8.16.2011

saç aksesuarlarım
















hani size ufak çapta bi katalog çekimi yaptık demiştim ya işte o çekimden payıma düşenler bunlar. Neden payıma düşenler diyorum orasını boşverin ama bi katakulliye getirildim yüzlerce resimden sadece bunları alabildim aslında hemen akabinde daha profesyonel bi çekim olacaktı ama ben bu olaydan sonra soğudum aksesuarları attım bi kenarda duruyorlar hatta bir kısmını çok komik fiyata pasajıma koydum gerisini sevgili ayşe soy için hazırlamıştım (ankara moda günleri organizasyonu) ama bi türlü içimden gelmiyor neyse boşverinde siz söyleyin bakalım aksesuarları nasıl buldunuz (bu arada makyajlarda bana ait :))) aslında bu sefer hande yenere kendimmi göndersem hiç çakma takmasın oda nede olsa severim yaptığı müziği ;)
bu arda bugün benim doğum günüm beni şımarık küçük bir çocuğa çeviren sevgili arkadaşlarımın sevgi dolu mesajlarına çoook teşekkür ediyorum prenses edasıyla ortalıkta dolanmaktayım  birde burdan teşekkür edeyim dedim :))

19 yorum:

  1. hepsi çok güzelller

    doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar seninle olsun inş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş ama zaten güzele ne yakışmaz ki :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzelde ben en çok fiyonkluyu begendım..Doğum gununde kutlu olsn nıce senelere sevdıklerınle..kendıne cıcı bakasın.sevgıler.

    YanıtlaSil
  5. çok güzelsin ellerine kollarına sağlık :) bu arada apoletlere bayıldım benim ürün vereceğim butikte apolet istedi siyah birşey yapıyorum bloguma koyucam sevgiler
    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU

    YanıtlaSil
  6. doğum günün kutlu olsun, mutlu, sağlıklı nice yıllara inşallah..

    YanıtlaSil
  7. muko : çok teşekkür ederim :)

    tarchin: çok teşekkür ederim :)ama o ben değilim ki :)))

    adaşehir :teşekkürler :)

    cicibiciseylerr.blogspot.com: teşekkür ederim kullanış anlamında en günlük kullanılabilecek olanı o :)

    mayka : teşekkür ederim de canımcığım o ben değilimki mankenim :))bu arada apoletlerini merakla beklemekteyim tanks ;)

    Noblesse :çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. nice güzel senelere mutlu yıllar canım..aksesuarlarda çok cic gerçekten

    YanıtlaSil
  9. doğum günün kutlu olsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. hepsi ayrı çılgın :))
    tam tarzım :P

    kareler cok güzel olmuş ama,kelebekli landan da bi tane alıcam sanırım betüle :D

    YanıtlaSil
  11. emeğine sağlık hepsi ayrı ayrı çok güzel bayıldım canım tam aaa bu resimlerdeki sensin diye heyecan yaptım altta çekim yazıo :)))başka bahara artık :))dünde kutlamıştım am burdanda kutlayım iyi ki doğdun canım mutlu yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  12. hepsini ayrı ayrı çok begendim. çok güzeller ve dogum gününüz kutlu olsunnn :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller, çok gösterişliler:))

    YanıtlaSil
  14. sağlıkla sevdiklerinle ve gönlünce geçirebileceğin nice yaşlar canım.
    oldukça gösterili aksesuarlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Doğum günün kutlu olsun canım:)
    Hepsi birbirinden güzel..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. sen yaparsında süper olma mıııııı :) ellerine sağlık..inş herşey yolunda gider..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, bloğunuzu beğendim ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  18. hepsi müthiş ellerine sağlık

    başarılar..

    YanıtlaSil
  19. bayıldım hepsine çok ciciler canım hepsi çok orjinal :)

    YanıtlaSil