11.16.2011

bebekler için cipiscici bir set :)


 bebek sepeti


 kapı süsü

 takı yastığı

buda set halinde :) 
bu seti bi mağaza için hazırladım hem yeni doğan seti olarak sunuyorlarmış hemde bebek  mevlütleri, diş bulguru gibi özel günler için çok keyifle çalıştım kumaşlarım %100 pamuklu olmasına özen gösteriyorum bebek işleri çalışırken.Aslında ben bu bebek işini çok sevdim nasıl keyifli nasıl zevkli anlatamam bebek projelerim bitmedi devamı var. bu seti beğenenlerde bana mail yoluyla ulaşabilirler.
ben bi sıcak çikolata içeyim sonra oğlumu okula bırakayım yine gelirim hadi öpüyor,seviyorum sarıyorum hepinizi cicişlerim,minnoşlarım (yine elmyra modumdayım bugün kaçışmayın sakııın :)))) 

21 yorum:

  1. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. diş bulguru nedir?diş buğdayı değil midir?Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. muhteşem olmşlar özellikle kapı süsüne bayıldm çok muntazam hepsi ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Aa Aaaaa harika bişey olmuş bunlar bayıldım vallaaaa.

    YanıtlaSil
  5. necla : teşekkür ederim canm :)

    cnn : bu işlere çok yabancıyım diş bulguru diye duydum hatta diş hediği diyenide duydum , farklılık gösterir diye düşünüyorum hem amaç aynı değilmi ilk diş :)

    ► Hobihane ◄ : çook teşekkürler :)

    Aycan : beğenmene çok sevindim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş yaaa bayıldım tubacım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş..eridim bittim pc başında..:)

    YanıtlaSil
  7. süperrr ellerine sağlık .
    keyifli olmazmı insan çalışırken süslerken kendinden geçiyor bilirim:))

    YanıtlaSil
  8. cicibici şeyler : canıım çok teşekkür ederim :)

    örgü çantam : öyleymiş valla sen yakın zamanda yaptım bu işleri benden dah iyisin bu konuda :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve şık olmuşlar Tubacım:)) tül kullanmaman da diğerlerinden farklı kılmış. Ben ce iyi de olmuş. Nedense tül çok kullanıldığı için herhalde basit geliyor bana. Bunlar o yüzden çok güzel ve farklı olmuş:))

    YanıtlaSil
  10. nefis bir takım olmuş tubacım, süper, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. tadından yenmiyor :)
    bunu kullanacak kızçe pek şanslı...

    YanıtlaSil
  12. Çoook şeker olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Bunları yaptığına göre yeni doğan çocuklar için buzdolabına asılan süsler varmış onları da yapıyosundur tubacan:) Bir de yapıyosan eğer yurtdışına gönderebiliyomusun:)

    YanıtlaSil
  14. lolipu : saol canım ya dediğin gibi tül kullanamıyorum bi türlü elim gitmiyor tülü seviyorum ama galiba cılkı çıktı ;)

    gul/İnn : çok teşekkür ederim :)


    Noblesse : senin gibi uzmanıda güzel dediyse tamamdır :))


    NAR's-istanbul : :)) eşim diyor ki bunu yaptın e hadi bide kızımız olsun diyor (ben yanaşmıyorum ama) bakalım kime kısmet :)



    bahar006 : canımsın teşekkür ederim bahar :)

    Uğur Böceği : valla şaştım bugün elimde tüm gün onların tasarımını yaptım :)ama http://metalvemorinek.blogspot.com/2011/11/cerceve-magnetler.html linktekiler magnet bir kaç kişiyede doğum magneti olarak yaptım birde burdaki http://www.pasaj.com/dukkan/kokhos kızları doğum magneti olarak çok istiyorlar ama yenileride var tabii yurtdışına gönderim yapıyorumda sen ankarada değilmisin :)

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık yine çok güzel işler çıkarmışsın..

    YanıtlaSil
  16. aman nişanım sözüm yada çocuğum olursa hiçde bir şeyler falan araştırmam sana sipariş edeirm olur biter şu harika şeye bak ya bayıldım evlenmeden direk doğursam mı :))

    YanıtlaSil
  17. çok beğendim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. tek kelime ile muhteşemler....

    YanıtlaSil
  19. Ankaradayım ablamın görümcesi oluyo sanırım o istemiş kendisi almanya da yaşıyor... yakın da doğum yapacak:)

    YanıtlaSil
  20. Ayserose : çok teşekkür ederim :)

    NABRUT : valla bencede başkasına gitme ben sana özel ne ciciler yaparım şu evlenmeden doğurma işinide kendi hayrın için unut bence :))))

    alonenes : çok teşekkür ederim canımcığım :)

    EMİNE ÖZTÜRK ::))teşekkürler


    Uğur Böceği : tmm yaparız ama yeni yaptıklarımda var bi kaç güne onlarıda yayınlayayım bi baksın bence :)

    YanıtlaSil