9.22.2011

börtü böcük ve çarpı işi

 siz bunun böyle ufak tefek durduğuna bakmayın hiç abartmıyorum tam baş parmağım kadar. sabah ali efeyi okuluna bırakıp eve geldim gece uyuyamadığım için baya bi mahmurum kahve içtim yok ayılamıyorum bende elime örgümü alıp oturdum kanepeye televizyonuda açtım evde ses olsun diye neyse sersem sersem örüyorum birde bu kocaman şeyin dizimde olduğunu farkettim ama ne farediş resmen tavana sıçradım evde çığlıklar atarak tepiniyorum bu hayvancağız düştü tabi kanepeye ama ben üstümde bulunmuş kımıldamış ve yürümüş olduğunu düşündükçe kaşınıyor titriyor ve ağlıyorum benim korkunç derecede böcek fobim var evin camlarında sineklik var dün temizlik yapıldı bu kocaman (az daha beslense benim kadar olacakmış) şey eve nasıl girdi nasıl ağlıyorum ve üzerine bir kutu böcek ilacını sıktıktan sonra bu gördüğünüz şekilde kaldı düşmüyorda allahım daha fena oldum ya hayvan ölmemiş bana saldırırsa (biliyorum komik ama naapayım korku işte) hemen eşimi aradım nasıl ağlıyorum adamcağız yarım saat sonra evdeydi bu arada bu böcek küçüldü gerçekten ilaçtan sanırım neyse özgürü salaona böcekle beraber kitledikten sonra balkondan baktım atıyormu diye resmen paronoyaklaştım neyse attı ve benim kahramanım oldu ama hala kaşınmaktayım artık geçmez kızılayda ulusta kıyım kıyım kaşınan biri görürseniz o benim noolur bana bitliymişim gibi bakmayın olurmu ^_^ neyse uykum felan kalmadı gelelim yarım işlerden tamamlananlara
 yarım halini paylaşmıştım bu bitmiş hali ben pek bi sevdim bu kaktüsü aslında niyetim yine çanta yapmaktı ama sanırım bunu kırlent yapıcam siz ne dersiniz ne olmalı

22 yorum:

  1. :))böcek fobisinde aynıymışız,ben birde akrabaları falanda vardır bunların diye bir müddet evede girmem:))

    YanıtlaSil
  2. böceklerden nefret ediyorum hayatta en çok korktuğum şeyler böcekler, ölünce mezarıma gelmelerinden de çok korkuyorum :(:(:( çarpı işi harika olmuş ne yapacaksın bundan ??

    YanıtlaSil
  3. sizi en iyi ben anlarım herhalde o kadar çok tiksiniyorum ki böceklerin evde olmasından helede temiz bir evde olmasından nedense bana evdeki böcekler pislikten olurmuş gibi geliyor. İlk evlendiğimiz zaman (işte bulamamıştım o zaman daha) hergün ev süpürüp siliyorum bir akşam bir baktım banyoda böcek var oturdum ağladım tabi önce çığlık kıyamet eşim bir korktu tabi ne oluyor diye dedim böcek var ben bu evi daha 3 saat önce temizledim diye nasıl ağlıyorum sonra geldi böceği aldı dışarı attı ama yok ben bir kere gördüm ya her yere böcek ilacı sıkıyorum her temizlikten sonra ( hani şu temas edip sersemletiyor yuvalarında öldürüyor ya onlardan ) balkondan geldiğini düşündüğüm içinde balkonu yıkadıktan sonra sıkıyorum bu sefer uğur böcekleri bile ölüyor bazen :( ama napiim ben evde böcek görünce çok kötü oluyorum.... Bu arada kaktüs çok güzel olmuş ben de geçen nette gezerken üç tane kaktüs şablonu buldum çerçeve yapıcam sizde çerçeve fikrini düşünebilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ay cnm ya bende çok korkarım demek ki sizn ev çok sıcak sıcaklarda olan türden bunlar kalolifer böcegi de deniyor ay ben hamam böceginden nefret ediyorum yazın sıcaklarda ara da ugruyorlar böyle inan yatamıyorum saçın degse böcek sanıyyorum hemen eşimi kaldırıyorum gören de ev böcek kaynıyo sanır :D:D:D ay geçmiş olsun tubacım etaminlerde çok güzel olmuş sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL İŞLEMİŞSİNİZ, YASTIK ESPRİLİ OLUR BENCE :)

    YanıtlaSil
  6. kırlent çok güzel olur...ama konuklarını uyarmayı unutma!dikenler sırtlarına batabilir ;)

    YanıtlaSil
  7. tatlım o kadar güzel anlatmışsınki bu böcek fobisini, okurken hem gülümsedim hemde yalnız değilmişim diye sevindim açıkcası,yalnız eşine helal olsun hemen koşup gelmişya bravo vallahi, her erkek yapmaz bunu afferin ona...

    YanıtlaSil
  8. Böcek fobisi olunca en ufak böcek bile kocaman durur insana. Çok fena denk gelmiş ama hepimizde oluyor malesef. Çarpı işide ayrı bir güzel olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. böcek olayına kahkahalarla gülmekten kendimi alamadım, çok özür dilerim.Kaktüs nefis olmuş, kırlent olsun derim.

