11.22.2011

istanbul geliyorum (ama sööliim tadım yok )

hayat devam ediyoru söylemek benim için çok zor olsada cumartesi akşam üstü aldığım bir maille ve ardından yaptığım tlf görüşmesiyle istanbula gitmeye karar vermiştim modanisadan sevgili seda beni istanbula davet ediyordu  akabinde uçak biletlerine bakmaya başladım içime sinen şirketlerde çarşamba - perşembe uçuş saatleri iş bana uymadığından yine kaldım varan turizme (zaten ototbüs firmasının metro şirketine geçtiğini duymuştum meğerse yanlış bilgiymiş kargo şirketi artık metro turizmdeymiş) neyse bugün 17:30 arabasıyla istanbula gideceğim ve yine perşembe akşamı geri döneceğim vaktim çok az yalnız gittiğim için annelik içgüdüsüyle hemen dönerim diye düşünüyorum fırsat buldukça görüşmek istediğim arkadaşlarım var elbette ama yinede keyifsizim malum acılar çabuk geçmiyor..zaten söz vermiş olmasaydım inanın gitmezdim ama kimbilir belki banada iyi gelir...

1 yorum:

  1. ah ahh gitti canımın cananı:))kanka olamadık ya o çantayla o yüzden çok degerli oldu gidince:)neyse sağ salim varmana sevindim.çook güzel günlerde kullan.öpüyorum güzelim.

    YanıtlaSil