10.05.2011

en yeni battaniyem

 aslında bu battaniye yaklaşık 1 aydır elimde hiç bir şey yapmak istemeyip te boş duramadığım zamanlarda pufumda pineklerken elimi oyalaması için başlamıştım aslında tam renkleri bunlar değil daha çook girecek renk var böyle renk cümbüşü bişiiy olcak kendisi kışın ihtiyacım olan enerjiyi bana renkleriyle verecek :) birde sıcak çikolata rüyam var tabii :) ben kışıda çok seviyorum ya sarınıp sarmalanıp sessiz sokaklarda gezmeyi ,basılmamış karlara basmayı :) hala içimdeki çocuğu öldürmemiş ve her daim şımartan bir kişiliğim ben şahsına münhasır derler..daha neler derler ama söölemeyim tanımak isteyen buyursun gelsin :)
aslında bu aralar elimde sevgim hanımın siparişleri var ama sakarlık diz boyu dün elimi rendeye kaptırdım baş parmağım baya kötü durumda akşamındada işaret parmağımı kestim :p annem nazar diyor :) nazara inanırım ama bu kadarda olmaz heralde sevgim hanım öyle tatlı bir müşteriki sanırım bia onunla artık arkadaşız durumu izah edip ek süre isteyince o kadar anlayışlı davrandı ki baya bi rahatladım ama yavaşta olsa devam etmekte prensip olarak bir işi bitirmeden başka bir iş yapmıyorum ama battaniyemi örmek içinde sabırsızlanıyorum ama bu parmaklarla zor :))bu arada okuduğum kitaplar baya bi birikti sanırım birde onlar için post gelecek yakında ama şimdi gidip tiryaki hobiyle ulusun altını üstüne getirmemiz lazım bu arada ufak çapta bi check up yaptırdım kan değerleri, şeker,kolesterol, vitamin eksikliği, B12, tiroid,romatizma...ve şimdi hatırlayamadığım bir çok hastalığı tarattırdım kanımda B12 yükselmekteymiş (etobur oldum resmen) şimdi biraz romatizmal değerler problemli gözüktü pazaartesi itibariyle onlar kontrol edilecek onun dışında bi sorun yok (allaha şükürler olsun ) kışa rahatça girebilirim artık :) e hade hepinizi öpüyorum canlarım,cicişlerim mucks ^_^

31 yorum:

  1. günaydın
    çok güzel görünüyor, renkler süper...elin için geçmiş olsun

    bu arada buluşma adresini, hatta tarifini :) bana mail atar mısın rica etsem

    aaynur.aaynur@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık
    çok güzel oluyor
    renklerine bayıldım :)

    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel, çok.. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ufff harikaaa.benim de hiçbirşey yapamadıgım zamanlarda el olayama babından ördügüm bi battaniyem var:)benim renkler pastel ama bak canlı renkleri görünce bi de böyle bişey yapayım hissi uyandı:)biz bloggerlar resmen birbirimizi azdırıyoruz:))hıh matruşkalı kumaşı naptınız bu arada

    YanıtlaSil
  5. ufak tefek yaracıklar haricinde sağlığın tavan yapması ne kadar değerli .ohhhhh sefan olsun o zaman o gözümün kaldığı battaniye :D ve sıcak çikolatayla heheheeee
    tığ işimi o battaniye süpersinn ne diyim şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun canım. tabii nazar değer sana, bu kadar marifetli, yetenekli olursan. şu battaniyenin güzelliğine bak! 41 kere maşallah sana ;))

    YanıtlaSil
  7. şekerim kolay gele... süper ahenk içinde renkler!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Dayanamıyorum örgüleri gördükçe. Gidip yün alacağım birazdan.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun. Mutfak kazalarından insanın sağ eli şekil değiştiriyor resmen. Sıcak şeylere karşı sağ el sol elden daha dayanıklı hâle geliyor zamanla. Parmak uçları yana yana alışıyor herhalde:)) Battaniye çok güzel gidiyor. Ellerine sağlık gelsin de devam et inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzeeel :)
    Benim de aynı battaniyeden var, renkleri değişik, http://banucabirseyler.blogspot.com/2010/04/cok-calsyorum-coook.html
    Seninkinin renklerini çok sevdim, zevkine, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun..ben çok beğendim bu battaniyeyi bitsede görsek dedim tamamını :)

    YanıtlaSil
  12. Bu modelden ebruli iple kazak örmüştüm kendime, çok da zevli ve kolay yürüyo. Ellerine sağlık, renkleri çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş,nasıl heveslendim,bende birşeyler örsemmi

    YanıtlaSil
  14. face deki fotoğrafı görünce ve bu postu okuyunca "aaa ne kadar ortak noktamız var" dedim kendi kendime..boşuna arkadaş olmamışız..sıcak çikolata,kışın battaniye ihtiyacı,şalvaaarrr...
    evet bende senin gibi oldum son zamanalarda..banada nazar dediler..şu maşallah kelimesini kalpten söylemeyenlere gıcık oluyorum..dillerine mi yapışır..nazar edip ne geçecek ellerine..daha sonra kendini toparlayıp hoooop iş başına dönülüyor onlarda çatlıyorlar işte :D neyse çok çenem düştü..kendine dikkat et..ellerine sağlık çok güzel renkleri battaniyenin ;))

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel gözüküyor. Geçmişolsun. Üzüldüm

