12.07.2011

yine şipşirine kızlar






ister yılbaşı ağacınızı süsleyin, ister doğum anı magnetleri olarak dağıtın,ister düğün nikah şekeri, isterseniz çamaşır çekmecelerinize koyun , istersenizde dekoratif obje olarak kullanın,dilerseniz arkasına magnet yapıştırabilirim bu kızlar her tülü harika içerisinde elyaf ve lavanta karışımı vardır üzerine dilerseniz isim yada tarih yazabilirim istediğiniz adette üretim yapabilirim off ne çok işe yarıyor benim şirineler dimi? ablaları yeni göründüler çok mahcuplar :) beğendiniz mi ben çook seviyorum bunları dileyenleri buraya alayım yada mail adresime mesaj bırakabilirsiniz en alttaki hali dolgusuz halidir ordaki iki tanesi dolduramadan gitti bu arada yılbaşı çekilişimize katılan arkadaşlar bana aciiil bilgilerini göndermeleri gerekmekte  şu yazımı bi okuyuverin ve lütfen hemen dönüş yapın hepinizi öpüyorum sarıyorum şekerlemelerim benim mucukooos ^_^

18 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar canım emeklerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. amanın hepsi çok şirin:)))

    YanıtlaSil
  3. çok hoş, bunlardan cep telefonu kılıfı da olur bence ya da ipod falan.

    YanıtlaSil
  4. ben çok beğendim hepsinin renkleri birivbirine uymuş mesela yeni doğum yapmış anneye çocuk odasına hediye olarak verilebilir.

    YanıtlaSil
  5. çok şirinler bu minikler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık.bilgilerimi göndermiştim.inş.almışsındır.

    YanıtlaSil
  7. tam da dediğin gibi Şipşirine :)))

    benim bloğa bir uğrar mısın...belki ilgilenirsin :)

    YanıtlaSil
  8. çok şirinler gerçekten, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok şeker olmuşlar eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir site,ne güzel calismalarin varmis.Twitterdan buldum,iyiki bulmusum seni ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. çok hoşlar,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel olmuşlar ellerinize sağlık. Keçeleri makasla mı yoksa başka bir aletle mi kesiyorsunuz. Çok düzgün görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  14. bu kızlar çok şirin kızlar. eline sağlıık

    YanıtlaSil
  15. Çookk cici çookk şeker olmuşlar:) Elinize emeğinize sağlık.
    Özel bir kalıpla mı yoksa öylesine el becerinizle mi kestiniz?
    Dediğiniz gibi doğum hediyesi olarak hazırlanabilir,karın kısmına elyaf doldurarak.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. ayy bunlar ne güzel şeyler böyle..ellerine sağlık..çok ama çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil