10.03.2011

kirpicik



bu aralar siparişlerin dışında sadece çarpı işi yapıyorum birde battaniyem var elimde ah bu baharda bana nasıl iyi geliyor bir bilseniz.. kafamı dinliyor,stresimi alıyor,elimi oyalıyor e daha ne yapsın :) bundan elimde baya bir sipariş var ama ben pasajada koyucam ürün yükleme prosedürü beni çok sıktığı için ne zaman yaparım bilemiyorum ama isteyen olursa bi mail atıverin anacığım :) bu arada grip oldum ali efe okuldan getirdi hemen benim zayıf bünyemde anında kaptı anne -oğul evde yatmaktayız her fırsatta didişip gülüşerek :) bunlar bi süre sonra özlenen anılar olacağından tadını doyasıya çıkarıyoruz :)
http://www.youtube.com/watch?v=nYj00wtJ27o
bu şarkıyı çoook dinler oldum tam bi yeşilaycıyım ama ordaki özlenmişlikleri sevdim sanırım

37 yorum:

  1. çok şirin bir pano olmuşş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ama çok sevdim ben bu şeker kirpiyi, öyle güzel olmuşki ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok tatlı ama. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. yekta: saol ya

    aslı: çok teşekkürler :) oda seni sevmiş ablasıı :)

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık..çok geçmiş olsun buarada tatlım..

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım bayıldım valla.Nefis...

    YanıtlaSil
  7. suhuba : çok teşekkür ederiz ablası :)

    YanıtlaSil
  8. Tubacım bu ne şeker bişey olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. cicibiciseylerr: çok teşekkür ederim canımcığım :)

    Aycan : çok teşekkürler şeker :)


    Aynur (Küçük Hala):teşekkür ederiz aynur :)

    bahar006 teşkkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  10. Kırlentle takım oldu bu galiba :) Ama bu çok daha sevimli sanki :)

    YanıtlaSil
  11. müge : buna ali efe el koydu mügeciğim onun odasına gitti bile :)bencede bu daha yaramaz bişey :)

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık.şarkıyı bende bu aralar çok dinliyorum.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel,ellerine sağlık ;)benim de yarım kalan bir panom var.nicedir elime alamadım :( ama en kısa zamanda bitirmek istiyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Amanınn ne şirin bir kirpi ! Bizim bahçede gerçeği yaşıyor adı da Seyfi :)))

    YanıtlaSil
  15. yaaa çok sevdim ben bunuuuu..renkler çok güzel olmuş..ellerine sağlık..
    geçmiş olsun..dikkat et kendinee ve oğluşuna ;)bitki çayından vazgeçme derim..
    sanki bu aralar pek görünmüyorsun..yoksa bana mı öyle geliyor :o

    YanıtlaSil
  16. çok sevimli çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. ada ve deniz çok teşekkürler

    uğurböceği : teşekkür ederim güzel şarkı :)



    colette çok teşekkür ederim gerçeğinden çok kokrarım ama adı seyfi olunca değişir ne komik bi isim öyle :)


    uğurböceği canım çok teşekkürler zaten sadece ballı bitki çayları içiyoruz. pek yataktan kalkamıyorum doğrudur :)

    GÖNÜL teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Ne cici bişey bu..ba-yıl-dım...

    YanıtlaSil
  19. pek şeker olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. ayy süper olmuş ya etaminmiydi bunun ismi ortaokulda iş eğitimi dersinde bende bi çiçek yapmıştım heyy gidi heyy =)

    YanıtlaSil
  21. canım çok geçmiş olsun.

    gördüğüm en tatlı kirpicik bu ellerine sağlık çok sevimli bakıyor. işleyen ellerin sevgisi geçmiş ona belli:)

    YanıtlaSil
  22. çok tatlı olmuşş :)

    ondan mı sesin cıkmıyor,geçmiş olsun.
    biz de aynen ana kız hasta olduk,önce betül sonra ben,bolca kusma falan :S görüşelimm

    YanıtlaSil
  23. NASIL ŞİRİN OLMUŞ BU

    YanıtlaSil
  24. gerçekten şirin bir kirpi oxford çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  25. Çok şeker bi kirpi bu :))
    Ne kadar da güzel işliyorsun, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  26. Pembe Yastık : teşekkürler :))

    otuzundansonra : çok teşekkür ederim :)

    xcelis : evet etamin yada çarpı işide deniliyor inan bende ortaokul bilgilerimle yaptım :)

    ÖRGÜÇANTAM : çok teşekkür ederim geçiyor inşallah :) gerçekten sevgiyle bakan gözler sevgiyi hissediyor :))

    Tiryaki : teşekkür ederim evet ya kimseye bulaştırmayalım dedik iyleşelim görüşelim :))

    NABRUT : saol ;)

    Mayka : teşekkür ederim :)


    Elizabeth Gilmore : tanks ;)

    Nuraycatasarimlar : sanada yapalım makas :)

    Banuca: teşekkür ederim banu abla yaptığım işlerin hepsinde özen gösteriyorum kusursuz olmasına çalışıyorum ondan güzel görmüşsün :)

    YanıtlaSil
  27. Sanırım, bu kirpiyi görüşümle birlikte ben de çarpı işine başlayacağım. Ne şirin, ne tatlı, ne şık!
    Çerçeveler de ikea herhalde :)

    YanıtlaSil
  28. proje çantası : beğenmene sevindim :) hiç durma derim :)

    YanıtlaSil
  29. Geri geldim,kirpiye ayıp oldu gerçekten hoş olmuş emeğine sağlık,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  30. Imm süper görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. nuraycatasarımlar ::)saol ablası


    stil direktörü :çok teşekkürler edoş :)

    YanıtlaSil
  32. Cok sevimli olmus bu kirpi, eline saglik :)
    Bende carpi isini hep severim, epeydir yapmadim ama böyle görünce bir ara yapsam diyorum :)

    YanıtlaSil