12.06.2011

ev hayvanı isteyen ama hep bi şekilde engellenen blog sahibesi :(



oldum olası hayvanları çok severim hemde öyle böyle değil tutkuyla severim babacığım eve ne hayvanlar getirirdi tavşanlar,kedile,kuşlar, balıklar bazende köpekler..hep birlikte yalvarırdık anneme kalması için ama annem ss subayı edasıyla kabul etmezdi. Asla müsade etmedi bi hayvanımın olmasına odamda gizlice büyttüğüm kedile haricinde hiç hayvanım olmadı benim....bunun için anneme kızgınım aslında..ama hep dedim ki evleneyim kocaman kurt köpeği besliicem evimde derken annemden beter titizlikte bi eşim oldu :(  iyimi oldu kötü mü oldu bilinmez ama ben hala bi ev hayvanına hasretim...ya çıldırıp bağrıvericem sokakta bir gün kedi istiyorum köpek istiyorum diye....

6 yorum:

  1. canım benim barınak varsa sizin oralarda orada doya doya gidip sevebilir bir tanede sahiplenebilirsin gönüllüsü olabilirsin

    YanıtlaSil
  2. ahh nilgüngıncüğüm olsa keşke gerçi kesmez ama yinede hasretimi giderir ama maalesef ankarada bu tarz hayvan barınakları henüz yaygın değil hatta koca ankarada anca bir kaç tane o da genelde şehir merkezinden uzakta :( ama ben bi kedicikle uyumanın keyfini bilirim onu isterim yaa :(

    YanıtlaSil
  3. bizde 3 köpek vardı.leo gitti rozi ve rafi kaldı.eşimin köpeği rottwerler mı ne diyolar ondan.dişi .yavrulatacakmış paşam.ben kendi yavrularıma ancak bakıyom dedim.
    resmini çekince gösteririm.

    YanıtlaSil
  4. valla bende aynı..benim annemde evde hayvan istemiyor..sadece kuşa izin var..bitane yaramaz soytarı bir oğlum var :D bir arada arkadaşım balık hediye etti onlar da fazla yaşamadı..onun haricinde kediye hayır sen kendi evin olduğunda alırsın diyor..inşallah alabilirim :S

    YanıtlaSil
  5. Oğlumda seninle aynı duyguları besliyor. Bu yazıyı kesinlikle okumadığına sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. artık kimde var ona gidip seversin:)) fotoğraftakiler de çok şekermiş.

    YanıtlaSil