11.03.2011

yine baykuş boggi


sevgili harun hamzanın odası için yaptığım baykuş boggi onlar bunun içini doldurup yer minderi olarak kullanacaklarmış minik harun hamzada ne zaman uykusu gelse gidip küçük yastığı alıp ee.. eee...ee diyerek kendi ninnisini söyleyerek yatırmuş sanırım en büyük teşekkür bu çocukların sevmesine o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam bu arada hazır boggi konusu açılmışken bu boggimi kötü bir şekilde taklit ederek benim tasarımım diyen arkadaş "şurdan esinlendim demek bu kadar mı zor" o bu yazılarımı okuyamadığı için fazla bişi yazmıycam çünkü engelli listemde kendisi  neyse bırakalım tatsız konularıda renkler nasıl olmuş sevgili meryem sana bırakıyorum zevkine güveniyorum dedi ortaya bu çıktı biz çok sevdik ama en kıymetli yeşil puantiyeli kumaşım artık yok :)))insan kumaşlarla aşk yaşarmı ya ben yaşıyorum birde leyya yı biliyorum yaşayan :)))))
bir tane daha siparişim var o da bayramdan sonra yapıcam aanemiz renkleri seçti buna yakın bişii olacak bakalım o nasıl olacak sizde böyle bişi isterseniz mail adresimden ulaşın bana anacığım :))artık post yapamazsam hepinizin bayramını kutluyorum arkadaşlarım canlarım
 -mucukos-

18 yorum:

  1. Ne güzel olmuş ellerine sağlık :) Baykuşu bende çok severim Tuğba Can:) maalesef esinlendim buradan aldım demeyerek, görünmez olduğunu düşünüyor olmalı :( boşver
    Kumaşları nereden buldun bayıldım:) kumaş bulamıyorum farklı desenler istiyorum ama fazla yok şans işte benim kisi neyse bende bir sitede gördüğüm bir baykuş yastık yapacağım o modelde çok şeker...bir dikebilsem :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :) Ne güzel renkler. Çok hoş görünüyor. Ellerinize sağlık .,

    YanıtlaSil
  3. çok şeker renkleri..ellerine sağlık.ama en çok hoşuma gidern baykuşun orta kısmından ineğin fırlaması :D

    YanıtlaSil
  4. öhö öhö bu şaheserden benimde var diye hava atmak istiyorum size Tuba Hanım :) hemde çok yetenekli becerikli olağanüstü zevkli bir arkadaşım hediye etti..sayesinde bende bununla aşk yaşıyorum :))

    tekrar eline sağlık tatlıımm her gören bayılıyor :))

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık hoş olmuş:)Keçe işi ne oldu? Ha buarada öğretmen işi halloldumu?

    YanıtlaSil
  6. tubacım harika, öyle şirin olmuş ki,ellerine emeklerine sağlık. en büyük hırsızlar ise fikir ve tasarım hırsızları, bloğundan teşekkür etse hepimizin gözünde büyür aslında böyleleri için yapılacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  7. uysalanne : canım ya ynen öyle en iyisi onları görmezden gelmek kendi adıma bu arada kumaşları ümraniyeden almıştım ama çoook oluyor

    Ahu : çok teşekkür ederim canımcığım

    uğurböceği : gairp oldu ama benimde çok hoşuma gitii o biliyormusun :)))

    çatı katı: bi tanem bebişim ya valla çok seviniyorum beğendiğine ayrıca iltifatlarında şişirdi beni valla artık çoook teşekkür ederrim minnoş :)bide bebişkon kullansaydı :)


    Uğur Böceği : çok teşekkür ederim öğretmen işi bu senelik halloldu şimdiden seneye ne yapcam telaşı var :) bu arada keçe işi derken anlamadım şeker


    Noblesse : valla madem benim blogumu geziyo beğeniyo yapacak şeyler buluyor ( sadece bunu değil bir çok tasarımımı kopyalamış)bende onu bloguma girmekten men ederim engelledim yasakladım gayette iyi yaptım :)bu arada çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. tubacım süper bişey olmuş bu.bayıldım doğrusu.ellerin dert görmesin,kuzucukta güle güle kullansın.hırsızı neden söylemiyorsun bizde bilelim değil mi?

    YanıtlaSil
  9. alanay: canım çok teşekkür ederim canım arkadaşım benim boggimi taklit etmeye çalışan arkadaşa yorum olarak yazdım keşke aldığın yeri belirtseydin diye ve eğer burada adını linkini verirsem eminim ona iylik olacak tıklanma sayısı yükselecek benim hiç böyle bir şeye niyetim yok siboşla görüştüğünde o sana kim olduğunu söyler ;)

    YanıtlaSil
  10. HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ŞİRİN :)
    SANADA HAYIRLI BAYRAMLAR VE MUCUKOOS:)

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım renkleri harika çok güzel olmuş.Blog şablonumda minik bir baykuşum var ama bu çok daha tatlı :))
    İsim vermeden alıntı yapanlara diyecek sözüm yok artık "Taklitler asıllarını yaşatır"diyerek çıkıyorum işin içinden ;)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık bayıldımmmm süper olmuş buuu.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş çok :) kumaşıda modelide, bayıldım. Ellerine saglık :)

    İyi bayramlar benden de..

    YanıtlaSil
  14. Bayıldııııım çok güzel,diğerleri gibi.Ellerine sağlık,iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  15. şekerm üzülme,ben geçende o yeşil puantiyeden gördüm:)bi alo de ayagına göndereyim:))

    YanıtlaSil
  16. ay bak boggiyi unuttum.ama napsın insan çok şekerrr çok kopyalanasııı:)

    YanıtlaSil
  17. ahhh leyyam ne diyim ben senin hakkını nasıl ödeyeyim sanatın ve sanatçının dostu :)))))

    YanıtlaSil
  18. ben de kumaşlarla aşk yaşıyorum. hatta ciddi düşünüyoruz, kumaşlarla ciddiyiz. ailelerimizi de tanıştırdık, hatta seneye nişan düğün balayı hepsini birden yapıcaz.:)

    YanıtlaSil