10.18.2011

merhaba

evet canlarım arkidişlerim yine arayı uzattım farkındayım ama anaokuluna adım atmasıyla şifayı kapıp envayi çeşit hastalık geçiren oğlumu biraz daha sağlıklı görmeye başladıktan sonra yığılan siparişleri teslim etme çabası (hatta 39 derece ateşle bile sipariş yetiştiriyordum ne yapayım söz vermiştim) ancak fırsat bulabildim
 gecikmiş hatta modası geçmiş bir blogcu buluşması fotosu koyup herkesten özür dileyeyim önce ;
günün sürprizi üstün dökmendi oradan geçtiğini gören biz adamcağızı kaptığımız gibi hemen fotoğraf çekindik meğerse oralara çok takılırmış :)
yeni işler bitti sahiplerine teslim edildi, yepisyeni projeler geliştirildi, hala siparişler yapılmakta ayrıca bugün sevgili siboş ve tiryaki hobiyle birlikte sabahın kör bi saatinde bi romantik komedi yaptık sanki sinemayı kapatmış gibiydik haşur huşur mısırlarımızı yedik güldük eğlendik sonrasında oskarın nefis spesiyalleriyle karnımızı tıka basa doyurduk (hele ben koca bir kova mısırdan sonra hem yemek yedik hemde kahve içtim sonrada kendime pes dedim ) velhasıl kendimizi ödüülere boğduğumuz bir gündü çook güzeldi yakında yine buralarda olucam şimdi kaçıyoreee :) sizi öpüyoreee :) ( ne şımarığım yaow)

6 yorum:

  1. Ayy ne fenasınızzz çok kıskanıyorum sizii .Hazır kiracım çıkmışken Ankarama geri dönüp aranıza karışmazmıyım:))Sinemayada gitmişler,bende kızılaydaki büyülüfenerin müdavimiydim:))Şu kışı atlatayımda (malum burda kömürle ısınılıyo iliklerime kadar ısınıyorum) bahara ordayım inşallah ,sizin adınıza sevindim Tubacım sevgiler oğlunada geçmiş olsun canım:))

    YanıtlaSil
  2. walla ben ne yedik di mi :D
    ben üstüne akşam yemeği yiyemedim haliyle hihi. bu kış güzel geçecek,hissediyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Nuraycatasarimlar : canım ne güzel olur tabii bekleriz :) bu arada soba dedinde hiç sobalı ev çocuğu olmamama rağmen nasıl imrendim sana :)


    tiryaki : sen kontrollüydün diicem ama koca sandeviçi götürdün sende :) bencede güzel geçecek :)

    YanıtlaSil
  4. Yanlış anlamışsın Tubacım,kaloriferde kömür yanıyo Zonguldak burası,tabiki kömür memleketi soba bizim çocukluğumuzda kaldı ki ben yakmayı da bilmem:)) Malum doğalgaz bu kadar ısıtmıyor ,sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  5. öncelikle oğluşuna çok çok geçmiş olsun:(
    ne güzel olmuş bu buluşma böyle sefanız olsun allah muhabbetinizi daim kılsın
    ama ben seni ve tiryakiyi merak ediyorum hangisi hangisi:)))))))

    YanıtlaSil