11.28.2011

yeni yıl çekilişi yapalımmıı????

biliyorsunuz hediye deyince çıldırıyorum hem vermeye, hem almaya bayılanlarım e malumunuz yılbaşıda yaklaşmakta hal böyle olunca da bir hediyeleşme etkinliği yapalım dedim ne dersiniz canlarım ama bizimki biraz farklı olsun hadiyeleşme etkinliğine katılanlar arasında bir kişiye bende hediye vereyim yani bir kişi iki hediye almış olsun :)
şimdi katılmak isteyenler yazsın aralarında eşleştirme yapalım (tamamen eski usül kağıtları yazıp kura çekelim) sonra aralığın son haftası birbirimize gönderelim.
yalnız herkes gönderdiği hediyenin kargo ücretini kendi ödese daha şık olur :) ööle yapalım
e hadii katılanlar yazsın anacığım
heyooooo hediye zamanı :))))))))))))


SONRADAN EKLENTİ ::

arkadaşlar o kadar çok mail aldım ki bu eklentiyi yapayım dedim (bir kaç blogcu arkadaşımla konuşup onay aldıktan sonra diyorum ki 


geçen sene hediyeleşme etkinliklerinde hüsrana uğrayan çok arkadaşım olmuş 
insanlar ellerinde kalan dandik, acemilik işlerini hediye olarak göndermişler,
paketlemeyi güzel yapamadıkları için kargoda zarar görenler olmuş,


bende diyorum ki bir alt limit koyalım hediye olayına minumum 10tl olsun dengeli olur en azından (isteyen daha yüksek değerde bir şey gönderebilir tabii ama alt limitimiz bu olsun 


hediyelerimiz elbette birer anı olarak kalacak ama severek kullansak daha güzel olmaz mı bu sebepten herkes kendi almak isteyeceği doğrultuda bi hediye göndersin 


ben hediye çekilişini eski usul yapayım diyorum kağıda yazıp minnoşa çektiririm ancak farklı bir şey düşünen varsa fikirlere açığım 


birde aralığın ikinci haftası çekilişe katılmak isteyen herkes adresini mail atsın ki sıkıntı çıkmasın malum son hafta kargo yoğunluğu olur biz üçüncü hafta gönderelim 


birde herkes karşılklı birbiriyle eşleşsin diyorum mesela ben sibele sibel bana göndersin. nasıl iyi fikir mi?
itirazı olan listeden katılım yorumunu silebilir :) sevgiler 

73 yorum:

  1. Tubacım güzel olur ben varım : )

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olur yahu, ben de varım tabiii:D

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılmak isterim. Hediyeyi almak da göndermek de öyle keyifli ki....

    YanıtlaSil
  4. tatlım katıldığım son iki çekilş benim için hüsran olmuştu ben gönderilerimi yaptığım halde benimkiler maalesef:(( blogların kapandığı dönemin azizliği oldu biraz da.
    Ama hediyeleşmek çok güzel bir duygu Beni de ekle listeye:))
    sevgiler sana ve katılan herkese

    YanıtlaSil
  5. ne güzelmis bende katilmak isterdim ama yurtdisindada olurmu ??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. bende katılırım(ilk çekilişim olur hemde:)

    YanıtlaSil
  7. Ben aranıza yeni katıldım, beni de alın:))

    YanıtlaSil
  8. Benide kabul edermisiniz?ilk katılacağım etkilik olacak:))

    YanıtlaSil
  9. beni de dahil edin lütfen:)

    YanıtlaSil
  10. Bendeeee,bendeee! ;) Ayyy çok güzel fikir! Teşekkürler! ;)

    YanıtlaSil
  11. tuğbacım neriman ablanıda ekle oldumu hediyeleşmek sünnetdir şimdiye kadar katılduğım hediyeleşmeler harikaydı inşaallah şimdikide güzel olurr hadi hayırlısı ben hangi arkadaşıma hediye gönderecem şimdiden meraklandım ayoll

    YanıtlaSil
  12. canım ya super bı fıkır.ılkokuldaki yılbaşı kuraları geldi aklıma:) ben de varım:)

    YanıtlaSil
  13. Ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  14. oooo bu kadar güzel insan katılmış ben katılmasam ayıp olur ;;))...bende varımm ..

    YanıtlaSil
  15. beğeniyle takip ettiğim birçok arkadaş burdayken katılmamak olmaz.
    bende varım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ben de bende bendeeee varımmmm :)

    YanıtlaSil
  17. ben de varım ben de varım:))

    YanıtlaSil
  18. tubi tubi tubbiii bende varımmm bende =)))))

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir fikir.bende varım:)

    YanıtlaSil
  20. bayılırım yılbaşı çekilişine!! ben de ben de :))

    YanıtlaSil
  21. beni unutmayınn çekilişte bende varım... :)))

    YanıtlaSil
  22. Bende varım, Leyya ve Nilgünden neyim eksik :))))))))))))

    YanıtlaSil
  23. bende katılmak istiyorum :)))))

    YanıtlaSil
  24. kesinlikle bende varım:)

    YanıtlaSil
  25. arkadaşım bende varım ama mesajım galiba ulaşmıyor
    sibelinmutfagi

    YanıtlaSil
  26. Bende varım, umarım eğlenceli olur

    YanıtlaSil
  27. bende varım tubacım,ayrıca ne oldu aylık toplantılarımız ?

    YanıtlaSil
  28. Ben de katılmak isterim kızlar. Çok güzel fikir inanılmaz keyifli, listeye eklenebilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
  29. bende varım bende :) birisi yapsa diye bekliyodum :)

    YanıtlaSil
  30. bende varım sevgili arkadaşlar.. :)

    YanıtlaSil
  31. Ankara'daki buluşmalara çok isteyip bi türlü katılamayan acemi anneyi de yazar mısınız:)))

    YanıtlaSil
  32. Bende varım bu sene her çekilişe katılıyorum....

    YanıtlaSil
  33. Bende varım şekerler =)

    http://eddamy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. bende varım...ama bu kadar kişi nasıl olcak umarım düzenli bir çekiliş olur:)

    YanıtlaSil
  35. Ben de yeni bir bloğum var ama ben de hem hediye vermeyi hem de hediye almayı çok seviyorum. Geç kalmadıysam ben de katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  36. hadi bende varım böyle daha güzel

    YanıtlaSil
  37. bn de varım madem tamamlasnsın eksik

    YanıtlaSil
  38. İşte geldim burdayıııım:) ben de ben de...

    YanıtlaSil
  39. Bende katildim :) Hadi beni de alin aranizaa :)

    YanıtlaSil
  40. merhaba, ben de çekilişe katılmak istiyorum. Mail adresi ve linki nereye atmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  41. tubacım faceden yazdım ama burayada yazayım beni de ekle o halde listeye:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  42. benide yazarsanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. beni de yazarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  44. Yedeklere yaz beni Tubacığım, tabii halen kapatmadıysanız. Facede gördüm 1 kişi tek kalmış diye ama olayı tam idrak edemedim eğer tamamsa sorun değil. Askerlik ilişiğim yoktur yaş haddi nedeniyle paralı yapabilirim:)
    Beni haberdar et yanlız atlamayayım.
    Sevgiler www.fiammaninguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  45. son dakkada geldiimmm :)))

    YanıtlaSil
  46. duydumki açık varmış kadroda.o zaman ben geldim

    YanıtlaSil