    YanıtlaSil
  10. seni nasıl da anlıyorum,o fobiden bende de var

    YanıtlaSil
  11. :)9 evcil o evcill.ev böcüğü o.komşularından gelmiş olmalı.biz bunlar yüzünden tüm binayı ilaçlatmıştık:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım yastık iyi fikir.

    böcek hobisi kötü kıyamam arkadaşımında var görmese bile etrafında biryerlerde varsa kaşıntı tutuyor,korkunu yenmek i.in yardım alsan,çocuğunda tırsacak sonra.

    YanıtlaSil
  13. Önce böcege bir baktım ıyyk dedim, bende çok korkar, avaz avaz bagırırım da :)ama baya bir ugraştırmış seni ve çok iyi anlıyorum bu korkunu..

    Bunca etaminden sonra, bende yapmaya başlıcam artık, çok begendim ellerine saglık :)ve kesin kırlent olmalı veya bir çerçeve içine alınmalı diyorum nacizane..

    YanıtlaSil
  14. Ay aynı ben, bizim de büroda çıktı geçen gün ö kadar bağırmışım ki, tüm büro yanımda bitince anladım, nefret ederim, arkamda yürüse hissederim. Algılarım çok açık onlara karşı:) Hayatta dokunamam ama saolsun eşler bugünler için işte:)) Bu arada o işleme nefis olmuş, pano da yapabilirsin, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. benide kaşındırdın :)

    YanıtlaSil
  16. ganfi : bu dışardan gelmiş belli daha önce hiç rastlamadım dün temizlikte yapıldı olsa çıkardı muhtemelen balkon kapısından gelmiş


    dürri yekta : vasiyetimdir beni yakın :))))



    yenigelin inan bana her yer tekrar dezenfekte edildi hem kaşındım hem temizledim bir daha gelemezler :))) zaten ağaç böcüğüymüş dışardan gelmiş bu arada şu üç kaktüs şablonlarını merak ettim bunlara kardeş kırlentler lazım :)))




    mavi : canım ya iğrenç bi duygu inan bana bu arada bu ağaç böcüğüymüş kanatlıydı ve kabukları varmış eşim öle dedi muhtemelen balkondan geldi hamamböceğini duymak dahi istemiyorum bööyk :)





    müge : çok teşekkür ederim canım yastık olcak saol :)


    sihirli torba : teşekkür ederim bencede kırlent bu arada dikenleri zayıf oldu tekrar yapıcam :))




    marifetli cadı : canım eşim kalkıp gelmese başına gelecekleri biliyor tam anlamıyla herşeyden nem kapan o neydi bu neydi diye arızaya bağlayan bi eşi olacaktı o gelmeyi seçmiş :) düşünceli adam vesselam



    suhuba: inan bana parmağım kadardı ya :))


    Noblesse : gül canım allah gülümsemeni eksik etmesinde benide korkutmasın :))canım çok saol kırlent olacak






    neval: bu post sayesinde yalnız olmadığımı öğrendim :))



    leyya : özgür dediki ağaç böcüğüymüş bahçeden gelmiş yazıkmış :)) evcil deyipte tüylerimi diken diken etme yaaaa :)


    ÖRGÜÇANTAM : canım öyle haklısın ki iyiki ali efe okuldaydı bi arkadaşım var psikiyatrist diyorki tek tedavisi üstüne gitmek gidiyormuşum hastaneye gerekirse böcek dolu kavonozlara ellerimi sokabiliyormuşum (durumuma göre) bende dedimki ali efeye çaktırmadan böyle yaşayayım daha iyi :))


    aslı: tamı tamına yarım saat kaldım onunla aynı evde şaka gibi ya bana bişii yapsaydı ayy kaşınmaktan bi hal oldum valla bu aradakesin yap çok zevkli terapi gibi :)



    bahar006 : ayy benimde gözlerim 4 numara astiğmat 2,5 numara miyop yani resmen körüm ama karanlıkta 300metre ötemde bile olsa hissederim anneee kaşıntı tuttu yine :)


    nabrut : sen beni görsen noolcan o zaman :))

    YanıtlaSil
  17. ıığğyyy hiç sevmiyorum şu börtü böcekleriiii. çarpı işi çok güzel olmuşş. bence de çantadan ziyade kırlent daha bir hoş olur sanki. ellerin dert görmesin. Kahve Dükkanı sevgiler sunar...

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık harika bir iş.oof o böcek işi felakettir.nerede sevmeyeni varsa onu bulur kendimden bilirim .)

    YanıtlaSil
  19. Nefret ederim bu böcekten ben :( bendede var o fobi...

    YanıtlaSil
  20. Kaktüs çok güzel olmuş. Evet, evet, ben de yapmalıyım :)

    YanıtlaSil
  21. LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI:aynen ıyyyk çarpı işide kırlent olucak karar verdim çok teşekkür ederim :)




    pembe fiyonk : artık onu kabullendim her yerde beni buluyor bende cırlaya cırlaya herkesi topluyorum herkeste beni böyle kabullendi :))

    NeSLiNaMe : kadın olmak ne zor ya :))herşeyden korkuyoruz galiba :)


    Proje Çantası muhakkak yapmalısın :))

    YanıtlaSil
  22. ya ürkünç bir macera olmuş gene:)çok güldüm ama ben de böyleyim malesef.yatmadan evdeki tüm giderleri domestosluyorum bu hastalıktan işe de yarıyor..

    YanıtlaSil