramıza çankırıdan 4 kişi, Kırıkkaleden Zehra katıldı bu ayrı bir mutluluktu ne sevindik ne eğlendik sanki uzun zamandır tanışıyorduk :) Bir başka seminerde görüşmek üzere Ankara :)) Şimdi sırada İzmir, İstanbul , Bursa ve konya var hazırlanın kıslar projelerimiz hazırlanıyor. Hadi sizleri resimlerle başbaşa bırakıp kaçayım ben  :) öpüyor sarıyorum ^_^


11.22.2012

Çalışmaya Devam...

Merhaba arkadaşlar gördüğünüz gibi üretime devam. Bu önlük işiyle uğraşmak bana çok iyi geldi elimde başka işlerimde olsa bunları araya kaynattım :) ne yapayım renkler muhteşemdi oyna bizimle diyorlardı ( sahiden ayol ) hepsini çift taraflı leke tutmaz kumaştan hazırladım iki tarafıda gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Bu sefer kepleri ve eldivenleri takım oldular. Tamamen doğaçlama içimden geldiği gibi yaptım. Devamı niteliğinde ürünler hazırlamaktayım :) bekleyin bakalım neler gelecek??

11.20.2012

meleğin eli

Geçenlerde yaptığım İstanbul seyehatim sırasında sevgili Meleğin elinide ziyarete gittim. Aman Allahım o ne cici bir insan ne içten ne sıcak bi karşılama.. çok sevdim meleği ve yaptığı işleri aslında görsellerde hep daha fak görünüyor ama baya büyük bebek şekerleri olsun, kapı süsüleri olsun bence bu işin en iyi hakkını veren kişi okadar sevgi dolu ve o kadar özenliki her yaptığı işin hakkını veriyor. Ekip arkadaşlarıyla birlikte insanı hayran bırakan bir ortamda mutlu mutlu çalışmayı sürdürüyorlar.Ben aklımı ve kalbimi orda bırakarak döndüm evime :) 

10.22.2012

son siparişler

Selam  millet artık uzuunca bir süre İstanbulda olacağım. O yüzdendir bu sıkışıklığım. Bu hafta teslim ettiğim siparişlerin bir kısmı. Malalesef zamansızlıktan fotoğraflamadan gidenler oldu bir kısmınıda İstanbulda teslim edeceğim inşallah onları fotoğraflayabilirim resmen 3 dev gibi valizle gidiyorum. Malum seminerim var kitleri hazırlayamadım orda hazırlayacağım. Birde elden teslim edeceğim devasa bir sipariş yığınım var :P e mecburen biraz kalabalık gitmiş oluyoruz.Gitmeden sizi postsuz bırakmayayım dedim. Koşuşturmacadan fırsat bulursam yine yazarım. ama beni müthiş eğlenceli bir İstanbul seyehati bekliyor.

10.15.2012

ilk seminer sonrası bol bol fotoğraflar

Offf ne eğlendik ne güzel bir gün geçirdik kelimelerle anlatmam gerçekten mümkün değil :) en iyisi siz fotoğraflara bakın :) yalnız fotoğrafcımız sevgili dürri yekta sonradan aramıza katıldığı için seminerden ayrılan arkadaşları çekemedik. Artık bir dahaki sefere ;) sadece Ankara' dan değil kocaeli ( değirmendereden ) sevgili edoş bize katıldı ve çankırıdan sevgili huri hanım ve minik kızı.. eğlendik, güldük, yedik,içtik, cüzdanlarımızı bitirdik ve hepimiz için çok keyifli ve verimli bir günü ardımızda bıraktık ve bir dahaki sefere yeni bir projeyle buluşmak üzere sözleştik. Eda ve huri hanımın dışındakiler eline iğne ve ipliği ilk kez aldılar ama sonuçlar gerçekten muhteşem oldu hele en küçük katılımcımız zehranın 8 yaşında olup bunu yapabilmesi hepimizi mest etti :) hadi bakalım buyrun fotoğraflara doğru alalım sizleri 

