11.26.2011

istanbul ve Barjis Chohan

eveet gittim gezdim geldim salı gece ordaydım ve perşembe gece burda..hıphızlıca gittim geldim aslında yorucu oldu ama bir o kadarda keyifli..işin en komik tarafı neydi biliyormusunuz tlf şarjı bitmek üzereymiş ve ben şarj aletimi unutmuşum :) ertesi gün ufak çapta bir kriz yaşamama sebep oldu ama çabuk atlattık dimi leyya :) çarşamba günü leyyayla birlikteydik hemde atölyesinde çok sevdiğim acıbadem kurabiyelerinide unutmamış canım ya..içtiğimiz çay ettiğimiz sohbet atölyesindeki kumaşların arasındaki huzur gerçekten zor ayrıldım ve ayrılırkende yine iki şaheserini kaptım bi şaşırdı daha bitmedi dedi olsun dedim benim olmalı o ayrılamadıkça ben dahada yapıştım ve kazanan ben oldum ay bir sırıtığım görmelisiniz müthiş çantalarım oldu ama önce leyyanın yayınlamasını bekliciim öncesinde postunda gördüğünüz bu mavi bebeği aldım


nasıl ama gerçekten gözbebeğim oldu diğeride yakında bu arada ben gerçek bir leyya fanatiği oldum ya başka çanta alsamda en çok leyyanınkileri takıyorum buda ayrı bir post konusu birde bu arada bana hediye hazırlamış kendi üretimi olan kaşkollardan içi yün kumaştan muhteşem bir kaşkol tam benim gibi titreklere uygun :)


neyse leyyadan çıktım az gittim uz gittim dere tepe düz gittim vardım kadıköye :) en sevdiğim yerlerden biri olan alkım kitabevinin içindeki kahve dünyasında nilgünüm canımla buluştuk ohh ne sefa dimi :)
beyaz çikolatalı mocha eşliğinde çok keyifli bir sohbet kim demiş yeni tanışıyor diye ah sanki bayadır birbirini özlemiş iki arkadaş gibiydik konuştuk konuştuk çok keyifliydi nilgüncüğümde eli boş gelmemiş bana bu cicişleri getirmiş

gördüğünüz gibi nasıl şımartıldım nasıl sonra tırsak bena alkımdan yukarı modaya kadar eşlik etti sağolsun canım arkadaşım zor ayrıldık ankaraya gelme sözü aldıktan sonra :)
e tabi ertesi gün zor uyanıp yetiştim buluşma yerine kadıköyden ortaköy baya uzak geldi nedense gözüme vapur sonrada taksi yaptım ama olsun yorulmuşum galiba birde üstüne grip halsiz vücudumla heryere yetişmeye çalıştım bir tek fosimle buluşamadık ufak bi aksilik sonucu oda bir dahaki sefere kaldı :)
neyse buluşma yerine gelince ellerimde poşetlerle yerleştim ve az sonra  Barjis Chohan ve sevgili seda geldi ve nasıl geçtiğini anlamadığım bir kaç saat geçirdim blogcular çok tatlıydı hepsini çok sevdim barjise merak ettiğimiz soruları yönelttik. kendisi müslüman asıllı bir ingiliz modacı,40 yaşında (inanılmaz dimi) 3 çocuğu var en prestijli moda okulundan İngiltere central saint martins ten mezun olmuş ve Vivivenne Westwood' un yanında stajını tamamlamış benim için en önemli kısım bu işte off dedim nasıl bir deneyimdi CRAZY WOMAN cuk oturak hatta az bile kalan bi tanım ama yinede güzeldi sevgilki sedaya ve moda nisaya çok teşekkür ederiz bu tarz organizasyonları hep görmek istediğimizi dip not olarak belirtiriz :)


tüm arkadaşlarıma kucak dolusu sevgiler gönderirim ve azıcik dinlenmeye kaçarım :)
çok güzel iki gün geçirdim istanbul bana ve eminim bende ona iyi geldim ^_^

9 yorum:

  1. ''Güzel bir gün'' diye buna denir işte. Daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel vakit geçirmişsin..okurken bende senle gezmiş gibi oldum..çantada gerçekten süper..ee leyya nın çantaları zaten süper ;)

    YanıtlaSil
  3. terzi kendi söküğünü dikemez durumu heralde.
    giydikleri ne öyle:(

    YanıtlaSil
  4. iyi ki taa oralardan kalkıp geldin, pek mutlu olduk gelmene... Bizim ofisteki kızlar senin enerjine bayılmış :) bu yorgun halinse artık... :) Tubacım çok ama çok teşekkür ederim, sonunda tanıştık ve ben pek sevdim seni :)

    o gün de söylediğim gibi bu buluşmalar her ay olacak inşallah :) Pazar günü ve öğle saatlerinde..

    YanıtlaSil
  5. istanbul sever seni sen beni seversennn:))gerçekten hala etkisinde oldugum bir kaç saat geçirdik.çok iyi geldi bana da.kesinlikle daha sık gelmelisin hatta hepten çıkıp gelmelisin sen:)çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  6. Nedret : evet nedret ablacığım koca koca 2 gün valla

    uğurböceği : aa ne güzel bir daha çok foto çekeyimde iyice gezdireyim seni :)

    NABRUT kız tazecik cildi var çok kıskandım valla giysi miysi görmedi gözüm :)))

    sedaca : canım gelmemmi zaten bana bahane lazım bi ayağımda orda ama ara arada kadıköyde yapın buluşmayı ya ordakilerde gelsin :) bu arada bende sizin kızlara bayıldım ama bi sohbet edemedik benim yorgun halim böle işte :))
    leyya : tmm leyya tası tarağı toplayıp geliyorum kociş geliyorum kociş gelmezse kendi bilir :))

    YanıtlaSil
  7. ay canımmmmmmmmmm valla o günü unutmak ne mümkün.. leyya'mın da dediği gibi daha sık gelmelisin :) ama ben söz verdim bir kere ankara'ya mecburen geleceğim :) umarım bu en kısa zamanda olur!!!!!! cicişlerini güle güle kullan... çantalarını bizzat canlı görme şansına erişmiş biri olarak şanslıyım.. tanışıklığımızın tanımına katılıyorum; sanki yıllardır gibi.. sanki.. bunu hissetmek hissettirmek harika tarif edilemez bir duyguuuuu

    YanıtlaSil
  8. nilgünüm : dimi ya ne güzeldi şimdiden özledim :) e artık sende gelde sonrada ben tekrar geleyim :))

    YanıtlaSil