11.30.2011

sevgili derinin mevlüt şekerleri (adı şeker aslında şeker yok :)))))))))))))))





kızlarımın mevlüt şekeri hali sevgili setenayın siparişi renkleri kendi seçimi oldu (yazı renkleri) derin bebek geçen haftalarda 40 günlük oldu ve anneciği mevlüt hazırlığı içerisinde bendende misafirlerine anı olması için bu kızlarımdan istedi arkalarına mıknatıs yapıştırdım ve magnet olarak dağıtılacak diğer yaptığım magnetler burada ve burada isteyenler iletişim için sol üstteki mail adresime mesaj atabilirler isterseniz size özel başka bişeyde tasarlarız :)

14 yorum:

  1. Çok hoş bir çalışma ilham verici ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok iyi fikir :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok şeker olmuş mevlüt şekerlerin :D
    senin bu kızlar çok hoşuma gidiyor burada da çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Ay bayıldım superler ellerine saglık;)

    YanıtlaSil
  6. çok çok güzeller canım ellerine sağlık ya bayıldım

    YanıtlaSil
  7. nefis olmuşlar ellerine sağlık sevgili tuba...

    YanıtlaSil
  8. çok hoş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller gerçekten ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  10. bayılıyorum bu kızlarına, o kadar zariflerki...

    YanıtlaSil
  11. Elelrine sağlık süper olmuşlar canım...

    YanıtlaSil
  12. çoook tatlılarr.ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. çpok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller. fikre bayıldım. elinize sağlık.

    YanıtlaSil