10.09.2012

bu haftaya dair

Her zaman ki gibi yoğun günler geçirmekteyim siparişler, seminerler,Ali Efenin okulu derken bazen kaça bölüneceğimi şaşırıyorum. İşte o zaman bırakıyorum herşeyi oturuyorum köşeme kahvemle birlikte..ruhumu dinlendiriyorum. Bu seferde iç hesaplaşlmalar başlıyor. Değerler, nasıl bir anneyim, nasıl bir eşim, nasıl bir arkadaşım, nasıl bir insanım...Sorularımın cevaplarının beni mutlu etmesine özen göstererek yaşıyorum..Allahıma binlerce şükür ki yastığa yattığımda vicdanımı rahatsız edecek bir şey yok benim için genelde mutlu ve düzgün yaşamaya çalışıyorum. Hayatımdaki en önemli şey annelik malesef okulu olmayan öğretilmeyen ama hata yapma şansınızında olmadığı olduğu zamana ağır bedeller ödemek durumunda kaldığınız bir olgu! Evet kadınlar bir takım annelik donanımlarıyla yaratılıyorlar ama malesef kalbimize aklımıza güvenmeyi pek beceremediğimiz için annelerimizden öğrendiğimiz kuralları tercih ediyoruz donanımlarımıza alternatif olarak. Elbette onlarında tecrübelerinden yararlanmak lazım ama önce kalbimizi dinlememiz gerekmekte iyi bir anne olabilmek için. Sadece bir gün denemekle bile görebilirsiniz hem çocuğunuz mutlu hem siz :))
Sabah sabah buralara nerden geldim bilmiyorum ama bugün Ali Efenin ilk veli toplantısı olmasının bunda etkisi büyük sanırım. Sabah giderken şöyle diyor kuzucuk 'Seni üzmek istemiyorum ama şunu duymaya kendini hazırla okulun ene yaramaz çocuğu Ali Efe' nasıl yani oğlum sahiden mi 'eveeet' benim dudak düşer 'ama anneciğim ne yapabilirim içimdeki yaramazlık isteği çok güçlü beni yeniyor' :))) cevapları bile bana doğru yolda olduğumu gösteriyor. Gayet akılcı mantığa uygun :) çocuk elbette yaramaz olacak hareketli olacak başkalarına zarar vermediği sürece öğretmenle aldığımız ortak karar yapsın elbette yorulacak. 

Bu haftam böyle geçiyor işte masada yapımı devam eden keçe kızlar, çalışma odasında seminer için hazırlanan kitler , kalıplar,keçeler fermuarlar ( bu arada desenli kurdelada güzel desen bulamadığım için ve keçeye yakışacağını düşündüğüm kadife kurdela aldım bilginiz olsun) daha üzerinin cupcakeleri kesilecek..
bu arada ANKARA SEMİNERİMİZ İÇİN KONTENJANIMIZ DOLDU ilkini yapalım karşılıklı mutlu olursak devamı gelebilir :)

9.25.2012

Vaye butiğin siparişleri

Ramazanda siparişlerini verdi sevgili Şule hanım. Bayram sonrası teslim edecektim, öylede oldu. Ama bu kadarmı keyifle çalışılır ben iş yaptığım insanların enerjisine çok inanıyorum. Şule hanımın yumuşakbaşlı ve sevgi dolu oluşu işlerinede yansıdı bir çırpıda bitiverdi.
 Bu gördüğünüz donut şeklinde bir broş 
 buda cupcake yaka iğnesi
 bunlarsa dondurma broşlar 
 Bunlar sevgili LEyyanın çantalarında çalışmak üzere sipariş ettiği çiçekler bakmayın böyle durduklarına bayaa büyükler :)
 Veee buda masamın hali ben çalışırken masa bu hale geliyor işte normal şartlarda inanılmaz derecede düzenli olan odam çalışırken gördüğünüz gibi savaş alanı gibi :)
 buda son olarak nom nom yaka kolye sevgili şule hanıma bol satışlar diliyorum ve evrene mesaj gönderiyorum 'nooolur hep şule hanım gibi minnoş müşterilerim olsun' ^_^
bu arada fotoğraflamayı unuttuğum bileklikler ve kolyelerde mevcut paketin içerisinde :) sizde bu tarz siparişler vermek için bana ulaşabilirsiniz.
 Ayrıca butiklere özel tasarımlarda yapmaktayım. 
Adresim tubakutlucacan@gmail.com 
görüşmek üzere sevigli okuyucularım, arkadaşlarım :)

9.22.2012

bugünkü röportajım

arkadaşlar bugün Zaman Gazetesi Cumartesi ekindeyim. Sevvinç geçen haftalarda Ankara ya gelmişti ve röportaj diyemiyorum ama çok keyifli bi sohbet gerçekleştirmiştik bol kahkahalı ve o sohbetin size yansıyan kısımları bugün bayilerde :)). İsteyenler burdan okuyabilirler haberi ama ben derim ki bayiden alın ve arkanızaa yaslanıp renkli dünyama girin :)
Bu arada facedeki hesabından arkadaş olmak için buraya
beğeni sayfam için buraya 
ınstagram hesabım için 'tubacan1' adıyla 
tvitter hesabım için buraya 
pınterest için adımburaya
mail atmak için tubakutlucacan@gmail.com
tıklayabilirsiniz ^_^
herkesi öperim kaçarım 

sizden gelenler ve selime hazırladıklarım

evet arkadaşlar sizlerde benim kadar merak ediyorsunuz değil mi selime hazırladıklarımın nasıl durduğunu :) e hadi o zaman az laf çok resim :))