    YanıtlaSil
  16. gezdik geldik..
    hayır anlamıyorum ve her seferinde daha da artıyor şaşkınlığım.
    bi insan bütün esnafla nasıl kanka olur bu kadar :D

    YanıtlaSil
  17. Tuğba can cancağızım bayıldım bu battaniyeye ,arıyordum böyle bir örneği görünce nasıl sevindim anlatamam sevgiler ..Kolay gelsin maharetli arkadaşım..:)))

    YanıtlaSil
  18. Aynur (Küçük Hala) :çok teşekkür ederim akşam yemeğinden sonra maili atarım (inşallah unutmam :S)


    pembe : çook teşekkür ederim çok sevindim beğenmene :)


    Deli Anne : teşekkür ederim aslında sanada lazım kışın altında o sıcacık yazıların için :)

    leyya : ya pastel renkler iyidir hoştur da kışın enerjiye ihtiyaç vardır be şeker :) canım çok öptüm

    YanıtlaSil
  19. Elifinelizi :valla elifciğim gerçekten çok değerli helede benim gibi bi mızmız için paha biçilemez battaniyem tığ işi ve yapılışıda çok kolay bence sen çok rahat yaparsın o halıyı yaptıktn sonra :) sen bana halı ör ben sana battaniye :)


    ANTİGONE ay ben şimdi ne diyeyim ne güzel bi yorum böyle :) çok mahcup oldum :) teşekkür ederim :)

    Nilgün Komar teşekkür ederim canımcığım :)))

    Proje Çantası valla şeker durduğun hata :))

    Nedret abla aynen öyle ya birde benim gibi mutfakta beceriksizsen kazalar dahada şiddetleniyor :S çok teşekkür ederim saol :)


    Banu abla seninkininde renkleri nefismiş :) teşekkür ederim :)

    Gul/İnn fırsat buldukça yaparım siz görün diye daha hızlı yaparım :) teşkkürler

    YanıtlaSil
  20. bahar006 eminim çok güzel olmuştur bende çalışırken bu modelden bi tunik yapmıştık(arkadaşımla)teşekkür ederim


    Şehnaz valla hiç durma derim :))


    uğurböceği ee kalp kalbe karşıymış gerçekten hissetmişiz ama şu benim eşim şalvarlara gıcık oluyo onun için benim sadece 6 tanecik var ama çok orjinal modellerimde var :) sıcak çikolatasız ve battaniyesiz ankara kışı yaşanmaz sizin oralarda kış nasıl bilmem ama burada şart :) çok ayıp ama şu nazar için eşimin annesinin bi lafı var söölemeden geçemiicim "gözün göge toton yere yapışa "der valla bana bakan bir kaç kişi kadın bunu dedikten sonra yer yapıştı :)))


    suhuba çok teşekkür ederim üzülme lütfeeen :))

    Tiryaki canım şaşacak ne var ayol buna sıcak kanlılık derler ,cıvıklık derler,laobalilik derler derlerde derler :))))))))


    uysalanne nasıl sevindim hemen başla yapmaya güzel iltifatların içinde çok teşekkür ederim şeker :))

    YanıtlaSil
  21. okuyan ve seni hiç görmemiş olan kışın battaniyenin altında elinde sıcak çikolata dolu kupanla televizyon karşısında vakit öldüren sessiz sakin biri olduğun sanır ha ha :)

    YanıtlaSil
  22. Güzel gözüküyor bitincede görmek isteriz :) Bu arada geçmiş olsun umarım ciddi problem çıkmaz..

    YanıtlaSil
  23. ahhh çok güzel :) yine döktürmüşsün Tubacım..ben biri gösterse yaparım hatta başlasa sırf yeter devamını getirim ama hayatta başlamasını beceremem böyle şeylerin.. valla yakın olsak malzemeleri alıp dayanmıştım kapına :)

    YanıtlaSil
  24. mevsimler kendilerini şaştığından beri kışımız belli olmuyor; bazen çok soğuk bazen normal..gerek bana battaniye ben çok üşürüm çünkü :D
    bende eşinin annesinin sözünü mü desem nazar edenlereee :)))))

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bu örneği çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  26. NABRUT : ben bile inandım bu hayale (yadainanmak istedim ) ne yaparsın bediacığım fıtrat. duramıyorum ben dursamda içimde bişeyler kıpırdanıyor :))


    beşparasız : teşekkür ederim yakında görürsünüz inşallah


    çatı katı :canım dert ettiğin şeye bak birdahaki buluşmaya tığ ve iple geliriz :)))az kaldı :))


    uğurböceği : kız bi yap allahını seversen çok komik oluyo pat diye düşen olursa ben bööle ağzım açık kaldım sonra gülmeye başladım düşen kadında ayıp be ne gülüyorsun demişti :)))))))))ay çok komikti inanmam bööle şeylere çünkü ama denk geldi heralde :))

    ÖRGÜÇANTAM bende çok beğeniyordum cesaret edmiyordum bi gayret başladım ama korktuğum gibi değilmiş. teşekkür edrim :)

    YanıtlaSil
  27. Bende yapmak istiyorum ama yarim kalacak diye baslamakta istemiyorum :) ellerine saglik emegine saglik renkler cok güzel

    YanıtlaSil
  28. Renkleri çok güzel, insanın içini acıyor. ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  29. çok güzel olmuş,rica etsem tarifi paylaşır mısınız teşekkürler Özlem

    YanıtlaSil
  30. renklerin uyumu çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  31. ne güzel bir battanıye olmuş ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil