8.12.2011

siz hiç açlıktan ağladınızmı?

evet artık bir karar alıyorum yemeden içmeden kesilmekle geceleri uyuyamamakla olmuyor bir şeyler daha yapmalıyım ama ne derken kendi kendime şöyle bir karar aldım bir ay boyunca pasajımdan yapılacak tüm satışların gelirini somaliye göndermeye karar verdim bunu kızılay vasıtasıyla göndericem ve dekontunuda burda yayınlamayı planlıyorum hem pasajımda çok ciddi bir indirim yaptım hem yeni yaptığım tüm ürünlerimide yarın itibarı ile pasajıma ekleyeceğim eğer bunu yapabilecek arkadaşlarım varsa örnek olmak isterim yada mesaj ve bağışın dışında ufak bir şey daha yapmak isterseniz vicdanınızı rahatlatmak adına sizide pasajıma beklerim desteklerinize ihtiyacım var 
birde bu çantalara gözümü dikmiştim evlilik yıldönümümüz sebebiyle sevgili kocacıkta dediki e hadi hangisini istiyorsan al dedi ne zamandır bunu beklemekteydim bi heyecan yaptım sonra dudağım büküldü yok hayatım onuda gönderelim dedim ikimizde birbirimize baktık ve bir çocuğun hayatını kurtarmanın bu çantayı takmaktan daha büyük haz olduğuna karar verdik.Çok mutluyuz ^_^
bu arada tv kanallarında toplanan miktarlar çok umut verici çok mutlu oldum Türk insanı ne olursa olsun değerlerini,merhametini,yardım severliğini...ve en önemlisi insanlığını kaybetmemiş gurur duydum çok seviyorum ülkemi, insanımızı,BİZ ÇOK ÖZEL BİR MİLLETİZ
sözü müyap başkanının şu sözleriyle bitirmek istiyorum
"dünya görüşümüz ne olursa olsun merhamet bizi birbirimize bağlayan duygu"



14 yorum:

  1. gerçekten süpersin canım çantalar muhteşem nerede bu ciciler

    YanıtlaSil
  2. "dünya görüşümüz ne olursa olsun merhamet bizi birbirimize bağlayan duygu" hım çok doğru bir söz. hadi bol satışlar olsun.

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim seni... aklımdan geçenleri hayata geçiriyorsun maşallah sana.. biz de kendi çapımızda uğraşıyoruz, çanta yapıp satmayı düşünüyorum bakalım bu haftasonu neler yapabileceğim. çalışırken iş yapmak çok zor. dün gece 3 e kadar oturup çalıştım. üstelik bir de bayramda memlekete gideceğiz, ve evlenen- bebeği olan falan bir sürü tanıdık arkadaş var, hepsine yetişşip bişeyler ypamaya çalışıyorum. çok zooor...Ama Afrika hepsinden önemli şu anda.. ben hamileyim ve artık bir hamile pantolonuna ihtiyacım vardı, gidip denedim bitane güzel d e oldu ama almadım. eve gelip eski pantolonlarımdan birini kesip beline lastik taktım, baktım giymesi çok güzel oluyor adetlerini 3 e çıkardım. pantolonun parasını da afrikaya gönderdim. yani herkes birşeyler yapabilir, kesinlikle...

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne güzel düşünmüşsünüz..Ailecek merhametlisiniz ne güzel...Allah razı olsun canım şimdiden..

    YanıtlaSil
  5. merhaba yazınızdan çok etkilendim. özveriniz için tebrik ederim. ben yeni katıldım. bende beklerim

    YanıtlaSil
  6. çok güzel düşünmüşsün allah razı olsun,inşallah satışların bol olur.

    YanıtlaSil
  7. dürri yekta: bende çok sevdim bu sözü saol senin kutuda orda ;)


    narsistanbul: işte bu ya kendi çapımızda yaptığımız ufacık tasarruflarla neler yapabiliriz gösterlim. ayrıca bloggerler olarak topluca bir şeyler yapmalıyız diye düşünüyorum

    birbenvarbendeniceri: çok teşekkür ederim eminim sizde merhametlisiniz ki bunu görebiliyorsunuz :)

    olmazsa olmaz :teşekkür ederim hoşgeldiniz



    Begonvilli Ev : çok teşekkür ederim

    Filiz : teşekkür ederim amin inşallah

    YanıtlaSil
  8. Bizde bu akşam elimizden gelenleri yaptık. Sizide yürekten kutluyorum. Öyle güzel bir davranışki bu..

    YanıtlaSil
  9. cidden tebrik ederim herkes elinden geleni yapsa hiç bir çoçuk açlıktan ve hastalıktan ölmez bazı yazarların yaptıgı yorumlar ise inanılmaz... inanın yardımlar gitikten sonra insan iftar sofrasına daha rahat oturuyor ..

    YanıtlaSil
  10. Canım ben de blogumda linkini verdim hadi hayırlı satışlar canım...

    YanıtlaSil
  11. aysun : hoşgeldin çok teşekkür ederim :)(aslında harika felan değil huysuz kaprisligeçimsiz biriyim söylemedi deme;))

    YanıtlaSil