 Annesi ( sevgili kardeşim ) ve minnoş selim 




 Biliyorsunuz pastayı sevgili Saliha hazırlamıştı tadına bakamadım ama kardeşim bir daha başka yere yaptırmam artık saliha hanımın daimi müşterisi oldum diyor ( düşünün bizim kadar seçici ota çöpe takılan insanlardan bile tam not aldıysa nasıl bir lezzettir o :))
 buda sevgili Gülün ikiz bebeklerine hazırladığımız sepet ve lavanta keseleri sağolsun fotoğraflayıp göndermiş
 Bu sevgili Hilalin her aşamasını büyük bir keyifle hazırladığım yorganı ve sepet seti :) 
 kapı süsü 
ve speti tabii :) 
evet arkadaşlar sizde böyle doğum günü yada hoşgeldin bebek hazırlıklarında yaptığım ürünleri beğenir ve sipariş vermek isterseniz adresim tubakutlucacan@gmail.com 
sevgiyle kalın :)

9.19.2012

minnoş selim'in doğum günüsü ^_^

Selim benim İsatanbuldaki 2 yaşındaki ilk ve tek yeğenim ( bu lafıda hiç sevmiyorum) bebeğim o benim o kadar tatlış ki çok seviyorum ama malesef mesafeler dolayısıyla az görebiliyorum bu yazda işlerimin yoğunluğundan gidemedim allahtan onlar geldiler. Çok cool bi çocuk doğum günü temasını annesiyle arılı seçtik pastası ve kurabiyeleri sevgili salihanın elinden çıkacak kovan şeklinde bi pasta ve arılı kurabiyeler olacak banada kurabiyeler hazırlamıştı sevgili saliha. Çok lezzetliyli mmm :) Neyse gelelim benim yaptıklarıma ;

 kurabiyeler için galvaniz saksının üzerine bağlamak için kurdelalı vazo süsü :) 
 annesi eksik kalmasın dedik ve anneye temaya uygun bi taç hazırladım (süslüüü):)))

misafirlere anı olması için magnet
 duvara iyiki doğdun bannerı
 ve bebeğime doğum günü tacı 
sizde bu şekilde özel temalar keçeden doğum günü yada doğum hazırlıkları isterseniz sizler içinde hazırlayabilirim hazır olan ürünlerimden yada hayalinizdeki hazırlıklar için bana ulaşabilirsiniz 
adresim,
 tubakutlucacan@gmail.com

9.06.2012

yapıp yapıp fotoğraflamakta geciktiklerim ;)

sevgili azranın doğum günü tacı 
buda açık hali
misssgibi zerrinin izleyicilerine hediye etmek için sipariş ettiği önlüğü :)henüz bitmemiş hali (tasarımı tamamen zerrine aittir. Beni yönlerdirdi renkleri ben ayarladım sonuçta güzel bir kompozisyon oldu )



zeynebin doğum günü magnetleri
buda doğum günü tacı

önlüğün bitmiş hali
sizde hayalinizdeki ürünü sipariş etmek isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz adresi biliyorsunuz 
 tubakutlucacan@gmail.com

9.05.2012

Vee minnoşumun ilkokul kaydını yaptırdık

Ali Efe'nin okuluyla ilgili ne kadar titizlendiğimi herkes artık çok iyi biliyor. Ve ben araştırmalarımın sonucunda içime sinen bir okul bulabildim en nihayetinde. Benim okul konusundaki tedirğinliğim oğlumun yeteneklerini, içindeki çocuk heyyecanını köreltmemesi,gerçekten idealist bi öğretmeni olması, ülkesine faydalı olabileceği yetenekleri ve ilgi alanları doğrultusunda hem kendini mutlu edebilecek bir mesleği olmasını yönünde. Ve nitekim istediğim gibide oldu mayıs ayında bi sınava ve mülakata tabi tutuldu, okul için uygunluğu ve görsel zekası, işitsel zekası, yatkınlıkları ne durumda incelendikten sonra okula kabul edildi :) ve bir haftada dolan kontenjan Ali Efe ile kapandı. Bugün gittik forması, kırtasiye malzemelerini aldık. salı günü yrd. doç.dr. Hüseyin Doğanın 'şimdi okullu olduk' konulu semineriyle ilk adımımızı atacağız ve hafta içi sınıf öğretmeniyle randevumuz en son cuma günü okula hoşgeldin partisi ve ayın 17 pazartesi günü minnoşumuz okulda ilk gününü yaşayacak. Beni tedirgin eden ve düşündüren bi süreç bu. Seminerden sonra gerekirse bi pedagogla birlikte devam edebiliriz yanlış yapmak istemiyorum hata götürmez bir şey eğitim ve bir çocuğun pırıl pırıl zekası. İnşallah 'Cern'e doğru ikinci adımımız doğru bir yerdir. Okulun tübitak ve matematik konusunda inanılmaz ödülleri ve dünya çapında birincilikleri var. Biz anne baba olarak 2 yaşından itibaren başladığımız bu araştırmayı doğru bir şekilde sonuçlandırdığımızı düşünüyoruz tabii bunu zaman gösterecek ne derece doğru ne derece yanlış. Artık etütler birlikte ders çalışmalar başlıyor. Bu arada unutmadan ekleyeyim benim için en mutlu edici şey oğlumun tam yaşında okula başlıyor olması zira denenen her eğtim sistemi çocuğa zarar verir. Tıpkı kredili sistemin bana verdiği gibi ..