12.06.2011

7 şıkta beni tanıma mimi

sevgilidürr-i yekta bana mim yollamış elim değmişken hemen yapıvereyim dedim bence güzel bir mim.. tanışmak adına :)
Kural 1: Ödülü veren kişiye teşekkür ediyoruz ve blogunun linkini veriyoruz.Sevgili mimleyen arkadaşım dürr-i yekta yateşekkürler. 
Kural 2: Hakkımızda 7 gerçeği paylaşıyoruz. sanırım en belirgin 7 özelliğimizi paylaşmamız lazım.  
  1. agresifim :)) biraz recep ivedik tarzı oldu ama inanın öyle değil :) sabır eşiğim çok yüksektir sonuna kadar sabrederim ama o sabır noktamıda aşarsa karşımdaki kişi offf dünyanın en agresif insanıyla karşılaşır :((
  2. çocuklara karşı çok hassasım. aman ha benim yanımda çocuğunuza bağırıp çağırmayın hele hele şiddet uygulamaya kalkmayın tanıyıp tanımamam hiç önemli değil bende dalarım :)))
  3. aslan burcuyum kendini beğenmişlik hariç tüm liderlik özelliklerini taşırım 
  4. çoook güler yüzlüyüm hatta sırıtığım resmen :) aciiip eğlenceliyim :)) benimle çok eğlenir güzel vakit geçirirsiniz :)
  5. saygılıyım ve aynı oranda saygıyıda karşı taraftan beklerim. hayatın tüm alanlarında herkesin empati yapmasının gerekliliğine inanırım bu durumda zaten otomatik olarak saygı doğuyor 
  6. dünyanın en iyi dostu olabilirim tüm vericiliğimle hemde :) yeterki damarıma basmayın bi insan benim arkadaşım olabilir yada kendini öyle sanabilir ama ben onu izlerim denerim yaptığı yanlışlar doğruları götürüyorsa hayatta onu götürür benim dünyamdan ya vardır ya yoktur eh işte diyebileceğim çok insan yoktur benim hayatımda ve asla mecburiyetlere yer yoktur!
  7. zekiyim! çevremdeki insanlar, bir kaç doktor buna karar veren :)
bu mimi sevgili sibelin hobi dünyası, hüsnü zan su, uğurböceği hatice,leyya, fosinin hayalleri, leena,elifin elizi ve aslıya gönderdim gitti :) kızlar çok eğlenceli hade sizde yapın noooluuur :)

    8 yorum:

    1. canım sağolasın.cevaplrına bayıldım.arkadaşlıkla ilgili görüşlerimiz uyuyor.en kısa zmanda bende cevaplayacağım.

      YanıtlaSil
    2. Bu Aslı bensem eger :) çok tsk ediyorum çok sevindim :)

      YanıtlaSil
    3. güzel mim olmuş sizi daha iyi tanımış oldum:)

      YanıtlaSil
    4. 4.madde tarafımdan test edilip onaylanmıştır :)))

      YanıtlaSil
    5. uğurböceği: :)aynı yönden bakıyormuşuz :)

      aslı : tabiki sensin şeker çok zamanım yoktu linkini ekleyemedim ama :(


      fatma : umarım tanıdığından memnunsundur :))

      aynur : ne diim ben sana şimdi ya demekki güzel bakmışsın ki öyle görmüşsün :) çok teşekkür ederim cnm :)

      YanıtlaSil
    6. teşekkür ederiiim ;)ben şimdiden teşekkür ettim :D cvplayacağım soruları ama insanın kendini anlatması gibi zor bişey yok galiba..7soruyu düşünüp adam akıllı cvplamam gerek :D

      YanıtlaSil
    7. harikasın canım ya
      insanın kendini bilmesi , anlatabilmesi ve 7 şıkta bravo .
      teşekkürler benide mimlemişsin .
      şu zamanlama iyimi oldu , kötümü bilemedim . biraz çevremdekilerle dalagalı ilişkilerim şimdi ne yazsam ağız burun hareketlerini tahmin ediyorum ve , neyse zor günlerim biraz
      ama neşeli hale getiren 7 şık bulucam kendime
      Demek aslan burcusun açıklamanla neden burda olduğumu algıladım . kendini beğenmişlikten uzak olman
      umarım eğlenceli vakitlerimiz olur birgün :D

      YanıtlaSil
    8. hiii çok zor sorular:)deniycem ama

      leyya

      YanıtlaSil