11.15.2011

istanbulu özlemek


hani en son darılmıştık sana gelmek çok zor diye bunalmıştım,sende artık daha az gelmiyorsun diye gücenmiştin bana... daha yazın ordaydım önümüzdeki yaza kadar gelmem diyordum ama bak yine özledim kokunu, kalabalığını, karmaşanı, içinde kaybolmayı yokolmayı, hiç olmayı...
ben yine seni özledim İSTANBUL...

 vapurun demirlerine ayaklarımı dayayarak deniz kokusunu içime çekmeyi...

ilkayımla eminönünde buluşup hediyeleşmeyi...

ortaköyde kumpir...

kahve dünyasında buzz gibi elmalı naneli frozen yudumlamayı...


modada kendimden geçerek waffle yemeyi..

 
moda sokaklarındaki ateşböceklerinin kedi mamalarını nasıl kapıştıklarını seyretmeyi öyle çok özledim ki...
ama ben neyle gidicem otobüsle gidemem varan turizm artık metro turizmin olmuş (büyük konuşmayayım ama bedava olsa gitmem ) uçak maceramı bilmeyen yoktur zaten varsa buyursun, tren en son rotar yapıp içeride benim kolstrofobim tutup çıldıcakken indiğimizden beri istanbula nasıl gideceğimi bilmiyorum ama aciil gitmem gerek onu biliyorum napacam ben yaa :(((
en iyisi bülent ortaçgilin bu şarkısı ve kahve, camın kenarına geçelim dışarıya dalıp gidelim :(
melankolik tuba :S

10 yorum:

  1. Hızlı trenle Eskişehire ordanda kaliteli bir firmayla istanbula geçersin:)) nasıl fikir ama:)) Thy ile uç derim ama yarım saat zaten Ankara esenboğa sürüyor rötar fln aynı hesap ,eşim thyden emekli ,emekli olmasa sana bir torpil yapardık tubacım:))Ama sen ilk yazdığımı iyi düşün.Metro firmasına gelince sakın ,sakın derim en son karkış arabamızla yollarda sıkıntı çekmeyelim deyip eşimle Ankaradan metroyla dönüşümüzde o kaba şöförün hem telefonla konuşup hemde otobüsü hızla sürüşü vardı üstüne üstlük otobüsün arızasının olduğunu söylemesi tuz biber ekti bir dahamı asla,hayırlı yolculuklar sana...

    YanıtlaSil
  2. özlediğim hiçbir şehir olmadı benim Ankara haricinde :)
    nereye gidersem gideyim ah bir Ankara'ya dönseydim derim...tatil de bile :)
    bu kadar özledin madem kavuşursun inşaAllah diyorum ben de...
    trenle gitmeni tavsiye ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  3. keyifli ve bol kalorili bir gün olmuş Tubacım:)))) uğur böceklerine bayıldım,çok severim bu minişleri.
    Oğluş doğum günü pastamı uğurböcekli yaptırmış çok beğendim:))))))

    YanıtlaSil
  4. ay orası alkım'ın içindeki kahve dünyası hemde.. bak her hafta sonu gidip bakıcam oraya sen ordamısın diye :)

    YanıtlaSil
  5. Resimler çok hoş..
    bende şimdiden yazı özledim Ankara ya kar yağmaya başladı bile.. :(

    YanıtlaSil
  6. İstanbul insanın içine işliyor dimi? Ayrıldıgında hemen özlenen tek şehir bence :)

    YanıtlaSil
  7. üçüncü fotoya şöyle demek istiyorum MAŞŞALLAAAHH :))

    YanıtlaSil
  8. nurayca tasarımlar :) hızlı tren beni çok kastı ya koltukların arası çok dar ya anam nasıl bunalıyorum orda sanki sıkışıp boğulacağım :S dediğin gibi esenboğaya gitmek ayrı bir dert off ya şu varanı bir daha arayayım ay keşke eşin hala thy de olsaymış :))))dedim ya metro bedava götürse gitmem balayına giderken kullanmıştım 11 yıl önce o gün bugündür tööbe :)

    Aynur (Küçük Hal a) : aynurcuğum ya aslında bende heryere gidince özlüyorum bu gri soğuk sıkıcı şehri ama gitmedende duramıyorum :)))

    ÖRGÜÇANTAM ay hatice ben hepsini bi günde yemedim ki ben bile yiyemem o kadar :))) ama uğurböcüğünü sevdiğini öğrenmek iyi oldu :))

    Nilgün Komar : canım yaa alkımın içi nedense sıkış tıkış ama benimde en sevdiğim kahve dünyası orası bu arada gitme diicem ben gelceğim zaman burdan bi çığlık atıcam oralardan duyulur hem bu sefer senide yazdım listeme :)bi kahveni içicem inşallah :)


    ► Hobihane ◄ valla karından çok ayazı dondurdu beni yine :)



    Aslı : evet ya işliyor ama ben ankarayıda özlüyorum :)


    renkli kalemler : hepsini yemedim ayol attım yarısını :))))))) bu arada bana maşallah diyene bak orda olsan sende yerdin kesin hemde hepsini bi günde :)))))))))

    YanıtlaSil
  9. En çok gitmek istediğim şehir İstanbul:) Ne şanlısın gitmişsin:)

    YanıtlaSil