8.25.2011

muhammed bozdağ imza günü



  Minnoş oğlumun okuyunca çok beğendiği yine bir dönem sırf çantasında kitaplarını gezdirdiği yazar Muhammed Bozdağ bana göre mükemmel akıcı üslubuyla o kadar güzel o kadar temiz bir öğretisi var ki hayran olmamak mümkün değil tamıyla dünya görüşünüzü değiştirecek içinize işleyecek bir kitap. diğer kitapları Düşün ve Başar, Ruhsal zeka, Sevgi Zekası ve Sonsuzluk Yolculuğuda muhteşem eserler zaman zaman geriye dönüp okuyorum hepsini tekrar tekrar kişisel gelişim kitabı demek çok yavan kalır kişisel varoluş kitapları denilebilir ama inanın buda yetmez. Muhammed bozdağ kelimeleri o kadar iyi kullanıyor ki ben kendisine KELİMELERİN EFENDİSİ lakabını taktım kendimce. Burada paylaşmasamda fena okumam ilk okula başladığımın üçüncü günüydü kırmızı kurdela almıştım diğer çocuklar ağlarken ben pek bi hevesliydim ondan sonra amcamın beni bir kitapçıya götürüp hadi ne istiyorsan al demesiyle başladı bu büyülü serüven benim için sonrasında babamın yazar arkadaşları kitaplar getirirdi ve bu hala devam etmekte tüm sevdiklerim bilir ki bana en güzel hediye fuşya renkli paket içerisinde bir kitap hediye etmektir doğum günlerim, evlilik yıldönümleri, anneler günü veya herhangi bir gün (hatta hastaneye yattığım zamanlarda bile bana çiçek değil kitap gelir )tabi benden mesudu yok . tüm arkadaşalarım bana ayrı ayrı maceralar bilgiler dünyalar hediye ederler aslında. Lise döneminde bir ara okuyacak kitap bulamıyordum dosta gidip aval aval bakınıyordum hepsini okumuştum yani yaklaşık günde bir kitap bitiriyordum (hızlı okuma sertifikamda var) ama şimdi maalesef yoğunluktan haftada bir bazen ayda iki kitap oluyor bu ama muhakkak oluyor okumazsam kendimi kötü hissediyorum sanki dişlerimi fırçalamamışım ellerimi yıkamamışım gibi..şimdi bu alışkanlığımı Ali Efe'ninde kazanmasını istiyorum o da inanılmaz ilgi duyuyor bende çocuk kitaplarından çok kişisel gelişimine daha verimli olabileceğini düşündüğüm kitapları okuyorum tabii bunları yaparken psikiyatris bi arkadaşım var kardeşinin uzmanlığıda çocuk psikolojisi ona muhakkak danışıyorum yanlış bi şey yapma lüksüm yok. neyse çok uzattım Ali Efe'ye imzalı kitaplardan oluşan bi kütüphane bırakmak en büyük arzum. E Muhammed Bozdağ'ı çok seven oğluma tüm kitaplarımızı onun adına imzalatarak koyduk kitaplığa bir mutlu bir sevinçli anlatamam ertesi gün rüyasında görmüş Bozdağı nasıl sevindiğini tahmin edersiniz artık
    Sözün özü kendinize bir iylik yapın bir şans verin bir fırsat verin lütfen hepinize tek tek rica ediyorum bu kitapları alın okuyun dünyanız değişecek güzelleşecek
  Bu arada  facebookta gördüm bu imza gününü hemen kaptım sevgili dürri yektayı ( oda sıkı okuyucudur) hemen önce kocatepe sonra hacıbayram sonra hamamönü ile devam eden nefis tadı damağımızda kalan bir gün geçirdik onu başka bir postta detaylı anlatacağım inanın buna değer. İlk kez bir imza gününde hayak kırıklığına uğramadım tam da kitabında tanıdığım gibi bir yazarmış Sayın Bozdağ. :)çok mesudum :)

11 yorum:

  1. ne güzel..bende çok severim kitap okumayı ama bu ara okuyamama sorunum var sanırım çok dolu kafam,okuduğumu anlayamıyorum nedense..uçup gidiyor herşey..bu kitaplar bendede var bi kaç göz atıp bırakmıştım pek sevmiyorum kişisel gelişim kitaplarını ama tekrar bi göz atayım en iyisi..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten mutluluğun sözlerine yansımış hissettim bunu :) bende eskiden çok kitap okuyordum,ama üniversite bittikten sonra nedense yavaş yavaş uzaklaştım :( okumadığım için dediğin gibi eksik bişeler var gibi hissediyorum.ama kitap almaktan vazgeçmedim.benim bir takıntım var kitapçı önünden geçiyorsam durur bakarım kitapların arka tarafını çevirir özetini okurum..hoşuma gittiyse hemen alırım..okumasam bile alırım.okumadığım birden fazla kitap var diyebilirim..en kısa zamanda tekrar başlıcam okumaya...
    Ali Efe ninde bü tür kitaplar okuduğu çoook hoşuma gitti.çevremde Ali Efe yaşındaki hiçbir çocukta görmedim ben..İnşallah istediğin gibi yetiştirebilirsin çocuğunu,hayırlı bir evlat olur ;))

    YanıtlaSil
  3. Kitaplarını okudugumuz yazarlarla, yüz yüze gelmek ne güzeldir. Ben henüz kitaplarını okumadım ama tavsiyeniz sonrası listeye aldım. tskler..

    YanıtlaSil
  4. Muhammed BOZDAĞ'ın kitaplarını hayranlıkla bende okudum ama tv de yaptığı program dan ötürü gözümden tamemen düştü malesef..

    YanıtlaSil
  5. gul/ın : bence kişisel gelişim olarak bakma ve hemen istemenin esrarını al eline ;)

    uğurböceği :sanada süper bi sürprizim var o kadar sööliim :)


    aslı : ya genelde imza günleri benim için hüsran olurdu ama bu farklı oldu muhakkak okumalısın bence en önemli eseri istemenin esrarı ondan başla :)


    melek : bence şöyle düşün okumayan cahil bi kesim var bu tarz programlar izliyor onlara nasıll ulaşılacak peki bence onlara ulaşmak için böyle bir program yaptı ve bence satır aralarında kendine uygun mesajları verdi :)

    YanıtlaSil
  6. kimse keyfimi bozamadı diyosun yani :)
    ohh miss.

    YanıtlaSil
  7. güzel bir gün ve arzu edilen bir sonuç ne güzel,her işin daima rast gitsin sevgiler tatlım:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de okumuştum kitaplarını ferarisini satan bilge kitabı gibi gaza getiriyor...

    YanıtlaSil
  9. merak ettim utandım karışık duygu içerisindeyim açıkçası ;)

    YanıtlaSil
  10. çok şey katmıştır bana muhammed bozdağ kitapları. okuyup kaldırılacak türden değil devamlı el altında tutulması gerekn kitaplardan...

    YanıtlaSil