8.27.2011

etamin yada çarpı işi


aslında çocukluğumdan beri en sevdiğim el işi budur çok dinlenir keyif alırım bu etamini işlerken aslında baya bitmiş projelerimde var ama onları daha ütüleyeceğim en iyisi bunu bi yayınlayım dedim bitince yine gösteririm deseni çok beğendim ve ben pek bu tarz tablo kullanmıyorum onun için daha işlevsel bir şey yapmak planı içerisindeyim :) yakında biter
Bu arada şu perde projem o kadar ağır ağır ilerlemekte ki sadece desenlerin bir kısmını kestim azcik yol alayım onuda buradan paylaşacağım önümüz kış Ali Efe kreşe başlayınca vaktimde bol olacak tüm yarım işler bitecek o zaman :)) hepinizi çook öpüyorum 
sevgi kelebeğiniz tuba :)

14 yorum:

  1. Merakla beklemedeyim:) Yanındaki yeşil keçeler de gözümden kaçmadı. Acaba ikisi birleşecek mi? diye geçirdim aklımdan:) Farklı birşey çıkacak gibi...
    Kolay gelsin.
    Bayramını kutluyorum şimdiden ve ben de öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  2. canım benim de şuan en çok heves etttiğim iş bu çok yapmak istiyorum ama hayatımda hiç yapmadım :((

    YanıtlaSil
  3. keyifli ama zor iş Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  4. Ortaokulda elişi dersimiz vardı en son o zaman etamin işlemiştim sizin yaptıklarınızı görünce tekrar içimde bir istek doğdu :)

    Çalışmanızın bitmiş halini en yakın zamanda görmek isterim:)

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. sevgi kelebeği,etamin kadar huzur verici bir iş bilmiyorum.Ben resmen kendimden geçerim.Renklerin arasında kaybolurum resmen.Yakında bloğumda yayınlayacağım inşallah.Resimdekinin bitmiş halini merak ediyorum

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin canım bakalım nasıl bir güzellik çıkacak ortaya:))

    YanıtlaSil
  7. Bende bitmiş halini çok merak ettim ama renklerinide çok begendim. ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  8. bende çok özenirim bu çarpı işini yapmaya.
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar çok kalabalık misafirler ağırlamaktayım hepinize toplu cevap yazayım teşekkür ediyor öpüyorum yorum yazan cicişlerimi :)))

    YanıtlaSil
  10. merakla bekliyorum çarpı işi gerçekten çok zevkli :))

    YanıtlaSil
  11. bir bu işe cesaret edemiyorum ben nedendir bilemem..gerçi nakışada el atamıyorum..sadece kurdela nakışını azcık öğrendim..hayran kalıyorum çarpı işi yapanlara ;D ellerine sağlık bu işinide merakla bekliyorum ;)) öpüyorum sevgi kelebeğiii

    YanıtlaSil
  12. Tubacım,
    Ne güzel uğraşlar bunlar. Annemden biliyorum çok emek istiyor.Eskiden şablonlar da yoktu ama ona rağmen eli işi göz nuru sonuçta ...İnsan zevk alarak yapınca keyifleniyor biliyorum .Kolay gelsin

    ♥ Sui Mode Style ♥ |I ♥ Blog Directory Feed |

    YanıtlaSil