9.30.2011

somali bağış makbuzum

Ayın 20sinde yatırdım. Ama tembellik işte ancak hazırlayabildim bu postu. Sevgili arkadaşım büyük katkılarıyla 180tl gönderdik Somaliye ve sözverdiğim üzere kızılay vasıtasıyla gönderdik. yerine ulaşmıştır umarım. Ulaştı yada ulaşmadı sevgili arkaşalarımın desteğiyle biz insanlık görevimizi yaptık. Destek olan tüm arkadaşlarıma tek tek teşekkür ediyorum. Ayrıcada bu somaliye gönderme konusu tartışmaya açık bir konu değildir. En azından benim tarafımdan. Çünkü bu benim doğrum. Herkesin bi doğrusu vardır kabul ediyorum ve aynı saygıyı sizdende bekliyorum.

9 yorum:

  1. allah kabul etsin herkesin bağışını

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin, ulaşır yada ulaşmaz bu bizim insanlık görevimiz, sizi tebriik ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. yekta : amiin teşkür canım :)


    narsistanbul :amiin aynen biz görevimizi yapalım da.. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. rabbim kabul etsin. sevgiler canım güzel yüreğine sağlıklar

    YanıtlaSil
  5. Bizde onu ramazanda yaptık. Ben öenmli olan niyet diyorum..hiç degilse içimiz birazda olsa rahat şimdi..

    YanıtlaSil
  6. örgü çantam: çok teşekkür ederim amiin :)

    aslı : öyle gerçekten insanlık böyle birşey hiç değilse rahat uyuyabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah çok güzel olmuş. Rabb'im bağışlarınızı kabul etsin. Merak etmeyin yerine ulaşmıştır.

    YanıtlaSil
  8. neslihan : çok teşekkür ederim amiin ;)

    YanıtlaSil
  9. Hadi hayırlı uğurlu olsun güzelim allah kabul etsin . Sevgiler öpüyorum...

    YanıtlaSil