9.26.2011

poşetliğiim

kardeşime giden poşetliğim bu bitmiş hali bu resmi en sona koymak lazımdı ama blogger inatlaştı benimle her seferinde en başa koydu pes dedim bende :) (kardeşimin evinin ışıkları sarı ışık olduğundan resin biraz kötü idare edin bu arada dip not olarak geçeyim sarı ışık gözleri yormayıp beyne daha az zarar veriyormuş )
 bunların ham hallerini çekmeyi unutmuşum şık düğmeden aldım boyadım, perde yaptım saksılarına çiçek diktim pencerelere uğur böcüsü ve kalp yapıştırdım işte kendimce bişiiler yaptım 




önce beyaza boyadım sonra bantlayıp kırmızı boyayla tekrar ekose yaptım ama tabii taşmalar oldu sonra rötuşlanacak bu detaylar pencerelerin geleceği yerleri siyaha boyadım. burnumu sokmadığım bi ahşap boyama kalmıştı onuda yaptım pişman değilim yine yapabilirim :))))))

40 yorum:

  1. elinize sağlık ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Allahım bu ne tatlı bir şey böylee .
    Bayıldım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim,çok güzel olmuş eline emeğine sağlık,kardeşin çok şanslıymış:)bir dönem bende kursa gitmeden kendime takı kutusu boyamıştım:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Tuba,

    Bayıldım poşetliğe.
    Harika bir iş çıkarmışsın ortaya ellerine sağlık.

    Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş canım ya! harika ellerine sağlık, kardeşin de güle güle kullansın..guzel gunlerde!
    ben de bu haftasonu yenı evıme tasıncam boyle ılgınc seylere bayılıyorum ınan gorsem hemen evime alırdım :)
    sevgiler canım!

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ama çok güzel olmuş bu çok şirin birşey bayıldım canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  8. Bayildim.bende istiyorum aynisindan:)))

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
  10. Tam soracaktım yazının sonunda söylemişsin, şık düğme yakın bana alayım ben de, çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş elleriniz sağlık çok şirin

    YanıtlaSil
  14. Canım şahane olmuş bayıldım ellerine sağlık

    beton yığını binalar yerine böyle evlerle dolu olsa her yer ne güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  15. Öylede güzel olmuşki, çok begendim. Tüm ayrıntıları çok özenli yapmış ve boyamışsınız. Mutlulukla kullansın sahibi :)

    YanıtlaSil
  16. işte hayalimdeki ev :) çok cici olmuş ;)

    YanıtlaSil
  17. şirinlik abidesi, nefis olmuş:)))

    YanıtlaSil
  18. neval : çook teşekkür ederim canım :)


    Birdysevda :teşekkür ederim :))


    Nuraycatasarimlar : bazen kursa gerek kalmıyor canın istiyor yapıveriyorsun beğenmene sevindim :)


    Gezginay: çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)


    SERAP TAN : canım yeni evinde mutlulukla otur inşallah pasajda buna benzer şeyler var bi göz at istersen yada bekle yakında ben bi dükkan açiim :))


    tosbagalar teşekkür ederim



    cicibiciseylerr.blogspot.com canııım çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  19. taha´s mama tamam canım hemen bi dükkan açıyorum isteyenler için :)) şaka bir yana pasajda benzerleri var bi bak istersen


    ANTİGONE canım çok teşekkürler :)


    bahar006 canım şık düğmede tanesi 7,5tl dilersen ulusta düzleride var 1,5tl :)




    Nilgün Komar senin çantaların kadar olmasada:) teşkkür ederim


    **sema** çok teşekkür ederim


    BAHAR teşekkür ederim :)


    ÖRGÜÇANTAM galiba hepimiz aynı özlem içerisindeyiz ve bu işlerimizede yansıyor


    Aslı takıntılı olunca böyle mıncık mıncık uğraşıyorsun işte teşekkür ederim :)


    tarchin hayallerimiz ortak demekki :)


    Noblesse çok teşekkür ederim şirin olan sensin :))

    YanıtlaSil
  20. güle güle kullan cok sevdim banada lazim böyle birsey

    YanıtlaSil
  21. Vay süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  22. Çok beğendim çook, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. İyi ki kendince birşeyer yapmışsın, bayıldım ben yaptıklarına ellerine sağlık. iyi günlerde kullansın kardeşin. Resmi alta almak için tam üstünü tıkla tıklanmış halini bırakma ve hızla aşağı kaydır (gırlatır gibi) o zaman en alta atıyor resmi:))

    YanıtlaSil
  24. bu ilk ahşap denemen mi yani...pes diyor ceketimin önünü ilikliyorum :)

    YanıtlaSil
  25. çook güzel olmuş ya, bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. ay çok güzel bununla nasılll uğraştın :) valla harika.ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. NeSLiNaMe çok teşekkür ederim sizede önerim pasajda benzer şeyler bi göt atın isterseniz


    suhuba ;) teşekkürler :)


    Nalan Ünal canım çook teşekkür ederim :)



    fiamma çok teşekkür ederim beğenmene sevindim verdiğin bilgi içinde teşekkür ederim bundan sonra heeep kullanıcam :)



    NABRUT canımcığım ya ilk değil ama profesyonel olarak ilk ders felan almadım siboşuma sordum doğaçlama yaptım yani :) saol :))


    yemyeşildeniz : ayy çook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel de biraraya getirmişsin malzemeleri, sonuç bir harika, çok şeker, bayıldım, daha ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  29. ayyy home sweet home tadında bişi olmuş buu.korkuyorum ben senden:))))

    YanıtlaSil
  30. ayy harika olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  31. böyle poşetlikmi olur yahuu . bu düpedüz oturda kahve keyfi yap cinsinde yaşanılası bir yer olmuş.
    Pes doğrusu gerçekten çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. Harika olmuş çok beğendim..elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  33. Ellerine sağlık harika olmuş, benim gördüğüm poşetlik di mi tubiş:D sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  34. çok güzel gerçekten ,çok beğendim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  35. Banuca : çok teşekkür ederim banu abla çok naziksin :)

    Beşparasız : teşekkür ederiz :)))poşetliğim ve ben :)


    leyya : :))teşekkürler layyacığım da nie korkuyorsun ayol :O


    pembe fiyonk :seninkiler kadar profesyonel olmasada idare eder işte çok teşekkür ederim :))


    Elifinelizi: ayy canım ya çok teşekkür ederim :)


    hazeldesign: çok teşekkür ederim :)


    Sibel'in Hobi Dünyası aşk olsun siboşum sana sora sora yaptığım poşetlik canım tanımadınmı :)yazdım ya ayol :)))



    otuzundansonra :çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  36. Tek kelimeyle muhteşemler..sizden öğreneceğim çok şey var..çok zevklisiniz harika seyler üretmişiniz takipteyim..Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. merhabalar,bu poşetliğe bayıldımm!!:)) buarada merak ettiğim,o pencere ve kapıları nereden temin ettiniz acaba? ahşap di mi onlarda:)

    YanıtlaSil
  38. evet bende aynı soruyu sorucaktım pencerelerı nereden bulabılırız o pencereler yuzunden poşetlık yapmayı ertelıyorum.

    YanıtlaSil
  39. şık dugme neresı ?ıstanbuldamısınız ?

    YanıtlaSil