9.21.2011

off tuba nerelerdesin yaaa


buralardayım canlarım yaa :)) uzun bi ara verim evet farkındayım bi istanbul yaptım geldim ama bu sefer sadece 1 hafta kalabildim beni bunaltı sıktı bu sefer tek güzel yanı çatı katı ilkayımla beraber eminönünde fink atmamızdı ama ne fink atmak o kadar kalabalıktıki caminin ordan bir adım yukarı çıkamadık malesef hiç malzeme alamadım bir tek kadıköyden fimo hamurları dışında anca gezdim tozdum giderken trenle gittim çok memnun kaldım dönüştede trenle gelelim dedik rotar yaptı izmit civarlarında tren yolunda yangın çıkmış tren baya bi rotar yapınca bu yolculuk tam bir işkenceye dönüştü ışınlanma bulunana kadar yolculuk yapmıycam :(( bu arada ali efe anaokuluna başladı benim iki haftayı bulan sendromlarım sonucunda ikimizde mutluyuz şu anda hastalıktı anaokuluydu derken ancak buradayım yakında yeni yeni işlerimle tekrar gelicem canlarım :))) çok özledim sizleri hepinizi tek tek öptüm sardım kucakladım :))

11 yorum:

  1. dün akşam bloğuna girdim acaba bir post var da ben mi kaçırdım diye.Tekrar döndüğüne sevindim, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  2. noblesse : teşekkür ederim şeker buralardayım artık

    YanıtlaSil
  3. İstanbul macerasından Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten uzun zaman oldu tuba can, özlemiştik seni.. cicilerini sabırsızlıkla bekliyorum :) hoşgeldinnnn..

    YanıtlaSil
  5. evet yaaa nerelerdesin yokluğun çook hissediliyor..gözüm blogumun listesine hep bakıyordu bişeler eklemişmisin napmışsın diyeee :) merakla bekliyorum çalışmalarını :D

    YanıtlaSil
  6. turta tadında yaşamak : çok teşekkür ederim çok sevindim böyle düşünmene hoşbulduk :)

    YanıtlaSil
  7. bu bilim adamları bu kadar çalışıyorlar yaptıkları hiç bir şey yok yav:( bir ışınlanmayı icat edemediler :)

    YanıtlaSil
  8. Cidden çok ara verdiniz :)

    Biraz sıkıntılı bir yolculuk olmuş ama hiç degilse yinede bir degişikliktir. Ali efe'ye de hayırlı bir dönem diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin okul ev arası ne çıkarsa bekliyoruzzz:))

    YanıtlaSil
  10. :))canımn içi premier yapmışşş.duck cinsi vardır ya onun,o türden işte.heryerde var artık:)matruşkalar aşkına:))

    YanıtlaSil