11.11.2011

teslim edilen doğum günü magnetleri





yine perşembe günü aldığım bir siparişti apar topar gece sabahlayıp bitirdim  selin hanım çok beğenmiş saolsun hem telefonla teşekkür etti hem mesajlarıyla beni onore etti minik tunanın doğum günü için hazırlanan bu küçük hediyelik magnetler çoktaan sahiplerini buldu bile
nasıl bir bayram geçirdiğime gelince en yoğun bayramımdı diyebilirim istanbuldan kardeşim geldi (leyyamdan bana ne güzel kumaşlar getirdi ) uzaktaki akrabaları ziyarete gidildi vs. ben pek bayramda gezmeyi sevmesemde bu bayram başka oldu iyikde öyle oldu şimdi gidip baykuş boggi siparişimi yapıcam yarın gün içinde kaleye gidicez sevgili dürri yektayla (nefis bir tramvay alıcam woswosumun yanına) akşam kalabalık bi grup bowlinge gidicez belki arkasından sinemaya pazar günüde misafirim var pazartesiye kadar beni özleyin ve yepisyeni cipis cici postlarımı bekleyin minnoşlarım ^_^

12 yorum:

  1. bu ne hız, bu ne yoğun bir tempo böyle
    okurken yoruldum ben yaaa

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, çok sevimli bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  3. eveet yaa niye benim hayatım hep böyle sanki bir yerlere yetişmeye çalışıyorum :))) yarın sende gelsene ( ya tlf numaranı bana bi mail atsanaa unutuyorum hep aklımdayken alayım :))
    noblesse : çok teşekkür ederim çok zevkliydi yapmasıda

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok yogun bir tempo :) ama magnetler çok güzel olmuş ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bunlara, ne kadar güzel olmuşlar, bende bir kenara koydum, belki seneye kızımın doğum gününde kullanırım, bende tasarım ruhu hiç olmadı için böyle esinleme yapıyorum .)

    YanıtlaSil
  6. aslı : çok teşekkür ederim valla gelde bir gör tüm hayatım böyle koşturmaca :)

    filiz : teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok beğendim...

    YanıtlaSil
  8. cıvıl cıvıl ve eğlenceli olmuşlar sevgili tuba ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok tatlı olmuşlar..bol siparişler diliyorum..
    haa unutmadan karın üzerine böcük konmuuuuş :D

    YanıtlaSil
  10. ahu : çokteşekkür ederim :)


    alanay : ruhumu yansıtmış dimi :)


    uğurböceği : ay bi an bi korktum yemin ederim:)))

    YanıtlaSil
  11. merhaba,

    magnetlerinizi çok beğendim, tarih biraz eski ama, 10 adet için sizden uygunluk ve fiyat istesem?

    YanıtlaSil
  12. Cok beendim bende nasil ulasabilirim ?

    YanıtlaSil