8.05.2011

lütfen tek yürek olalım biz böyle bir milletiz

doyumsuzluklarımızdan, oda benim olsun, şu kıyafete şu ayakkabı yakışır, bu etekle bu aksesuar olur gibi müsrifliklerimizden sıyrılmalı artık çünkü orda afrikada insanlar açlıktan ölüyor bu yüzyılda...nasıl müslümanız biz? nasıl rahat uyuyoruz? başörtünüz aker marka olmayıversin, uyumsuz giyiniverin noolacak belki eşarbınızın parasıyla yada bi çantaya verdiğiniz parayla bir çocuğun hayatı kurtulacak...ORADA AÇLIKTAN ÖLEN İNSANLAR VARKEN BEN MÜSLÜMANIM DİYEBİLİYORSANIZ UTANMALISINIZ! ben utanıyorum ....


Gönüller son 60 yılın en kurak dönemini yaşayan Afrika için seferber oluyor..! 
Somali'ye 5 lira yardım için:
AFRİKA yaz 5601 - (Diyanet)
AFRİKA yaz 2868 - (Kızılay)
AFRİKA yaz 3072 - (İHH)
ACLIK yaz 5777 - (Kimse Yok Mu?)'ye gönder. (Tüm operatörler için geçerlidir.)

10 yorum:

  1. ay canım ya ben kaç gündür bunun etkisi altındayım ya çöpe bi kaşık yemek atarken içim cız ediyo.yada bi yemeğe burun kıvırırken Allahım yardımcı olalım Allahta yardımcıları olsun.bu mubarek günlerde çok üzülüyorum ya hele çocuklara...5tl nerelere harcamıyoruz ki.en basiti ben bi kumaş alıp ziyan edebiliyorum mesala niye bi işe yaramasın dünden beri teli elime aldıkça msj atasım var .....

    YanıtlaSil
  2. numaralar için bilgi verdiğin iyi oldu.sağol.

    YanıtlaSil
  3. yüreyim dayanmıyor :( umaım yardımlar yerine ulaşıyordur

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel yazmissiniz,size katiliyorum .Gecen günü bir yazi okudum afrikada kadinin ikizleri var ,oglu öldü acliktan.Cocugnu gömmüyor ve ordaki yetkililere cocugun öldügnü söylemiyor .Eger söylersem bir tabak pilav az verirler diyor,ölen oglunun hakkini kaybetmek istemiyor .Bu yaziyi gazetede okudugumda cok agladim.

    sevgilerle sibel

    YanıtlaSil
  5. keşke herkes böyle duyarlı olabilse..bahsettiğin müsrifliklere o kadar çok örnek verilebilir ki...bir gün gelecekte bizimde onlar gibi olmayacağımız ne malum ? herkes üstüne düşen görevi yapsa bu dünyada açta açıkta insan kalmaz zaten... teşekkürler paylaşım için sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. nagehan : inan aynı durumdayız akşam yemeklerini artık tek çeşit yapıyorum yiyemiyoruz bile bunları düşünmekten elimizden geldiğince yardım etmeliyiz


    uğurböceği: ilgilendiğin için sende saol


    Elifinelizi : umarım ulaşıyordur biz görevimizi yapalımda gerisi allaha kalmış


    adsız : inan içim acıyor yazdıklarım kadar yazamadıklarımda var boğazıma düğümlenenler...

    YanıtlaSil
  7. hatırlattığın için sağol canım. insanoğlu başına gelmedikçe herşeyi unutuyor işte...

    YanıtlaSil
  8. hobilemeler : bence en önce kendimizden başlamalıyız ve seninde dediğin gibi üstümüze düşen görevi yapmalıyız duyarlılığın için saol


    antigone : ne demek canım hassasiyetin için sende saol

    YanıtlaSil
  9. :(((( buncağızları görüp hala bu dünya silahlanabiliyor ya yazıklar olsun. açlıktan birilerinin öldüğü bir zamanda yaşamak bilemiyorum???????????????

    YanıtlaSil
  10. merhabaa acaba tüm dünyadan oraya yardımlar zamanında ulaşsa bu kesin cözüm olur mu bizim gönderdiğimiz 3 -5kuruşluk yardımlar nerye kadar yetecek endişeliyim daha başka birşeyler yapmalı ama ne?

    YanıtlaSil