11.02.2011

çerçeve magnetler







bu çerçeveleri hazırlayalı baya oluyor aslında sevgili birgül yayınladı önce diye yayınlamayı planlamıyordum ama dayanamadım :) aslında ikimiz aynı zamanda birbirimizden habersiz tasarlamışız bu çerçeve magnetleri beni bir müşterim yönlendirdi onun isteği doğrultusunda hazırlamıştım ki tam bir fotoğraf çekme özürlüsü ben tembellik yaparken birgülcüğüm benden önce yayınladı msn den konuştuk sonra o yetişemediği bir müşterisinide bana yönlendirdi üretim aşamasında (sağolsun) en nihayetinde bunlar benim elimden çıkma ilk müşterimde sevgili harun hamzanın annesi meryemdi çok beğendi siz? siz beğendiniz mi?

20 yorum:

  1. ellerine sağlık kesinlikle çok çok güzel olmuşlar. ben Harun ve Hamza yazan çerçevelere bayıldım, evlatlarımın isimleri bu kadar denk gelir :)

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. beğenilmeyecek gibi değil ki, harika olmuşlar, ellerine sağlık, bol satışlar...

    YanıtlaSil
  3. hilal : senin iki çocuğunun ismiymiş bu iki isim tek bir çocuğa ait ya valla çok yordu beni :)


    *ssdesignbutik: çok teşkürler şeker :)

    Noblesse teşekkür ederim şeker nasıl mutlu oluyorum beğenilince bir bilsen :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok güzeller.

    YanıtlaSil
  5. çok şık ve çok özel bişi :)

    YanıtlaSil
  6. örgü çantam : çok teşekkür ederim :)))

    missbone : teşekkür ederim sahiden değerini bilene öyle :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar , beğenmemek mümkün mü?
    süperler ...

    YanıtlaSil
  8. çookkk güzel olmuşlar çok begendım canım ellerine sağlık,,bebişim olunca bende isteyebılırım bunlardan gerçi o zamana daha cok var ama olsun:) sevgıler..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar, güle güle kullansın sahipleri :))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Tuba,bir başka arkadaşında keçeyle sipariş yapıyor diye sana gelmiş bir siparişi geri çeviremezdin ,herkesin kısmeti ayrıdır diye düşünüyorum.Daha önce bir anaokuluna yaptığım siparişin kenar daireleriyle ilgili tepki görmüştüm .benimde sonuçta yaptığım işin kalitesi belli kendimden ve yaptığım işten eminim ,sende muntazam işler çıkarıyorsun kaliten belli sonuç olarak bunuda insanlar görüyor bu yüzden yayınlamama gibi bir şey yapma canım .Herkesin elinden çıkan iş farklıdır .Sırası geldiği için bu kadar uzun yazdım demek istediğim anlaşılmıştır sanıyorum .Benim hiç kimseyle problemim yok sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  11. düşlerimden inciler :çok teşekkür ederim :))

    cicibiciseylerr.blogspot.com:sanada bebek şekeri tasarlarız şeker :)

    ANTİGONE: eminim sen daha güzellerini yaparsın :)

    Nuraycatasarimlar : o kadar iyi anlıyorum ki bu tarz kişiler yüzünden insan şaşırıyo ne yapacağını valla blog gezemez olmuştum listemden çıkarttım rahatladım :))))))ama birgülcüğüm beni tanıdığı için hiç sorun yapmadı dediğin gibi yapılan iş ortada sonuçta müşteri ister bizde uyarsa yaparız :))

    YanıtlaSil
  12. Asla kötü niyetli kişiler değiliz,kimsenin ekmeğiyle oynayacakda değiliz.Ben artık bu tarz kişileri başarıları çekemeyenler olarak düşünüyorum.Birgül hanımı tanıyorum hanımefendi ve mütevazi bir hanım.Facede bir hanım mesajla bana magnetimden yapmak istediğini sordu bende yapabilirsiniz dedim,ve çok güzel bir iş ortaya çıkardı on on beş tl lik iş için insanları kırmaya değmediğini düşünüyorum ,aman iyiki yayınladın ne güzel içimi döktüm:)) sevgiler:))

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller.ellerine sağlık sevgili tuba..

    YanıtlaSil
  14. Nuraycatasarimlar : birde şeye çok şaşırıyorum bir iki dandik iş yapmakla kendilerine tasarımcı snatçı diyorlar ya valla komedi :))ben bu işi yıllarca yaptım halada yapmaktayım ben bile kendime tasarımcı demekten imtina ediyorum bunların özgüveni beni nasıl güldürüyor ya en iyisi hiç muhattap olmayıp önüne bakmak :)



    alanay : canım çok teşekkür ederim saolasın ;)

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık şekerim sen de birgül de harika işler çıkarıyorsunuz, allah kolaylıklar versin canlarım :D

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık.Yina harika şeyler yapmışsın...

    YanıtlaSil
  17. çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık.hasta hasta yapmana değmiş yani :D
    ama şu harfler ne kadar küçük ben hayatta yapamam heralde harfi keseyim derken bi kayar makas hooop harf yarım :D

    YanıtlaSil
  18. Sibel'in Hobi Dünyası: ah bebişiim çok teşekkürler hümanist arkadaşım benim


    Ayserose canımcığım çok teşekkür ederim :)))

    uğurböceği bişii diimmi tam benim gibi manyağa göre bir işmiş mincik mincik uğraşıyorum valla çok teşekkür ederim sahipleride beğendi ya rahatım :)


    Elifinelizi : nerelerdesin sen ya özledi ben :))

    YanıtlaSil