12.19.2011

12 yılbaşı dileği mimi

sevgili aynur küçük hala beni mimlemiş benim mim anlayışım tamamen keyfekeder uzun ve sıkıcı değilse cevaplıyorum olup bitiveriyor yani ne mim severim nede sevmem diyemiyorum :) eveeet konu şu yeni yılda olmasını istediğimiz 12 şey! neden 12 acaba  10 değil 11 değil 13 değil 12! takılırım ben böyle şeylere merak ettim valla neyse ben 11 cevaplayayım içimden öyle geldi :)))

  1. ali efe için iyi bir okul bulabilmek 
  2. artık hayallerimdeki şu butiği açabilmek 
  3. çekirdek ailemle mutluluğum hep daim olsun kem gözler kötülükler hep uzak olsun 
  4. terörün bitmesini istiyorum ama gerçekten bitmesini!
  5. sağlık, sağlık, sağlık hem aileme hem kendime artık operasyon geçirmediğim bir sene istiyorum 
  6. bu senede yüzüme yeni bir çizgi istemiyorum vücudumun yerçekimine galip gelmesini istiyorum ve birazcık kilo kaybedebilirim ;)
  7. birsürü birsürü kitap istiyorum 
  8. apartmanımdaki komşularımın bir çoğunun taşınmasını yerlerine anlayışlı, medeni insanların gelmesini istiyorum
  9. siboşum, esram, dürri yektam, leyyam,elifin elizi ve hatırlayamadığım için beni affedin ismini unuttuğum ama sizi sevdiğimi bilen tüm arkadaşlarımın hep orda olmasını yanımda olmasını bana sevgi ve enerji göndermeye devam etmelerini istiyorum bilenler beni iyi bilir benim için dostluğun ötesinde birşey yoktur dostluk demek önem vermek demektir korumak kırmak istememek demektir...ve sizinde bildiğiniz değerler demektir gerisine bye bye yeni yılda gereksiz kimse istemiyorum hayatımda her zaman olduğu gibi 
  10. bu dilek hakkımı dürri yektam için kullanıyorum O anladı
  11. sakinlik istiyorum hatımda..
  12. mimi isteyen herkese gönderiyorum :)

7 yorum:

  1. 2012'nin 12'si bu galiba Tubacım...yani ben öyle düşündüm :)

    tüm dileklerinin gerçekleşmesini diliyor, ilgine teşekkür ediyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Tüm dileklerin gerçekleşmesini diliyorum bende.

    Dostluk hakkındaki sözlerin öyle güzelki tuba..

    YanıtlaSil
  3. aynur : valla düşünememiştim :) bazen küçük detayları (yada büyük) kaçırıyorum :)))

    aslı : çook teşekkürler bak mesela sende bana göre dost olunabilecek birisin ;)

    YanıtlaSil
  4. tüm dileklerin gercek olmasini dilerim canim:)

    YanıtlaSil
  5. http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=564104901895554924#editor/target=post;postID=1368890100296260788

    YanıtlaSil
  6. Tüm dileklerin kabul olsun canım benim, iyi ki varsın :D 9. dileğini kabul olmuş bil şekerim, sen oldukça bizler de yanındayız :D Seni seviyorum caınm arkadaşım ya da kankacığım mı demeliyim :D

    YanıtlaSil
  7. sizii çok çokk seviyoruum tubişş ve siboşş muckk EsRa

    YanıtlaSil