11.28.2011

kızlar tolandık home cinema keyfi yaptık :)

ya biz böyle arada toplanıyoruz bu sefer bendeydik filmi ayarladık kahve, kola, meyve suyu içecek ne varsa aldık yanımıza ve sırf o gün için özel olarak aldığım mısır patlatma makinamızıda kurduk tvnin önüne ohh mis gibi yağlı tuzlu mısır kokusu sardı evi :))))tabi dır dır kon uşmaktan film seyredemedik ama yakında hemen tekrar tolaşıcaz filmi seyretmek için :))) insanın sevdiği aynı yönden baktığı arkadaşlarının olması ne güzel bu olayı yapmak istediğim bir kaç arkadaşım daha var ama biliyorum ki mesafeler buna engel :)olsun seviyorum blogumu iyiki açmışımda iyiki bu kadar sevebileceğim insanlarla tanışmışım sayesinde kızlaaar hade yine toplaşalımda şu filmi izleyelim :))

29 yorum:

  1. ahahah :D süpermiş ama kare :) cok güldüm. ortaki ayaklar benimmm :P olan filme oldu,çeneden vakit kalmadı :D

    YanıtlaSil
  2. deliyiz kız biz kesin deli :)))))

    YanıtlaSil
  3. aaa mısır patlatma makinenin markası ne? esse mi? arzum da çıkarmış o tip.

    YanıtlaSil
  4. çok hoşsunuz süper bir kare :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kareye bayıldım, bayıldım :) çok keyifli bir toplaşma olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. o ayaklar ne tatlı çıkmış öyle aman aman :))

    YanıtlaSil
  7. Bizde kac kez denedik bunu ama aynen dedigin gibi konusmaktan film falan izleyemiyoruzki=)))

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel maşallah :)

    YanıtlaSil
  9. mmmmm. mis gibi patlamış mısır, kokusu buraya geldi. dostlarımla böyle keyif yapmayalı çok zman oldu. kıskandım valla sizi:)

    YanıtlaSil
  10. hahahaha ne güzel bir fotorafmis bayildim vallla :) siz cok yasayin emi :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. süper keyif;) hehehe....
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/floransa.html

    YanıtlaSil
  12. ohh keyfiniz bol olsun:))

    YanıtlaSil
  13. woww o mısır patlatma makinesi ne süper bişi yaaa yemek içmek bi yana sohbet koyu oldumu değme keyfe.Allah muhabbetinizi artırsın

    YanıtlaSil
  14. Bu ne güzel bir kare, imrendim valla size:)) Allah muhabbetinizi bozmasın inşallah:)

    YanıtlaSil
  15. kirazzade : yok kiraze kenwood disney için özel bi seri üretmiş o seriden :)

    kirazzade : ayy tişekkür ederiz o sizin hoşluğunuz :))


    Aslı : çık gel senlede aynısını yapmazsak o zaman sor bize :)))


    yelpazesu ah çok teşekkürler :))


    NABRUT dimi kız ne tatlı ayacıklarımız var :)))


    Hatice buda çok ayrı bi keyif dimi ama :)

    Selda saol seldacığım :)

    uysalanne sadece ayakları gördüğün için öle söölüyorsun yoksa bizde çok süperiz mesela kafalar mesela kollar :)))))))))))

    YanıtlaSil
  16. fuska: insan kendine ve dostlarına zaman ayırmalı muhakkak :) kendi mutluluğu için ;)

    guzelgulbirde kamera arkasını görsen :) gülmekten yıkılan tipler :))

    Sibel'in Hobi Dünyası : artık buluşmazsak olmaz delimisin biz fena sevdik birbirimizi :)

    ESRA valla öyle çok keyifli..:)

    lolipu saol şeker ya :)


    xcelis ah çok teşekkür ederiz sanada patlatalım ;)

    selmatozan çok teşekkür ederiz selma hanım hiiiç bozmasın :)

    ada ve deniz : valla keyif deyince akan sular duruyor görüldüğü gibi :))

    YanıtlaSil
  17. Very sweet picture! My two sons were often sitting like this when they were smaller. Best regards from PiPa

    YanıtlaSil
  18. bir şey deyim ama gülme hangi ayak senin ha ha ha :))))
    benim aklım fotoğraf çeken sen olduğunu düşünerek gri diyor ama lacivert ayağı daha çok beğendim :))))

    YanıtlaSil
  19. o devasa mısır yığınını bitirdiğinizi söyleme sakın

    YanıtlaSil
  20. PillePalle: tank tou ^_^

    nabrut kız ne zekisin en sağdaki griler benim ortadaki lacivertli birgülün en soldaki siyah beyazlar siboşun :)))

    neval onun gibi 3 kere daha patlattık desem :)))

    YanıtlaSil
  21. valla ne güzel kıskandım şimdi
    sibel

    YanıtlaSil
  22. ben kırmızı araba tren ve salonun görünen o masif rengine vuruldum , temmuza düğün ve ev telaşım var algıda seçicilik yoksa kare ayrı güzel dostlar battaniye mısır ve film ımmmmmmmhhhhhhhh acaba tam olarak rengi nedir kitaplığın ve tv ünitesinin nerden aldın birde bu karenin dısı salon nasıl acaba :))

    YanıtlaSil
  23. Kıskanmadım, kıskanmadım ki, ühhhüüü. Düşündüm de blogger arkadaşlarımdan bırakın üçünü sevdiğim bir kişiyle bile bir araya gelsek film falan izleyemeyiz. Konuşacak o kadar çok şey var ki. (siz de izleyememişsinzi oh olsun)
    Bu arada yukarıdaki adsız-sibel ben değilim. Ben kıskanmadım ki, tabiii canım kıskanmadım ....

    YanıtlaSil
  24. ne kadar güzellll bir fotograf keyif diye buna derim isteee :D

    bende beklerim daha henüz yeni olan sayfama ^^

    http://butterfly-eminchen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. işte bu keyif, paha biçilemez!

    YanıtlaSil