10.31.2011

bu postu yayınlasak tamı saklasak yayınlamasak tamı...

hadi gelde post hazırla..elim gitmiyor bi isteksizlik bi salıvermişlik hali var üstümde birazdayoğunluk..siparişleri yetiştirme telaşım tatlı bir telaşeye dönüştü ama ne telaşe. panik atak, kan çanağı gözler,sırt bel sancılarıyla kıvaranan, ordan oraya koşuşturan bir tuba var aslında genel anlamda hep hareketli panik bir tipim ama bunun üstüne tedavisi bitip yeni hastalıklar kapan bir oğlum olunca bu hal biraz üzüntüye dönüşüyor geçen hafta sonu orta kulak iltahabı geçirip antibiyotiğini bitirmiştiki şimdide boğazları enfeksiyon kapmış bademcikler şiş,iştahsız ve tabii antibiyotiksiz iyleşemeyeceği gerçeği ve benim antibiyotikten uzak durma çabam tam bir kısır döngü yani...
ülkem şehitlerimiz için üzülmem, depremzedeler için üzülmem, çok sevdiğim bi arkadaşımla ilgili aldığım çok kötü bir haber...yakında kesin hastalanırım böyle durumlarda bedenimde tepki veriyor
Bu arada canım siboşumla keçe kursuna kaydolmamız en iyi haberlerden biri aslında yeni iyi haberlerde var ama paylaşmak için olgunlaşmasını bekliycem ziraa mahcup olmak istemiyorum buralardayım facebooktayım felan filan yaptığım işler birikti paylaşıcam ama yoğunlumdan dolayı biraz zamana ihtiyacım var sonrasında buradayım hepinizi o kadar çok özledim ki.. öpüyorum tek tek minnoşlarım ^_^

8 yorum:

  1. Bizde sizi ve yaptıklarınızı özledik tuba hanım (Zühal alpoğlu)

    YanıtlaSil
  2. tubacım geçmiş olsun.oğluna zaten dikkat ediyorsun ki(belki fazlaca:) kendinede dikkat et.kur hayırlı olsun.şimdi ne harika çalışmalar gelecek sizden...

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun oğlun için.bende antibiyotik sevmiyorum ama son 2-3 senede çok fazla kullanmak zorunda kaldım bende..istemedikçe sanki üstüne geliyor insanın..inş çok çabuk üstünden atlatır hastalığı.bu arada kendine de dikkat et..hasta olma amaa..sipariş zamanında yetişmesi önemli ama ara ara mola ver ki rahatsızlık vermesin..(söyleyene bak sanki ben çok dikkat ediyom :P ) kolay gelsin kursunuzda..bu gidişle bende kursa başlıcam heralde..
    hadi hayırlısııı..

    YanıtlaSil
  4. kuzunun annesi : çok teşekkür ederim zuhalciğim

    alanay : canım ya çok dikkat etmiyorum az ediyorum ondan oluyor :))) bakalım kurs için bizde çok heyecanlıyız neler çıkacak :)

    uğurböceği ahh böcüğüm ah istemediğin şeyi bi şekilde çekiyorsun gerçekten genelde siparişler konusunda programlıyım ama bu sefer araya sıkışması gerekenler oldu ondan biraz durum karıştı sanırım teşekkür ederim önerilerin için mucks

    YanıtlaSil
  5. bütün tatsızlıklar gitsin inşallah ben yeniden senin yaptığın o güzel şeyleri görmek istiyorum :)()))

    YanıtlaSil
  6. Önce çok geçmiş olsun :( şimdi nasıl?

    Bazen kötü olaylar üstüste gelir ama düzelicek merak etmeyin..İyi haberlerinizi ve kurs işlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. oyyyy ben bilirim o lanet olsı ağrıyı gecenin bir yarısı aklıma kötü şeyleri getirecek kadar mahvetmişti beni :((
    kıyamam nasıl dayandı o acıya çok geçmiş olsun.

    Canım önce sağlık sonrasında nasıl olsa bir aradayız öpüyorum

    YanıtlaSil