8.10.2011

hassasiyetlerim



uzun zaman oldu yine değil mi aslında buralardayım fakat pek tadım tuzum yok. öyle boş boş gezinip durmaktayım bir şeyler yapamıyorum pek, şevkimi kıran üzücü hadiseler yaşadım hayatı anlamlandırma çabam yine boşa çıktı kendimi önemsemem bana ağır ödetildi...Aslında dümdüz kolay hayatı sevmiyorum, mücadele etmeyi rüzgara karşı yürümeyi seviyorum..Taviz vermediğim değerlerim var evet ilk gençlik yıllarımda köşeleri olan bir küpken törpülene törpülene daireye döndüm ama yinede asla dediklerim var..ve buda beni zor yapıyor kolay kanmam, kolay beğenmem , aklıma yatmazsa asla kabul etmem, kolay pes etmem. çok seçiciyim malesef  sevmediklerimle bir arada durmak geçinmeye çalışmak gibi bi gayretim asla olamaz kendimi önemserim değer veririm ve genelde pek üzmem ve üzdürmem ama maalesef bu kadar kuralın içinde yinede üzebilenler var ve galiba herkesten saklamaya çalıştığım kırılgan bir kalbim ,yufka bir yüreğim var.. Başkalarının acılarına,yaşadıklarına,mutsuzluklarına ,yokluklarına, açlıklarına, aldanışlarına o kadar çok üzülürüm ki bazen kendimi bile görmez gözüm..Belki abarttığımı düşünenler olabilir, belki saçmaladığımı ama şu Afrikada yaşanan açlıktan ölümleri duyduğumdan beri yemek yiyemez oldum dokuz günde tamı tamına 5kg verdim (aslında bu sevindirici bi haber ama sevinemiyorum bile) tadım tuzum bu yüzden yok alışveriş işine hiç girmiyorum bile işe güce elimi bile sürmüyorum aslında güzel gelişmeler oluyor ama ben güzel değilim malesef o yüzden bu çöküntüyle post hazırlayıp sizide üzmek sıkmak istemiyorum hepiniz sağlıcakla kalın ne olur duyarsız kalmayın kendinizede çok iyi bakın 
tuba

11 yorum:

  1. Canım benim, al benden de o kadar. Ne gittiğim iftarlarda doyasıya yiyebiliyorum, ne evimde çeşit çeşit yemek yapıyorum. Resmen ölmeyecek kadar yiyorum. Beni de dışarıdan gören dik başlı, asabi, güçlü, dikenli:) görür ama gel gör ki öyle bir yürek taşıyorum ki dokunsan ağlayacak, üflesen kırılacak. Gazetede yardımların ulaşmaya başladığını okuyunca nasıl mutlu oldum anlatamam. Allah her daim kalbi yumuşak olanlardan eylesin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım kısa sürede seni ve yüreğinin güzelliğini anladım, seni çok seviyorum arkadaşım, sakın hiçbir şey üzülme inan sonradan ben ne yapmışım boşuna dert etmişim kendime diyorsun (asıl bunları söyleyene bak :D)

    Ayrıca bende eminim tüm Türkiye de bu çaresizliği görüyor ve yardım elimizi uzatıyoruz, daha güzel günler onların olur da bu durumdan el birliği ile çıkarlar...

    YanıtlaSil
  3. belki senin kadar olmasa da beni de çok üzüyor bu durum. sürekli kendi kendime "nasıl olabilir böyle birşey? birileri trilyonluk hayatlar yaşar, paralarını saçarken, nasıl olur da dünyanın bir yerinde insanlar açlıktan ölebilir?!!" diye sorup duruyorum. aslında hepimiz biliyoruz nasıl olduğunu da sindiremiyoruz işte bir türlü. benim de ne birşey yiyesim, ne de birşeyler alasım var bu aralar. ne zaman bir mağazanın vitrinine gözüm kaysa gördüğüm fotoğraflar geliyor aklıma. adaletsizliğin en ağır hali bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
  4. şu sıralar ben de benzer bir ruh hali içindeyim, o yüzden yazınız benim de düşüncelerime tercüman olmuş. ne diyim kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. bu olay ciddi bir karamsarlık havasını beraberinde getirdi. Ramazandayız ve açlık nedir iyi bildiğimiz ama sonunda kendimizi mükafatlandırdığımız zamanlar :)
    Sen yinede olumlu düşün ki olumlu şeyler olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ramazan'da yani tam da onlarin hallerinden anlayacak anlar yasarken bile kendi yasam derdimizden onlari unutuyoruz cogu zaman. Cokca duyarli bir insan olarak hissettiklerin o kadar insani, o kadar guzelki... Ama ailen icin sen de kendine iyi bakmalisin canim.
    Keske elimizden onlar icin daha fazlasi gelse, kabullenemedigimiz, icimize sindiremedigimiz bu olayi bir sekilde degistirebilsek...

    YanıtlaSil
  7. hepinize tek tek teşekkür ediyorum benimle aynı yerden baktığınızı biliyorum ve inanın bunu hissediyorum üzülmemek kimin elindeki

    YanıtlaSil
  8. Evet hepinize katılıyorum ve herşey yalan. Abarttığımız yiyecekler, giyecekler,eşyalar,o şöyle demiş, bu böyle beni üzdü hiç bitmeyen dertlerimiz dert değil aslında.Hepsi yalan. Bende daha dikkatli olmaya çalışıyorum. Ama biliyorum bir süre sonra gene unutacağız. Keşke bunları beynimize kazıyabilssek.

    YanıtlaSil
  9. doğru diyorsun afrikada yaşananları görmezden gelemez insan..ben her fotoğraf gördüğümde içim bituhaf oluyor kötüleşiyorum birkaç saniyeden fazla bakamıyorum fotoğraflara..insan isterki ordaki herkese yardım etsin hiç sorun kalmasın.maalesef okadar olanağım yok..ama elimizden geldiğince bişeler yapmak gerek..
    sende kendine iyi bak..ama kendini hiç bırakma hayat devam ediyor bunuda unutmamak gerek değil mi? ;)

    YanıtlaSil
  10. yürek ne kadar büyük olursa olsun bu olanlar dayanılır gibi değil tatlım savaş ve silaha yatırım yapanların yüreklerinin minicik bir köşesi bizlerin hissettiğinin binde birini bile hissetmedikçe maalesef arkasıda gelecek:(((( Rabbim tüm insanlığının yüreğini merhametle nasiplendirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. güzel bi kalbin olduğu için böyle hissediyorsun.. ben bakmıyordum özellikle..ama dün bir resim gördüm asla unutabileceğimi sanmıyorum.. şükredecek ne çok şeyimiz var..

    YanıtlaSil