11.18.2011

boggi alt değiştirme seti, bebek sepeti görselleri(yeniden) kurabiye güzeli












merhaba canım arakadaşlarım bi önceki postta resimleri içime sinmeyen ama aceleden ve heyecandan hemen paylaştığım bebek takımını yeniden paylaşmak istiyorum öncelikle bu resimler çok mu iyi cıks ama bi öncekinden daha iyi sanki ayy hep diyorum fotoğraf çekmek ayrı bir iş ve ben bu işten hiç haz etmiyorum :S
ama ilk fırsatta bi fotoğraf kursuna gidicem bunuda buraya yazıyorum :)


gelelim yeni yola çıkan siparişlerime yine bir boggi sevgili filiz hanım için hazırladığım alt değiştirme seti renklerini oluşturduğum kombinlerin içerisinden kendisi seçti. Çok keyif alarak çalıştım umarım beğenir  ilk resimde renkleri  daha iyi çıkmış yine böyle cıscıvıl bir ürün minnacik miss kokulu bebeğe doğru yola çıkıyor.Tenine zarar vermeyecek dokusuyla boyasıyla en doğal en güzel yıkamaya en uygun kumaşlarla çalıştığımı biliyorsunuz artık :) minnoş bebeğimiz güle güle kullansın bebeklere ürünler hazırlamak ne keyifli ne güzelmiş ya galiba bebek tasarımına yönelicem artık :))
bu arada size kuzenimin blogundan bahsetmek istiyorum KURABİYE GÜZELİ kuzenim Merve bilkentte iç mimarlık okumakta hobi olarak kurabiye işi yapıyor herkese tavsiye ederim lezzetli ve görselliğiyle beni benden alan kurabiyelerini bir tıklayın bakalım neler bulacaksınız :)) öpüyorum sarıyorum yine yoğun bir hafta sonu beni beklemekte pazartesi görüşürüz canlarım ^_^

10 yorum:

  1. ÇOK SEVİMLİ VE GÜZEL.. ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  2. Çok begendim, öyle güzel olmuşlarki. Hani şu güzel bu degil diyememki. Hepsi çok güzel, çok zevkli olmuş. Kumaşlarıda ayrı güzel :) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  3. canım tekrar yorumlamak bile büyük zevk bu cicileri ellerine sağlık. şu alt değiştirme bezine bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş tuba.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. bunları görünce insanın hemen doğurası geliyor valla inşallah bigün banada nasip olur ellerine sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  6. emine öztürk : teşekkür ederim sizin güzel bakışınız için :)


    Aslı: sevdiğim takip ettiğim insanların böyle içten güzel yorumları nasıl mutlu ediyor anlatamam teşekkür ederim :))


    ÖRGÜÇANTAM : şekerciğim oğlunun çocuklarına yaparız inşallah :) teşekkür ederim


    alanay : ah alanaycığım çok teşekkürler :)

    zeynep: valla zeynep aynı dertten muzdaribiz bende doğurmak istiyorum böyle şeyler yapınca ama sonra hemen silkinip kendime geliyorum :) çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. aman yarabbiiii! bu cicişler pek bi tatlı olmuş ellerinize sağlık! blogunda yeniyim.... sevgiler

    YanıtlaSil
  8. özgeciğim hoşgeldin : çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  9. bende çok beğendim ve size hemen bir mail attım cevabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil